Top geregeld

Snel en vriendelijk

Snel en vriendelijk

klantgericht, snel en schoon

Dit was de tweede keer dat ik langs kwam om de autoruit te vervangen. Net zoals de eerste keer een supersnelle, vakkundige en vriendelijke hulp. De auto kwam weer als nieuw terug! Mocht er weer eens ruitschade zijn dan ga ik hier zeker weer naartoe.

Redelijk

De voorruit was nog niet geleverd (laat besteld) dus daar hebben we anderhalf uur op zitten wachten. Achteraf bleek dat ze het slangetje van de ruitenwissersproeiers waren vergeten aan te sluiten dus ik moest terug. En nu merk ik dat de regensensor de weg kwijt is. Nog een keer terug dus. Het zijn vriendelijke mensen en ze lijken echt wel te weten waar ze het over hebben dus ik weet niet zo goed wat ik hierover moet zeggen. Maar al met al ben ik er niet heel enthousiast over.

• Kwaliteit ruitherstel

Beste meneer Martin, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen voor deze review. Inmiddels hebben wij met u contact gehad en bent u langs geweest zodat wij het probleem met de regensensor konden oplossen. Mocht u nog vragen hebben mag u ons altijd even bellen op 088-1850500. Met vriendelijke groet, Catinca 123RUIT.nl Hoofdkantoor

Zeer snelle en goede service!

Zeer snelle en goede service! Super vriendelijk te woord gestaan en zelfde dag had ik een nieuwe ruit in mijn auto.

Prima geholpen bij sterreparatie

Prima geholpen bij sterreparatie

• Kwaliteit ruitherstel

heel fijn en goed geholpen

Kon gelijk komen, stukke autoruit verwijderd en tijdelijke ruit geplaatst en twee dagen later kon het originele ruit al geplaatst worden. Super

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Snelle service, vriendelijke mensen

Zeer snel en vakkundig geholpen.

Slordig

De ster in de ruit is slordig gerepareerd. Twijfels over de soliditeit ervan. Lang wachten en parkeergelegenheid in afwachting van de reparatie is allerbelabberdst. Personeel was wel erg vriendelijk.

• Kwaliteit ruitherstel

Beste, Hartelijk bedankt dat u de moeite heeft genomen een review te plaatsen. U geeft aan dat u niet tevreden bent over de ruitreparatie en parkeergelegenheid. Ik heb u gevraagd of ik u mag bellen en helaas heb ik nog geen reactie mogen ontvangen. Wilt u alsnog dat ik contact met u opneem dan hoor ik dat graag. Met vriendelijke groet, Catinca, 123RUIT.nl

Na een ongelukje met de achterklep dicht doen klapte de ruit. Toen ik belde met Hoefa kon ik direct komen en werd er een nood ruitje ingezet. Al de volgende dag kon ik terugkomen voor de originele ruit en kon ik een uurtje wachten tot het klaar was. Al met al geweldige service en fijne mensen.

Heel erg prettig

Nadat ik van de schrik bekomen was dat mijn ruit was ingeslagen tijdens een beurs in Houten, kwam ik hier bij dit bedrijf terecht. Het was nog geen 15 minuten voor sluitingstijd en ze hielpen me super snel en waren erg behulpzaam. Ik hoop het niet nog eens mee te maken, maar mocht dat wel het geval zijn dan wil ik graag dat zij mijn ruit opnieuw fixen.

• Kwaliteit ruitherstel

Super snelle en vriendelijke service

Ik werd meteen terug gebeld en kon mijn auto direct brengen om ‘m droog te zetten, ookal was het zondag. Super snelle en vriendelijke service; een dag later had ik mijn auto al weer terug.

Top service!

Ik belde voor een indicatie of ik voorlopig nog kon doorrijden met het sterretje in mijn voorruit. Ik mocht die zelfde dag nog langskomen om er naar te laten kijken. Toen ik aankwam werd mij verteld dat het sterretje in mijn voorruit hersteld kon worden. Als ik erop wilde wachten kon het sterretje in mijn voorruit gelijk gemaakt worden. Zo gezegd zo gedaan. Heel erg blij met deze top service!

Goed en degelijk!

Goede ontvangst en snel geholpen

• Kwaliteit ruitherstel

Snelle service, mooi op tijd, binnen no-time weer de weg op

Fijne ontvangst, werd snel geholpen. Kon wachten onder genot van een kopje koffie (uit echte mok en geen wegwerpbeker). Even aanwijzen waar en binnen een halfuurtje was het sterretje gemaakt en kon ik weer weg. Enige dat het wegens de plaats op de ruit nogal opvalt. Maar denk niet dat een ander bedrijf dit anders had kunnen doen.

• Kwaliteit ruitherstel

Snelle service en goede communicatie

Prima service, ruit was netjes gerepareerd en communicatie is prima.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.

Snelle service

Fijne vakkundige mensen die met mij meedenken.

Uitstekende en snelle service

• Kwaliteit ruitherstel

Zeer vriendelijk personeel met natuurlijk uitstekende service.

Ruitreparatie ging snel en het personeel was zeer vriendelijk. Ze hebben zelfs mijn banden op gepompt.

Zeer klantvriendelijk

De medewerkers zijn zeer klantvriendelijk en flexibel. Afspraken maken wanneer het de klant gied uitkomt. Daardoor een zeer flexibel bedrijf.

• Kwaliteit ruitherstel

Goed werk, goede service, duidelijk

Snel afspraak gemaakt, goede ontvangst, duidelijke procedure, goed werk.

• Kwaliteit ruitherstel

Goede service en snel geregeld!

Goed geholpen en betrokken. Zeer tevreden over de service en werkzaamheden.

Vriendelijk, snel en goed

Kon heel snel terecht, helaas in eerste instantie wel het verkeerde ruitje besteld maar binnen enkele dagen een nieuw juist ruitje geplaatst. Vriendelijk personeel en fij nin de communicatie

Gastvrije en snelle service

Snel en vriendelijk geholpen.

Snelle service

Vriendelijke mensen, prima service. Zelfs een van de milieustickers kon nog 'gered' worden van het oude raam.

Boteyken 307 3454 PD De meern

Over 123RUIT.nl - Hoefa Autoglasservice

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl