Perfecte service

Je wordt altijd goed en eerlijk geholpen!

No nonsense

Open en eerlijk wordt je verteld wat er gedaan moet worden. Met een goed advies en prijs. Vervangend vervoer indien tijdig aangegeven bij het maken van een afspraak. Vriendelijk en bekwaam personeel. Je wordt er snel geholpen. Met een eigen spuitcabine kan je er terecht als je schade hebt of een ander kleur lak. Ik ben tevreden en zou hun bij anderen zeker aanraden.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en snel geholpen

Lekkage opgespoord en verholpen

Een geweldige garage met heel vriendelijk personeel - TOP

Autobedrijf Arendse en Roos communiceren duidelijk en direct. Werkelijk een top garage met top personeel.

Deskundigheid

Goudeerlijke proffesionals

Super!!

Super snel, eerlijk en vriendelijk geholpen!! Echt een aanrader!!

• Prijs/Kwaliteit

Deze mannen weten wat vakwerk is!

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service voor een eerlijke prijs!

Vriendelijk vakbekwaam personeel, Meerdere auto's gebracht, altijd snel en goed geholpen.

Zoals het hoort

Transparant, als iets tegen zit, of er wordt iets ontdekt dan wordt er netjes gebeld en overlegd.

• Prijs/Kwaliteit

Eerlijke mensen, goeie communicatie!

Al jaren trouwe klant, eerlijk en betrouwbaar bedrijf waar ik graag terugkom voor beide auto's.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer goede service en denken altijd met je mee!

• Prijs/Kwaliteit

Goede service voor een vriendelijke prijs

Ik heb mijn winterbanden laten wisselen voor zomerbanden. Ik kon al binnen een week terecht en het wisselen was zo gepiept. Ook prettig is de service voor opslag van de banden voor een vriendelijke prijs. Ik ga hier graag heen met mijn VW up!

Super garage

Meerdere keren al bij hun geweest. Vakmannen in hun gebied. Als ik bel of app staan ze altijd klaar.

• Prijs/Kwaliteit

Super garage altijd goeie service en ze zijn eerlijk.

Als je een eerlijke garage zoekt moet je híer zijn. De juiste service en altijd maken ze tijd voor je. Super tevreden.

• Prijs/Kwaliteit

Een goede garage met deskundigheid en een goede service!!!

Altijd een goede service, zowel bij problemen, onderhoud en apk. Vakkundig personeel en je wordt altijd vriendelijk geholpen. Ik vertrouw mijn auto graag aan hun toe voor onderhoud.

Top bedrijf

Altijd vakkundig en snel geholpen voor een goede prijs!

goede service

ben geweest voor een onderhoudsbeurt. werd goed ontvangen en daarnaast werd ik ook tussentijds op de hoogte gehouden, prima service dus!

• Prijs/Kwaliteit

Aardige gasten met verstand van zaken!

Goed geholpen door de mannen van Arends & Roos! Bij dit bedrijf nooit het gevoel dat ze werkzaamheden aansmeren die eigenlijk niet nodig zijn. Duidelijke communicatie en prima prijzen. Bakkie koffie tijdens het wachten doet het altijd goed!

• Prijs/Kwaliteit

Al meerdere malen hier geweest en de service en kennis is hier echt super, maak je niet meer vaak mee zo. Werd goed op de hoogte gehouden en kreeg eerlijke terugkoppeling met wat er wel en niet gemaakt moest worden. Zeker een aanrader.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en veel kennis in huis!

Mijn auto is thuis opgehaald nadat hij het niet meer deed. Auto is snel gemaakt door Stef. Stef is een jongen met zeer veel kennis. Fijn dat je tussentijds telefonisch een update krijgt over je auto (probleem is gevonden, onderdeel is besteld, enz). Goede sfeer in de garage. Kortom, een echte aanrader!

• Prijs/Kwaliteit

Goed advies, snelle service en betaalbare prijzen

We hadden een technisch probleem en konden direct langskomen. De garage heeft het ook meteen gemaakt.

Industrieweg 64

2712LB Zoetermeer

079 331 08 05 / 06 46766344

Over AutoFirst Arendse & Roos Autoservice

Autoservicebedrijf Arendse heeft haar deuren geopend in november 2007 en is inmiddels uitgegroeid tot een begrip in Zoetermeer. Ons bedrijf is een merk onafhankelijke garage. Het complete aanbod voor uw auto onderhoud onder één dak aan de Industrieweg in Zoetermeer APK, onderhoud, reparatie, taxatie en schadeherstel, uiteraard altijd voor een scherpe prijs, want autorijden is al duur genoeg! Heeft u vragen of wilt u een prijsopgaaf voor een reparatie of schadeherstel, rijdt u gerust eens langs voor een vrijblijvend advies en/of offerte. Industrieweg 64 2712 LB Zoetermeer 079 331 08 05 [email protected]