Snel en goed

Gewoon zoals het hoort

• Kwaliteit ruitherstel

zeer goede en snelle service

na de schademelding op tweede kerstdag, ondanks dat het bedrijf gesloten was, kreeg ik iemand aan de telefoon die de volgende dag ook weer terugbelde, mijn auto ophaalde, het ruit repareerde en dezelfde dag de auto weer terug bracht. kortom, zeer snelle service.

Goede ervaring

Vriendelijk ontvangst. Met kopje koffie en gezellig praatje kon ik wachten totdat de schade was hersteld.

Vakkundig en netjes

Uitstekend hersteld, snelle afwikkeling

Snelle en effectieve hulp voor achterruit schade via mijn garage

Mijn Garage heeft 123ruit.nl gebeld en had met een dag de reparatie van de achter-ruit geregeld. Ik heb alleen kunnen vaststellen na een paar dagen (Onderhoud en APK keuring) dat de ruit er prachtig inzat.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? N.v.t.

Supersnelle service en vriendelijke, kundig personeel

Binnen 48 uur is mijn ruit vervangen en zijn alle administratieve zaken afgegandeld. Ondanks dat ik niet echt een gangbare auto heb. Sneller en beter kan dit volgens mij niet.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

zeer goed en snel geregeld

snel hulp en afspraak kunnen maken

Snel geholpen, vriendelijke mensen

Snel geholpen, vriendelijke mensen

Perfect geregeld

Super snel geholpen, perfect resultaat

Alleen de koffie kan nog iets beter ;-)

Vriendelijk, snel en goed

Vriendelijk en meedenkend personeel! De reparatie was snel en ik had de mogelijkheid om op locatie te werken.

Snel en adequaat

Geweldig dat er in afwachting van het bestelde ruit er een fantastiche tijdelijke ruit in werd gezet.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Fast, great and quality

Fast and smooth. Friendly personnel

Ruit panorama dak was niet op voorrad. Tijdens backorder proces werd ik met regelmaat op de hoogte gehouden m.b.t. voortgang. :-)

Fantastisch!!

Keurig bedeijf en fantastisch geholpen.

geweldig bedrijf

Ik heb een steen op mijn autoruit gekregen waardoor het voorraam stuks was. Ik heb een email gestuurd naar AGS autoglas en ik had gebeld op zondag 26 november. ik ben op zondag direct teruggebeld en de mensen bij AGS autoglas hebben mij direct geholpen en te woord gestaan wat ik geweldig vind (en dat op zondag geweldig toch). Ook de jongen in de werkplaats die mijn autoraam erin heeft gezet was heel enthousiast ,vriendelijk en legde me uit wat hij ging doen aan de auto. In een woord een geweldig bedrijf met de beste service.

top service!

snel na de melding geholpen. aardige mensen en nette service.

• Kwaliteit ruitherstel

Goed ontvangen en ruimte om te werken terwijl mijn ruit vervangen werd.

Prettige ontvangst

De ontvangst was prettig: aardige mensen, die duidelijk vertellen wat er gaat gebeuren. Ruitje inzetten was snel gebeurd.

• Kwaliteit ruitherstel

Top geregeld terwijl ik op locatie kon werken

Tijdens het wachten op de reparatie, kon ik verder werken. Ideaal!

Snel, vakkundig en vriendelijk

Schade aan ruit, afspraak kon op moment ingepland worden dat mij goed uitkwam. De beschadiging was erg goed zichtbaar en best groot ( inslag steen) maar is na reparatie bijna niet meer zichtbaar. Toen ik drie kwartier later terugkwam stond de auto al weer klaar ( duurt 30 minuten begreep ik). Erg vriendelijk. Ben erg tevreden!!

• Kwaliteit ruitherstel

Makkelijk afspraak te maken, vriendelijke specialist, wachtruimte is keurig en lekkere koffie en Wifi Het ging om een reparatie, een ster in de voorruit grote 1euro munt. Perfect gemaakt je kunt de ster niet meer terug vinden! Binnen 20 minuten

super

Makkelijke schademelding, snel geholpen, klantvriendelijk.

prettige ontvangst met koffie en een goede reparatie.

Nieuwe Hemweg 22

1013 CX Amsterdam

Over 123RUIT.nl - Topglas

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl