Zeer tevreden.

Snel en adequaat geholpen

• Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Via verzekering/lease maatschappij/ assurantie tussenpersoon

Top vriendelijk goeie service Vervangende auto stond klaar.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Prima service en vakkundig gerepareerd

Via centrale doorverbonden naar Drachten direct afspraak gepland prima bedrijf

Correcte snelle deskundige afhandeling

Woordvoerder was correct , duidelijk en gastgericht. Ruit reparatie is deskundig afgehandeld, kortom uitstekend geholpen

Goede service , vlot geholpen

• Kwaliteit ruitherstel

Snelle service en maatwerk afgeleverd.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Relaxed

De medewerker komt heel relaxed en vakkundig over. Verbeterpuntje: ik was te vroeg. Had mij even een plaats binnen aangeboden met een kop koffie, nu stond ik buiten wat onhandig te wachten.

• Kwaliteit ruitherstel

Beste Ralph, Allereerst bedankt voor het achterlaten van een review. Uw verbeterpunt geef ik door aan de hersteller. Hartelijk bedankt voor het doorgeven. Petra, 123RUIT.nl hoofdkantoor

De ster in de ruit is keurig opgevuld met hars en bijna niet meer zichtbaar. De reparatie was binnen een halfuur klaar.

• Kwaliteit ruitherstel

Vlot geregeld en goed contact. En een mooi ruit

goede service

Goede afspraken gemaakt en de reparatie verliep zeer vlot

Prima service!

Vroeg om zonneband in het ruit en dat is ook gebeurt. Extra service dus. Blij mee.

Snelle service.

Een man met ervaring.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Ik had een sterretje in mijn voorruit. Snel, vriendelijk en kundig geholpen. Kosten worden uiteraard direct met de verzekering geregeld.

• Kwaliteit ruitherstel

Keurig werk en aardige lui.

Vlot en goed geholpen

Ze hebben mij goed en vlot geholpen dus kon zo weer onderweg naar me werk.

• Kwaliteit ruitherstel

Afspraak was snel gemaakt, Kon vrij snel terecht. Wens qua tijdstip dat hij klaar was, is nagekomen. Vriendelijk personeel.

Goede service en vriendelijk

zeer netjes en vriendelijk bedrijf

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Ik belde ze op de dag en kon er meteen heen! Super !!!

Niet tevreden.

Te slordig gekit. Ruit past niet. Teruggeplaatste beplating door niet passende ruit zitten los en zullen gaan klapperen met rijwind.

• Kwaliteit ruitherstel

Beste meneer/mevrouw, Allereerst hartelijk bedankt voor de tijd die u heeft genomen om een review achter te laten. Graag geef ik u mijn reactie. Inmiddels heeft u contact gehad met de hersteller. Na uw vakantie maakt u een afspraak om het probleem op te laten lossen. Mocht u nog vragen of opmerkingen mag u ons altijd bellen op 088-1850500. Met vriendelijke groet, Lindsay, 123RUIT.nl hoofdkantoor

Snelle service

Snelle service en vriendelijk personeel.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Snel, prima, en vriendelijk geholpen

Zie boven

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Snelle service en vriendelijke mensen!

Het sterretje in mijn ruit is snel en vakkundig verholpen. Een belletje om een afspraak te maken en de rest wordt voor je geregeld. Top bedrijf!

• Kwaliteit ruitherstel

Vlot een afspraak kunnen maken.

Heel vlot een afspraak kunnen maken en tot in de details keurig afgewerkt. Ook putjes die er al in zaten zijn keurig glad gemaakt.

Prima bedrijf

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Vakkundig en snel geholpen.

Raam is goed vervangen

Maar helaas de puntjes op de i lopen ze dan niet na, zo was de ruitenvloeistof kabel niet aangesloten etc! Moesten we zelf doen! Alles wat je los maakt hoor je dan ook zelf wel weer vast te maken lijkt me!

• Kwaliteit ruitherstel

Beste mevrouw Marjan, Bedankt voor het invullen van de review. Uw review heb ik doorgegeven aan de hersteller als punt van aandacht. Bedankt voor het doorgeven in ieder geval. Met vriendelijke groet, Catinca, 123RUIT.nl hoofdkantoor

Bedrijfsgegevens

De Kiel 5

9206 BG Drachten

0512 514 014

[email protected]

Over 123RUIT.nl - Autoglas Drachten

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA, Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten. Met meer dan 50 vestigingen van lokale autoruitspecialisten is 123RUIT.nl de grootste onafhankelijke autoruitspecialist van Nederland! Met persoonlijke aandacht en kennis van zaken repareren, vervangen en kalibreren onze gekwalificeerde herstellers meer dan 601 ruiten per dag. Vanzelfsprekend verzorgen wij ook de administratieve afhandeling met uw verzekeraar of leasemaatschappij.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.