Geweldige zaak

Vriendelijk personeel, persoonlijk, en altijd goed geholpen!

Ha Maurits. Hartelijk dank voor je review! Ik vind het ook heel plezierig jou te mogen knippen.

Klantvriendelijk en professioneel

Ik voelde me al snel in goede handen.

Dag Wil. Dank voor je reactie. Welkom!

Ga hier nooit meer weg......

Mooie kleine kapperszaak waar je met persoonlijke aandacht goed wordt geknipt en verzorgd. Eerlijk, plezierig en flexibel als dat nodig is. Bijna twintig jaar geleden toevallig langsgekomen, nooit meer weggegaan. En dat blijft wel zo.....

Dag Marnix. Dank voor je review! Je hebt onze manier van werken perfect samengevat, dank.

Aardige kapper, begreep goed wat ik wil en liep met een mooie coupe de deur uit. Top!

Dag Alex. Leuk om te horen dat je tevreden bent. Graag tot de volgende keer!

Top kapper !

Was tijd voor weer eens wat anders. Mijn eerste ervaring Gentleman: Neemt de tijd voor je en geeft een goed advies. M'n dochter komt er al jaren en gebruikt hun natuurlijke verzorgingsproducten, wil nooit meer iets anders of ergens anders. Als je vraagt om puntjes te knippen, knippen ze ook echt de punten. Ik ben superblij met m'n kapsel en m'n nieuwe kapsalon Gentleman. :)

Dag Lia. Wat een mooie review. Fijn dat je je bij Hanny en ons thuis voelt. Welkom!

Erg tevreden over de bevlogenheid en kennis van Dirk-Jan

Vandaag had ik mijn eerste (zuur-base) behandeling, waar Dirk Jan aan de hand van verschillende testjes, een vragenlijst en mijn ervaringen ging kijken naar mijn haarklachten. Ik heb ongeveer 6 jaar alopecia areata(totalis) waarbij ik de laatste tijd goede stappen heb gemaakt: m’n hoofdhaar is boven- en achterop volledig terug gegroeid. De zijkanten zijn nog steeds onrustig, net als m’n baard(daar is het 6 jaar gelegen begonnen). Ik ben door aanbevelingen op het internet bij hair reset terecht gekomen en sta heel positief tegenover hun denkwijze over alopecia areata. Dit werd vandaag ook bevestigd door Dirk-Jan die oprecht geïnteresseerd is, alles duidelijk uitlegt en uitgebreid onderzoek verricht. Hoewel ik hoopvol ben verwacht ik geen wonderen. Wel ben ik enthousiast en gemotiveerd om met een aantal zaken de komende weken aan de slag te gaan. Daarnaast vind ik de kosten voor deze behandeling zeer schappelijk en ongeacht of het mij gaat helpen- meer dan waard.

De vele jaren constante kwaliteit en

Nooit in mijn 70-jarige leeftijd meegemaakt dat de kwaliteit zoveel jaren zo groots en constant is! Dirk Jan is een ware en vriendelijke top-vakman. De eerste professional die ook luistert, die dan weet wat er moet gebeuren, na een keer gevraagd te hebben en het volgende keer ook weet! Nog nooit in de twintig jaar moeten wachten of te lang geduurd. Etc en echt niet overdreven als je van dit soort behandeling houd. Groet Geert

Ik reis 160km om bij Gentleman uitermate fijn behandeld te worden.

Al meer dan 25 jaar ben ik een uiterst tevreden klant. Gentleman biedt een prettig en kwalitatief hoogwaardig scala aan behandelingen. Ambachtelijk vakmanschap ten voeten uit. Jeroen Blauwhout

Super!

Knipt erg goed, gast vrij en lekkere koffie. Helemaal top!

Altijd geweldig!

Mijn spa moment elke 3 weken met een uitstekende service, hoofdmassage en leuke gespreken. Elke keer voel ik me thuis met Dirk Jan en Hanny :)

Goede kapper, prettig mens, "hart voor de zaak" en "hart voor mijn haar".

Fantastisch

Een hele fijne kapper. Ik hier al jaren tot groote tevredenheid

Een expert op het gebied van knippen en haarverzorging

Gentleman is meer dan een kapsalon. De kennis en expertise van Dirk Jan en Hanny is ongekend. Ze hebben duidelijk plezier in hun werk. Dat merk al bij binnenkomst en je ziet het aan het eindresultaat. Ik kom hier al sinds de oprichting en ik blijf terugkomen.

Prettig professioneel èn echt