Super service

Gewoon goed

Heel klantvriendelijk

In een woord super

• Kwaliteit ruitherstel

Gewoon goed, snel en vriendelijk

Zie titel

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Kwaliteit ruitherstel

Onlangs heb ik de voorruit van mijn mazda CX-30 laten vervangen. De locatie was zeer professioneel en goed te vinden. Zoals afgesproken stond er een leen auto voor mij klaar. Ik ben zeer goed te woord gestaan door de heer uit de werkplaats. mijn complimenten voor hem! Zeer prettige ervaring en in het geval van ruitschade zal ik zeker terugkeren.

• Kwaliteit ruitherstel

Prima service Fijne leen auto en snel klaar

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Utstekende service

Snel geholpen, heel fijn dat je voor zeer bescheiden vergoeding een leenauto kunt krijgen, goede ervaring

Heelvlot en netjes afgehandeld

Goede en vriendelijke afhandeling

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Vakkundig en plezierig

Plezierige ontvangst , goede voorlichting over aanpak en risico s van dee reparatie , snelle uitvoering , onzichtbaar resultaat

Altijd uitstekende service!

Wij doen al jaren zaken met Ruitenboer en altijd naar tevredenheid. Ze denken altijd mee zodat onze bedrijfsbussen zo snel mogelijk weer de weg op kunnen.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Prettig contact en meedenkend

Fijn bedrijf dat meedenkt.

Klantvriendelijk

Toppie

Snel geregeld. Fijn ontvangst. Zeker aan te bevelen.

• Kwaliteit ruitherstel

Zelfs de milieu sticker is bewaard gebleven.

Prima service, leenauto voor de tijd dat ze bezig waren en bij het ophalen lag de milieu sticker in de auto.

• Kwaliteit ruitherstel

Nog een klein putje zichtbaar

Goede service en goed werk. Ik heb het wel eens beter gerepareerd gehad, maar het blijft case by case.

Fantastisch geholpen, aardige mensen

Goed en snel geholpen, mensen erg aardig. Leenauto was handig.

• Kwaliteit ruitherstel

Professioneel en heel vriendelijk!

Professioneel en heel vriendelijk!

• Kwaliteit ruitherstel

Super vakkundig en leuke mensen! Aanrader!

Super vakkundig en leuke mensen! Aanrader!

• Kwaliteit ruitherstel

Autoruit vervangen. Moesten wachten op ruit van Tesla. Afspraak werd gemaakt zodra de ruit er was. Leen auto stond klaar.

• Kwaliteit ruitherstel

Vriendelijk en ter zaken kundig!

Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Daarbij konden wij dezelfde dag terecht voor een sterretje in de voorruit. Top!

Snelle service!

Snelle service!

Enkel positief

Mijn ervaring is enkel positief. Goede service en fijn contact. Zelfs de "oude" milieustickers werden overgezet.

Goed, snel en betrouwbaar

Had een flinke ster in mijn ruit, inmiddels met uitlopers. Ze hebben vakkundig, snel en goed hersteld. Heel tevreden!

erg goed

goede service en prettige mensen

• Kwaliteit ruitherstel

Goede en snelle support, duidelijke communicatie

Goede en snelle support, duidelijke communicatie. Prettige mensen

• Kwaliteit ruitherstel

Super goed geholpen en snel

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Nijverheidswerf 21

1402 BV Bussum

Over 123RUIT.nl - Ruitenboer

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl