Snel en vakkundig gemaakt

Vriendelijke werknemers en snel afgehandeld!

• Kwaliteit ruitherstel

Tevreden over het contact en over de reparatie

Ik zou het op prijs gesteld hebben wanneer ik er vooraf op was gewezen dat er na reparatie altijd wel een klein litteken zou overblijven. Misschien had ik er dan op aangedrongen om over te gaan op volledige vervaging van de ruit.

• Kwaliteit ruitherstel

Beste meneer Meijer, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Graag reageer ik op uw aanvulling. Een sterretje blijft na het repareren altijd (iets) zichtbaar. De grootte van de ster, de vorm van de ster maar ook of er vuil of vocht in de ster heeft gezeten heeft invloed op de zichtbaarheid van de reparatie. U moet hier vooraf altijd over te worden geïnformeerd. Mocht u alsnog de ruit willen laten vervangen dan adviseer ik u om contact op te nemen met uw leasemaatschappij of verzekeraar of zij dit vergoeden. Ook dient u dan rekening te houden met een eventueel eigen risico. Met vriendelijke groet, Catinca, 123RUIT.nl hoofdkantoor

Vlotte afhandeling

Ik was heel verbaasd dat ik op dezelfde dag van schademelding al terecht kon voor de behandeling van de ster in de voorruit. Ondanks dat de ster best wel groot was, is deze toch netjes geheeld. Er is een nette ruimte achterin de zaak gemaakt om even te kunnen zitten en met de beschikbare wifi kon ik ook nog even doorwerken. Hartelijk dank.

• Kwaliteit ruitherstel

Snel afspraak geregeld en snel verholpen goede kwaliteit en service. Zeker aanbevelen waard.

• Kwaliteit ruitherstel

Vakmensen! Vriendelijk en met top service.

Gebeld om een driehoek ruitje te laten vervangen, helaas niet direct beschikbaar maar kon wel gelijk langs voor een tijdelijk vervanging totdat mijn type binnen zou komen, en die kwam 3 dagen later binnen dezelfde dag kon ik terecht en binnen een uur vervangen. Lekkere koffie en top service!

Snel en goed

Kreeg lekker bakje koffie terwijl ze bezig waren was binnen halfuur weer onderweg

Snel en goed

Kon snel terecht en de ruit was ook snel vervangen.

De werk is goed

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Helemaal goed

Snel en deskundig geholpen

perfecte service

Snel geholpen

Uitstekend!

Nette mensen, goede ontvangst. Ik was er op tijd, de monteur had ook gelijk tijd. Goed werk afgeleverd!

Top service!

Digitaal een verzoek ingediend voor het plannen van een afspraak en de volgende dag ben ik gebeld en is de afspraak geregeld. Ik kon zeer snel terecht. Eenmaal aangekomen heel goed geholpen. Er was zelfs een ruimte waar ik kon zitten en even werken op de laptop - ideaal! Zelfs de kachel stond aan, heerlijk warm :) Top service, goed bereikbaar, vriendelijk en snel geholpen - dik tevreden dus!

• Kwaliteit ruitherstel

Gemakkelijk online afspraak gemaakt. Werd daarna gebeld om alles door te spreken en definitief te maken. Zeer vriendelijk ontvangen, hele nette wachtruimte en er werd zeer vakkundig gewerkt. Hopelijk hoef ik nooit terug te komen ;) maar als het nodig is zeker hier!

• Kwaliteit ruitherstel

goede service en snel geholpen.

Ik ben snel geholpen en het was binnen 20 minuten gerepareerd. Goede service

• Kwaliteit ruitherstel

Grstis leenauto alles netjes gemaakt.goede service

Op tijd geholpen en gebeld toen de auto klaar was.Toppie

Prima gedaan

prima gedaan

Snel en fijn geholpen

Snel en fijn geholpen

Goed en snel

Goed en snel geregeld

• Kwaliteit ruitherstel

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Met een lekker bakje koffie en glazen koffiehoek waardoor je kan meekijken naar de reparatie.

• Kwaliteit ruitherstel

Vriendelijk, goede service en snel

Ik kon dezelfde dag nog terecht en ben daar zeer vriendelijk geholpen. De reparatie is zeer vakkundig en snel gedaan.

• Kwaliteit ruitherstel

Blij dat ik zo snel terecht kon bij ze en heerlijke koffie

• Kwaliteit ruitherstel

Een top bedrijf die mijn ruit in 1x kan vervangen.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Uitstekende reparatie uitgevoerd door bekwaam en vriendelijk personeel

In een woord "Prima"

• Kwaliteit ruitherstel

Goed geregeld en hele goede service. Leen auto was aanwezig om snel verder te kunnen

Neherstraat 4 3125 BV Schiedam

Over 123RUIT.nl - Autoglasservice Schiedam

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl