Vriendelijk en probleemloos geholpen

Snel via de leasemaatschappij een afspraak kunnen maken, op zaterdagochtend, vriendelijk en deskundig geholpen. Zeker een aanrader.

Snel en efficient

Smorgens brengen en na een paar uur al klaar.

Supergoeie service!

Prima ontvangen, goede tijdsindicatie. Snelle afhandeling.

Snel en vakkundig!

Prima, snel en frictionless

Netjes en correct geholpen

Eenvoudig afspraak maken en netjes geholpen en rustig locatie om ook te werken

Helder,duidelijk,eerlijk.

goed.

Ging prima

Geen opmerkingen

Snelle service

Kon de volgende dag van het telefonisch contact gelijk terecht en ben keurig en vakkundig geholpen bij Autoglas Van der Burg

• Kwaliteit ruitherstel

Snelle afspraak snel gerepareerd.

Alles goed

Snelle en vriendelijke service

Geweldige service! Ze gaven aan dezelfde dag een noodruit te kunnen plaatsen en gelijk m'n ruit te bestellen voor de volgende dag. Helaas volgende dag zelf niet kunnen vanwege omstandigheden, geen probleem voor de beste mensen. Dag erna gewoon weer welkom! Binnen een uur m'n raam vervanging en voor mij, verzekeringswerk. Krabbeltje, uur later met een perfect nieuw raam de weg op!

kon er snel terecht

zie hierboven

• Kwaliteit ruitherstel

Zeer fijn contact en goede service

Alles top.

snel geregeld

snelle reparatie, geen wachttijd

Snelle service

Snel geregeld en gerepareerd!!!

• Kwaliteit ruitherstel

Kon snel terecht en was snel gerepareerd

Steentje op de ruit, meteen afspraak ingediend. Dezelfde dag nog teruggebeld en de volgende ochtend terecht kunnen. Zo wilt iedereen het. Helaas is er altijd wel iets zichtbaar van het sterretje, maar in mijn geval was het niet in het zicht en sus valt het niet op.

• Kwaliteit ruitherstel

Service waar je blij van wordt!

Via de site mijn schade aangemeld. Binnen no-time werd ik teruggebeld door de reparateur om een afspraak te maken. De reparatie werd gedaan door een zeer vriendelijke meneer. Niet alleen de ruit werd vervangen, maar ook de glasscherven heeft hij opgezogen. En als extra super service gelijk de rest van de auto ook gestofzuigd.

• Kwaliteit ruitherstel

Goede service en goed vervangend vervoer

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Kwaliteit ruitherstel

Netjes de gemaakte afspraken nagekomen!

Plezierig

Snelle en goede service

Snelle afspraak mogelijk

Uitmuntende service!

Poging gewaagd om de ster te vullen maar na de behandeling was de scheur helaas groter geworden. Nieuwe afspraak gemaakt voor een nieuwe ruit. En reeds verwisseld. Korto ; Vriendelijk en snel afgehandeld,

prima service

voorruit is netjes vervangen. kreeg vervangende auto mee. vriendelijke mensen.

Snel geholpen, keurig afgehandeld

Donderdagochtend schade gemeld, maandagochtend nieuwe ruit en een keurige leenauto ter beschikking, dus gewoon thuis verder werken, auto later ophalen.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Kwaliteit ruitherstel

Ik werd snel en op een vriendelijke manier geholpen.

Nadat het ruitje van mijn portier was ingeslagen, kon ik onmiddellijk terecht voor een tijdelijke ruit. Een week later was de bestelde ruit binnen en was ik weer helemaal ok.

• Kwaliteit ruitherstel

Dezelfde dag kon ik terecht

Binnen 3 uur kon ik terecht en na een half uurtje was er niets meer te zien van de flinke ster in mijn voorruit. Perfect geregeld!

Snel geregeld!

Afspraak maken ging snel en makkelijk. Ik ben verzekerd dus alles is achter de schermen geregeld. Ik kon diezelfde week nog terecht. Ben snel geholpen. Ik had de verwachting dat het sterretje volledig zou verdwijnen, dat was helaas niet zo. Maar zegt niks over de service, die was top!

Platinastraat 102 2718 RX Zoetermeer

Over 123RUIT.nl - Autoglas van der Burg

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl