Geweldig geholpen!!

Prima geholpen, goed geinformeerd!

goed snel en betrouwbaar

perfecte service voor een betaalbare prijs , helemaal niets om op aan te merken ,

• Prijs/Kwaliteit

Super vriendelijk personeel en kundig

Fantastisch klantgericht bedrijf

Altijd goede ervaringen bij dit bedrijf, aanrader!

Top garage

Wordt altijd super goed geholpen, ook al kom je onaangekondigd aan. Er wordt altijd even gekeken. Er wordt alleen gedaan wat nodig is, ze trekken je portemonnee niet leeg als t niet nodig is.

Gewoon goed

Altijd prima geholpen!

Goede service, eerlijk advies.

• Prijs/Kwaliteit

Heel snel en fijn geholpen!

super geholpen

Denken met je mee en proberen je te helpen. Duidelijke prijs en geen verborgen kosten!

uitstekend !

Grote reparatie aan niet zo'n jonge auto uit laten voeren, zeer snel en goed, tegen een zeer scherpe prijs

• Prijs/Kwaliteit

Altijd weer hulpvaardig, snelle service en heel vriendelijk

Ik kom er al jaren en kan niet anders zeggen dat ik alleen maar goede ervaringen heb gehad.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk en deskundig advies voor de beste aanpak of oplossing

Toegankelijk en adequate service. Vriendelijk personeel.

goede service

ontzettend fijne garage, duidelijkheid over prijs, hele vriendelijke mensen, goed advies, altijd (zo nodig) goed overleg over het stappenplan en de kosten van de reparatie van de auto. proberen echt alles om de klant zo goed mogelijk te helpen, denken financieel met je mee, ik heb de volste vertrouwen in dit bedrijf. en dat had ik niet meer na veel vervellende ervaringen met ander garage bedrijven. wij en onze kinderen gaan met vertrouwen hier naartoe.

Snel, perfect en betrouwbaar

Meerdere malen gezeik gehad met garages die met apk, dingen over het hoofd zien of juist er wat bij verzinnen. Voor een second opinie bij Autofirst aangeklopt en bleek het verhaal toch heel anders te zijn. Ik moet er een uur voor rijden om mijn auto hier te brengen, maar het is het waard, nooit meer een ander.

duidelijk en vlotte service

duidelijke prijsafspraak, deskundig en vakwerk.

• Prijs/Kwaliteit

Kennis, klantgericht en betrouwbaarheid!

Kennis, klantgericht en betrouwbaar. Dat zijn de drie woorden waar ik aan denk bij autobedrijf Arendse & Roos. Een echte aanrader!

Goede service, snel en betaalbaar

Goede service, snel en betaalbaar

Toppie

Grote beurt uitgevoerd en achterruit verwarming die het niet meer deed ( draadbreuk ) vakkundig verholpen.

gewoon super

auto s'morgens gebracht voor vervangen distributieriem bij een citroen c5 om 17:00 stond de auto alweer klaar top geregeld

Snel geholpen!

Mooi sfeer binnen. Snel en vriendelijk hulp ontvangen.

Perfecte service

Je wordt altijd goed en eerlijk geholpen!

No nonsense

Open en eerlijk wordt je verteld wat er gedaan moet worden. Met een goed advies en prijs. Vervangend vervoer indien tijdig aangegeven bij het maken van een afspraak. Vriendelijk en bekwaam personeel. Je wordt er snel geholpen. Met een eigen spuitcabine kan je er terecht als je schade hebt of een ander kleur lak. Ik ben tevreden en zou hun bij anderen zeker aanraden.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en snel geholpen

Lekkage opgespoord en verholpen

Een geweldige garage met heel vriendelijk personeel - TOP

Autobedrijf Arendse en Roos communiceren duidelijk en direct. Werkelijk een top garage met top personeel.

Over AutoFirst Arendse & Roos Autoservice

Autoservicebedrijf Arendse heeft haar deuren geopend in november 2007 en is inmiddels uitgegroeid tot een begrip in Zoetermeer. Ons bedrijf is een merk onafhankelijke garage. Het complete aanbod voor uw auto onderhoud onder één dak aan de Industrieweg in Zoetermeer APK, onderhoud, reparatie, taxatie en schadeherstel, uiteraard altijd voor een scherpe prijs, want autorijden is al duur genoeg! Heeft u vragen of wilt u een prijsopgaaf voor een reparatie of schadeherstel, rijdt u gerust eens langs voor een vrijblijvend advies en/of offerte. Industrieweg 64 2712 LB Zoetermeer 079 331 08 05 [email protected]