Super service en netjes geholpen

Super service en netjes geholpen

• Prijs/Kwaliteit

Airco en filter nagekeken. Koelt weer als een tierelier.

• Prijs/Kwaliteit

Ik kwam langs voor een motorstoring lampje die ging branden. Zonder problemen of kosten werd deze uitgelezen en gereset. Mocht het lampje terug komen kon ik weer langskomen. In km display bleek een storting te zitten. We hebben een afspraak gemaakt. Bedrijf heeft unit opgestuurd ter revisie. Vandaag de auto weer kunnen ophalen. Hopen dat het euvel helemaal verholpen is. Tot nu toe wel. Prettig bedrijf. Snelle service en mensen die weten wat ze doen. Is wel eens anders bij auto bedrijven. Kom graag terug voor mij jaarlijks onderhoud. Ter Horst

Goede service , betrouwbaar .Netjes geholpen . Top

Betrouwbaar wat in deze tijd erg belangrijk is .

• Prijs/Kwaliteit

Net bedrijf, goede service, vriendelijke mensen.

Snel, netjes , goede service, vriendelijke mensen.

• Prijs/Kwaliteit

prettige communicatie en snelle service

keurige garage waar je vakkundig en dezelfde dag nog terecht kunt

• Prijs/Kwaliteit

Ons wagenpark is in beheer bij Arendse en Roos en zij handelen en schakelen snel. Denken mee in oplossingen en zorgen er voor dat wij zorgeloos (veel) kunnen rijden. Tegen normale tarieven.

• Prijs/Kwaliteit

Geweldig wat een super bedrijf.

Goed en snel geholpen denken mee heel blij maar.

• Prijs/Kwaliteit

Snel en vakkundig beurt en onderhoud uitgevoerd

Aan te raden!

Altijd top service

Altijd een top service.

Hele fijne garage!

Persoonlijk, meedenkend, vakkundig, eerlijk! Echt een hele fijne garage waar ik op kan vertrouwen!

Snelle, goede service.

De auto moest worden voorzien van nieuwe banden. Snel geholpen en dezelfde banden als bij de merkdealer, alleen stukken goedkoper.

Goede service, Prijs kwaliteit goed

• Prijs/Kwaliteit

zeer deskundig te werk gegaan

zeer snel aan de beurt gekomen ,had een storing in mijn auto

• Prijs/Kwaliteit

Goede afspraken zonder verassingen.

Uitstekende service.

Goed en professioneel bedrijf

Hele goede ervaringen met Arendse & Roos. Schade is netjes en snel gerepareerd.

Duidelijk en snel

Duidelijk in afspraken snel te maken en als er wat is nemen ze eerst contact met je op voordat ze ook maar iets gaan doen en alles voor een nette prijs. Dus DIK tevreden.

• Prijs/Kwaliteit

goede kwaliteit prijs verhouding en een super goede service en deskundigheid!

wij komen al een aantal jaren voor onze bedrijfsauto en onze prive auto's bij autofirst en wij raden deze garage echt aan altijd een vriendelijke en goede service en altijd een goede comunicatie. kortom is er wat er wat aan de hand met jou auto moet je zeker deze garage bellen!

• Prijs/Kwaliteit

Zeer Betrouwbare en snelle service!

Al jaren klant en ik word altijd goed en vriendelijk geholpen. Als ik problemen met mijn auto heb, kan ik altijd terecht en het probleem wordt goed opgelost. Zeker een aanrader!

Toppers

Mijn auto had behoorlijk veel schade na een aanrijding terwijl deze geparkeerd stond. Na hem een tijdjr bij deze garage achter te hebben gelaten leek hij weer als nieuw. Wat mij betreft zijn het kunstenaars! Gelijk ook de APK laten doen. Dank jullie wel.

• Prijs/Kwaliteit

Vakkundig en vriendelijk bedrijf !

Steffin, Dion en het team zijn vriendelijk, behulpzaam en denken mee met de klant ! U kunt hier met een gerust hart uw auto brengen voor service en/of schade afwikkeling. Zeer vakkundig! Ik zou dit bedrijf zeker aanraden ! :)

Top top top

Zoek je een betrouwbare garage? Zoek niet verder. Ik ga nergens anders heen.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service, snelle reactie en vriendelijk.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en een eerlijk en duidelijk advies

• Prijs/Kwaliteit

Altijd goed geholpen ,al jaren klant

Industrieweg 64

2712LB Zoetermeer

079 331 08 05 / 06 46766344

Over AutoFirst Arendse & Roos Autoservice

Autoservicebedrijf Arendse heeft haar deuren geopend in november 2007 en is inmiddels uitgegroeid tot een begrip in Zoetermeer. Ons bedrijf is een merk onafhankelijke garage. Het complete aanbod voor uw auto onderhoud onder één dak aan de Industrieweg in Zoetermeer APK, onderhoud, reparatie, taxatie en schadeherstel, uiteraard altijd voor een scherpe prijs, want autorijden is al duur genoeg! Heeft u vragen of wilt u een prijsopgaaf voor een reparatie of schadeherstel, rijdt u gerust eens langs voor een vrijblijvend advies en/of offerte. Industrieweg 64 2712 LB Zoetermeer 079 331 08 05 [email protected]