Afspraak was heel snel gemaakt. Bereikbaarheid garage is goed. Tijdens de reparatie koffie in de wachtruimte. Na afloop duidelijke uitleg over de reparatie en tips gekregen. Vriendelijke medewerkers.

tevreden

Netjes geholpen, goed opgelost.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Vriendelijke en vlotte service!

Snel en professioneel

Snelle en professionele afhandeling van de ruitschade van onze camper. De uitstekende website voor het inplannen van een afspraak droeg daar zeker aan bij.

• Kwaliteit ruitherstel

Prima , voorruit vervangen, dat is netjes gedaan

Prima geregeld

Alles top geregeld

Perfecte service!

Via mijn vaste garage “van Vegchel carsystems” bij jullie terecht gekomen voor de vervanging van mijn voorruit! Dank voor beiden voor deze snelle service!

Goed en snel geholpen

Fijn dat ze goed met me mee konden denken en mijn ruit snel konden maken. Ze hadden de glasresten van de ruit in m’n auto ook super netjes gestofzuigd. Dit was erg fijn!

• Kwaliteit ruitherstel

Vriendelijk en vakkundig! Ik ben in Helmond bij Car Cool Systems goed geholpen.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Snelheid schadeafwikkeling N.v.t.
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Geen problemen gehad met de service!!

Goeie service

• Kwaliteit ruitherstel

alles is volgens planning perfect verlopen

Mijn is groot

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Ruit prima vervangen, duurde alleen langer dan afgesproken.

De defecte ruit van mijn auto is perfect vervangen. Geen aan of opmerkingen. Alleen heeft men de gehele dag nodig gehad ipv de afgesproken 2-3 uur.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Kwaliteit ruitherstel

Adequate en snelle service!

Ik werd vriendelijk geholpen en meegenomen in de stappen die nodig waren voor het repareren van 2 sterretjes in de voorruit.

• Kwaliteit ruitherstel

In alle opzichten een 10 waard.

Bovenstaande zin spreekt voor zich. Een snelle afspraak. Een vriendelijke ontvangst. Goede communicatie. Voor mij een 10.

Snel en prima geregeld

Na contact met de verzekeringsmaatschappij kon ik nog dezelfde dag terecht. Met een half uur helemaal gefikst.

Fantastisch!

Zoals ook al aan de leasemaatschappij gemaild: De handelswijze van jullie servicebedrijf was uitstekend. Complimenten voor hen.

• Kwaliteit ruitherstel

Prima geholpen en goed afgewerkt

Goed geholpen en afgehandeld

Snelle service

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Super klantvriendelijk

Vriendelijke mensen , super service. Volgende keer hier weer naar toe

• Kwaliteit ruitherstel

Snel en professioneel geholpen in 3 werkdagen.

Perfect en snel geholpen

Ruit van camper laten vervangen. Was snel geregeld en perfect uitgevoerd. Kregen zelfs nog tip om binnenspiegel te halen met type dat past op de ruit. Heel attent en alles netjes volgens afspraak afgehandeld.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Top service!

Aan de balie vriendelijk geholpen en het was snel klaar. Gratis wifi om te werken in de wachtkamer. Naderhand uitleg gekregen over de reparatie door de vriendelijke monteur. Top service!

netjes hoor. prima !

Afspraak gemaakt op tijd, werd ook op dat tijdstip geholpen. Niemand vind dat sterretje nog terug, vakwerk!!

Vriendelijk, snel

Erg snel en vriendelijk geholpen op Locatie!! Zelf ruit besteld met zonneschermpje boven! Echt top!!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

ik kon er op wachten

Er zat een scheur in de ruit, deze is netjes vervangen.

Over 123RUIT.nl - Car Cool Systems Helmond

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl