Top service!

Aan de balie vriendelijk geholpen en het was snel klaar. Gratis wifi om te werken in de wachtkamer. Naderhand uitleg gekregen over de reparatie door de vriendelijke monteur. Top service!

netjes hoor. prima !

Afspraak gemaakt op tijd, werd ook op dat tijdstip geholpen. Niemand vind dat sterretje nog terug, vakwerk!!

Vriendelijk, snel

Erg snel en vriendelijk geholpen op Locatie!! Zelf ruit besteld met zonneschermpje boven! Echt top!!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

ik kon er op wachten

Er zat een scheur in de ruit, deze is netjes vervangen.

Prima verlopen

Kon snel een afspraak maken, werd netjes geholpen.

Voorruit vervangen

Snel geregeld, en vooral heel goed geholpen. Kei bedankt

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Alles was perfect geregeld

Goede service dankjewel

Wederom professioneel geholpen

Jaren geleden hier eens geweest tbv mijn airco. Op basis daarvan ook mensen doorverwezen. Nu via de verzekeraar hier zelf weer terechtgekomen ivm ruitschade. (In het verleden met een andere auto ook wel eens een slechte ervaring gehad overigens bij AutotaalGlas, ruit er niet symetrisch ingelegd, konden ze de hele handel er weer uit halen en opnieuw doen. Pas nadat ik gemeld had ontevreden te zijn. Beetje vreemd, links lag de ruit tegen de a-stijl, rechts zat er 1,5 cm ruimte). Ik was deze keer al blij toen ik zag naar welk bedrijf de verzekeraar me doorverwees; Bij Car Cool Systems Helmond keurig vervangingswerk (ook icm city safety en radar) & prima communicatie. Aanrader.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

prettig geholpen binnen de afgesproken tijd.

prettig geholpen binnen de afgesproken tijd.

• Kwaliteit ruitherstel

Ziet er weer als nieuw uit; TOP

Keurig, nette afwikkeling van de schade.

Goeie service

• Kwaliteit ruitherstel

Vriendelijk en nette afhandeling nette wacht ruimte kortom zeer goed

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Vakbekwaam herstellers

Zeer te vrede

Prima service bij ruitvervanging

Onlangs mijn ruit moeten laten repareren als gevolg van steenslag op de ruit. Helaas was het sterretje te groot en is de ruit vervangen. Ruit was snel geleverd en vakkundig gerepareerd. Prima service! Ze hebben zelfs de milieusticker over kunnen zetten naar de nieuwe ruit.

• Kwaliteit ruitherstel

van klein sterretje naar barst in de ruit

Helaas werd bij de behandeling van het sterretje in mijn ruit er een grote brast veroorzaakt waardoor ik alsnog een nieuwe ruit nodig had. Deze is echter zeer snel besteld en de volgende dag geplaatst. Er was vervangend vervoer beschikbaar. Echter zonder mogelijkheden om te bellen en dergelijke dus niet geschikt voor werkverkeer.

Supergoede service!

Snel en vriendelijk afgehandeld!

• Kwaliteit ruitherstel

Netjes en snel vernaong van mijn voorruit

Vriendelijke, bebulpzaam en vol7gens afspraak

Klant vriendelijk, snel en kreeg leenauto mee..

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Zeer vriendelijk én goed werk geleverd

Het maken van een afspraak was zeer eenvoudig en de voorruit van mijn auto kon ook op korte termijn vervangen worden. Aangekomen werd nogmaals aangegeven dat het wel een uur of 3 kon duren. Geen probleem: laptop aan en gewoon werken. Koffie/ thee aanwezig, evenals een goede wifi-verbinding. Om nog onbekende reden (waarschijnlijk een afwijking in maat tussen zomer- en winterbanden) wilde het calibreren niet lukken. Na melding hiervan is de monteur meteen naar Autototaalglas gereden, waar het na enkele pogingen wél lukte.

Zeer positief.

Directe reactie op aanmelding via internet. meteen welkom voor reparatie en binnen 3 kwartier waren de ruiten schoon en het sterretje gerepareerd.

Super service

Ontzettende snelle service. Heel klantvriendelijk en constant op de hoogte gehouden

snel geholpen

snel en netjes geholpen de ster is bijna niet meer te zien!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Snel en accuraat

Even bellen, direct aan de beurt, korte wachttijd tijdens reparatie en goed herstel.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Vriendelijke mensen. Monteur neemt tijd om mij optimaal te informeren. Komt allemaal zeer deskundig over. Bovendien ben ik meteen geholpen en duurde het niet langer dan vooraf aangegeven. Complimenten!

Branchweg 2

5705 DR Helmond

Over 123RUIT.nl - Car Cool Systems Helmond

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl