Super netjes geholpen

Heel vriendelijke mensen daar, snel en accuraat geholpen

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Beste bedrijf van Amersfoort om je ruit te vervangen

Wat een fijn bedrijf is dit! Soepel in meedenken, gezellig om mee te praten en ook nog goed in hun werk! Werd meteen de volgende dag geholpen! Ruit was binnen 1,5 helemaal klaar en tussendoor kan ik een fiets lenen om even langs de supermarkt te gaan! Als je een ruit moet vervangen moet je zeler naar dit bedrijf gaan!

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Duidelijke communicatie en snelle afhandeling.

goed geholpen!

super aardig personeel, snel geholpen, zeer tevreden

Hele fijne, vriendelijke mensen

Enthousiast ontvangen en vervanging is binnen de genoemde tijd uitgevoerd. Service met een glimlach!

Topservice!

Met een dergelijke persoonlijke service hoop je elke week op een sterretje in je ruit!

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Zeer goeie service en vriendelijk

Zeer vriendelijke Amir heeft mij goed geholpen. De koffie was top en ik kon relaxed aan het werk in de wachtruimte.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Uitstekende service en keurig werk

Ik zal er geen lang verhaal van maken, maar Ik rij ruim 20 jaar met een bedrijfsauto en dit is de beste ervaring met een garage/schadehersteller!

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Fijne mensen die met enthousiasme hun werk doen.

Fijne mensen die met enthousiasme hun werk doen en kwaliteit en service leveren.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Alles wat je mag verwachten

Bij aankomst werd ik meteen warm verwelkomt met een glimlach en een kop koffie. Het valt meteen op dat het hier gaat om medewerkers met plezier in hun werk. Deze familie gaat professioneel en vakkundig snel te werk, voor ik het wist kon ik alweer vertrekken met een nieuwe voorruit. Ik hoop het niet te hoeven, maar als het nodig is ik kom graag een keer terug!

Topservice

Contact liep heel vlot, behulpzaam en vriendelijk. Snel en professioneel geholpen. Kan het iedereen aanraden!

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Fantastische service door fantastische mensen!

Tussen ruit bestellen en ruit plaatsen zat precies 1 week (omdat ik zelf niet eerder kon). Ik was heel verbaasd dat een heel voorruit binnen 2 uur vervangen kon worden, daar mijn vorige ervaringen er allemaal op neer kwamen dat je je auto een dag kwijt was als er iets gedaan moest worden. Amir was heel helder in zijn communicatie en zeer vriendelijk. Het hele team is vriendelijk en respectvol.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Wat een gastvrijheid en service!

Dit noem ik nog eens klantvriendelijkheid en servicegericht!!!!!

Heel vriendelijk en behulpzaam

2 keer mijn ruiten laten vervangen. Het ging allemaal heel soepel. De werkzaamheden altijd goed en schoon afgerond. De communicatie ging super goed. Amir en zijn vader zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Duidelijke info, vlotte afhandeling, vriendelijke ontvangst

Extreem klantvriendelijk!!!!!

Vanaf het eerste contact heeft Amir alles perfect geregeld voor de vervanging van de ruit en alles snelk en compleet gecommuniceerd. Ik kon er snel terecht en kreeg per whatsapp alle informatie. Werd daar waar mogelijk ook ontzorgd tav de aangifte van de schade bij de verzekering. Hele vriendelijke ontvangst, goede werkplek met wifi en lekkere koffie. Ik heb deze klantvriendelijkheid echt zelden meegemaakt!!!!!

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Heel goed. Zeer vriendelijke service.

Heel goed. Zeer vriendelijke service.

Professioneel, deskundig en plezierig

Plezierige ontvangst. Goede informatie over het vervangen van de voorruit. Adequaat en in korte tijd is de ruit vervangen.

Bijzonder vriendelijk

Vanaf het eerste contact werd ik zeer vriendelijk geholpen. Duidelijke afspraken, persoonlijke en hartelijke ontvangst, uitstekende (!) koffie en snelle reparatie. Kortom, een hele goede ervaring!!

goede service. prima geholpen

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Prima en nette service. Aardig en vakkundig.

Zou iedereen hier aanraden

Top geholpen

Deze keer was de beoordeling dat ik terug kon komen voor een sterretje. Eerst de zelfde dag nog ontvangen voor het beoordelen en 2 dagen later snel en goed verholpen.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Vakkundig, persoonlijk en zeer prettig

Eindelijk weer eens een bedrijf dat persoonlijkheid heeft, een gezicht, uitleg en trots op het werk! Gewoon heel prettig zoals het hoort eigenlijk maar ongewoon tegenwoordig.... lekker bakkie ook nog!

Heel vriendelijke mensen

Gast vriendelijke mensen

Over 123RUIT.nl - Autoglas Amersfoort-Nijkerk

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl