Snelle en goede service

Snelle afspraak mogelijk

Uitmuntende service!

Poging gewaagd om de ster te vullen maar na de behandeling was de scheur helaas groter geworden. Nieuwe afspraak gemaakt voor een nieuwe ruit. En reeds verwisseld. Korto ; Vriendelijk en snel afgehandeld,

prima service

voorruit is netjes vervangen. kreeg vervangende auto mee. vriendelijke mensen.

Snel geholpen, keurig afgehandeld

Donderdagochtend schade gemeld, maandagochtend nieuwe ruit en een keurige leenauto ter beschikking, dus gewoon thuis verder werken, auto later ophalen.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Kwaliteit ruitherstel

Ik werd snel en op een vriendelijke manier geholpen.

Nadat het ruitje van mijn portier was ingeslagen, kon ik onmiddellijk terecht voor een tijdelijke ruit. Een week later was de bestelde ruit binnen en was ik weer helemaal ok.

• Kwaliteit ruitherstel

Dezelfde dag kon ik terecht

Binnen 3 uur kon ik terecht en na een half uurtje was er niets meer te zien van de flinke ster in mijn voorruit. Perfect geregeld!

Snel geregeld!

Afspraak maken ging snel en makkelijk. Ik ben verzekerd dus alles is achter de schermen geregeld. Ik kon diezelfde week nog terecht. Ben snel geholpen. Ik had de verwachting dat het sterretje volledig zou verdwijnen, dat was helaas niet zo. Maar zegt niks over de service, die was top!

Perfect en snel klaar

• Kwaliteit ruitherstel

Prima kwaliteit en service bij het vervangen van mijn voorruit

De heer van der Burg is een echte vakman met vele jaren kennis en ervaring. De voorruit van mijn Tesla Model 3 was snel en vakkundig vervangen en de rijhulpsystemen werden opnieuw gecalibreerd. Aanrader.

Direct geholpen, vriendelijke personeel

Ik heb fijn aan tafel kunnen wachten terwijl mijn ruit werd gerepareerd. Personeel was vriendelijk. Ruit is netjes gemaakt.

Zeer goed servers

Net bv

• Kwaliteit ruitherstel

Goede service. Snel geregeld. Korte lijntjes.

Klein bedrijf met persoonlijke aandacht.

• Kwaliteit ruitherstel

Zeer goed bereikbaar en erg vriendelijk.

Zie mijn sterren hieronder, gewoon alles heel goed!

• Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? N.v.t.

Fijne afhandeling monteur vriendelijk en professioneel, was vlot gerepareerd.

Fijne ervaring met 123ruit.nl

Afspraak is zo gemaakt. Duidelijke informatie vooraf. Auto gebracht op afgesproken tijdstip. Keurig weer gebeld dat auto klaar stond. Ruit netjes vervangen evenals de sierlijst. Op verzoek ook nieuwe wisser geplaatst. Ruit schoon opgeleverd.

Top Service :)

Gebeld voor een afspraak. Werdt terug gebeld na 15 minuten snel een datum geprikt en klaar was kees. Goeie service , goeie ruit (pelkington) en wat een snelheid . PETJE AF voor de service van 123Ruit.

Soepel

Snel teruggebeld voor een afspraak na schademelding, ruit was binnen een aantal uur vervangen, afhandeling verliep probleemloos.

Goeie,snelle service

Gebeld, kon dezelfde week terecht. Mooie wachtruimte, werd direct geholpen (was ook de eerste klant om 7u in de ochtend). Koffie/thee beschikbaar.

Goed geregeld volgens afspraak

Door mijn leasemaatschappij ben ik naar 123 ruit gestuurd, een organisatie waar ik nog nooit van gehoord had. Mijn ervaring is zonder meer positief. De autoruit is vervangen, is zo te zien netjes gemonteerd en alles was volgens afspraak klaar.

top perfecte geregeld

Echt verstand van zaken secuur en perfect afgehandeld .

Prima !

Vriendelijk en professioneel vakman. Zeer Tevreden over resultaat

Prima geholpen

Zeer goede service en de nieuwe ruit zit er perfect in. Alleen jammer dat op de eerste afspraak bleek dat de verkeerde ruit was geleverd en ik een nieuwe afspraak moest maken. Gelukkig is het net voor onze vakantie goed gekomen.

• Kwaliteit ruitherstel

Vakwerk en zeer vriendelijk geholpen

Afspraak is keurig nagekomen, ruit is vakkundig vervangen en vriendelijke en klantgericht behandeld

• Kwaliteit ruitherstel

Snelle en vriendelijke service!

Ik ben snel en goed geholpen. De ruit is binnen enkele uren volledig vervangen. Een fijne leenauto mee gekregen. Ik ben zeer tevreden!

• Kwaliteit ruitherstel

Vervangende auto was vies. Er lagen veel dierenharen op de stoel.

• Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel N.v.t.
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Platinastraat 102

2718 RX Zoetermeer

Over 123RUIT.nl - Autoglas van der Burg

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl