Excellente ervaring

De communicatie verliep soepel en het herstelwerk is netjes uitgevoerd. Ik zou Autoglas Amersfoort zeker aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar een betrouwbare en professionele autoglas specialist.

Snel hartelijk goed

Ik kon dezelfde middag nog langskomen Vriendelijk ontvangen lekkere koffie Sterretje het was een moeilijke vakkundig gemaakt zodat ik geen nieuwe voorruit nodig had Toppers

Top geholpen

Super aardige medewerkers. Vader en zoon echt een top team. Werd netjes geholpen met een lekker bakkie koffie. Alles ziet er schoon en netjes uit. En ook nog wat tips gehad.

Uitstekend!

Snel geholpen, goede service en het ziet er weer splinter nieuw uit!

Prima service en kwaliteit

Uitstekend!

Erg goed!

De medewerkers van 123Ruit - Autoglas Amersfoort zorgen voor een positieve sfeer en zijn erg servicegericht. Daarnaast gaan ze erg snel te werk, na een uur reed ik weer weg met een nieuwe voorruit!

Professioneel.

Nette vriendelijke beleefde heren. Goed uitgelegd van tevoren wat ze gingen doen en daarna snel gerepareerd. Ondertussen een lekker kopje bonenkoffie.

Service met een hoofdletter S

Dit is hoe het moet , complimenten .

Perfecte service!

Goed geholpen afgelopen week door dit fijne familie bedrijf. Zij hebben met mij meegedacht en geholpen met mijn vervanging van de voorruit. Met een uurtje was ik weer onderweg na een heerlijk kopje koffie met vriendelijk personeel. Zelfs hebben ze mijn auto speciaal gebracht en gehaald bij de folie ruit plakker in de buurt. Echt een aanrader dus! Bedankt team Amersfoort

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Snel en vakkundig geholpen

Kon snel terecht, waardoor erger is voorkomen. Vriendelijk en vakkundig geholpen in een relaxte sfeer.

Geweldige service: 100% tevreden

Superaardige ontvangst, mooie wachtruimte. Zeer net bedrijf met hoog serviceniveau en hoge kwaliteit van de werkzaamheden. Kortom: zeer aan te bevelen.

Ouderwets goede service

Zeer klantvriendelijk

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Supervriendelijk en snel afspraak met vlot vrijwel onzichtbaar herstel

Zeer vriendelijk te woord gestaan aan telefoon. Afspraak die mij uit kwam. Bij aankomst tegemoet getreden met uitgestoken hand waardoor ik me welkom en gezien voelde. Leuk gesprek tijdens wachten en belangrijkste… ruit is vrijwel onzichtbaar gerepareerd

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Aardig, professioneel en gastvrij. Heb rustig kunnen wachten met een lekker bakje koffie er bij totdat de auto klaar was. Dank Amir voor de Service!

Snelle en fijne communicatie

Snelle service, heel klantvriendelijk!

Prettig en vriendelijk

Netjes geholpen Zeer duidelijk en vriendelijk

• Bij welke vestiging bent u geweest? 123RUIT Nijkerk

Super goede service en vakkundig

Mijn ruit was zeer snel besteld en ook weer snel gemonteerd, hele aardige mensen en heel vriendelijk.

perfecte service

Met 123Ruit Autoglas is het snel schakelen. Er is makkelijk contact mee te leggen. Een afspraak is snel gemaakt. Vervolgens is de ruitschade afhandeling heel snel en bovenal heel adequaat. Wat ook fijn is, is de vriendelijkheid en prettige omgang van de medewerkers. Echt heel fijn om 123Ruit Autoglas in m'n adressenboek te hebben.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Snel contact en sterretje goed gerepareerd.

Een hele vriendelijke klantnadering!

snel en goed

Binnen 1 week is mijn ruit keurig en onzichtbaar hersteld.

Keurige behandeling

Netjes ontvangen met lekkere koffie en reparatie keurig uitvangst

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Zeer deskundig en snel geholpen!

Op tweede paasdag een afspraak ingeschoten. Na 5 minuten werd ik direct gebeld en kreeg ik vakkundig advies. De volgende ochtend kon ik direct terecht. Dit werd gecombineerd met een andere klant. De uitvoering heeft er niet onder geleden, ziet er goed uit. Ook de uitleg over de werkzaamheden en terugkoppeling nadien was duidelijk (ondanks dat het voor mij ging om een tijdelijke leaseauto). Kortom: zeer goed geholpen. De koffie is overigens ook goed!

Super Service!

Hun service overtreft alle verwachtingen met een geweldige aanpak, snelle reparatie en de buitengewone service van het thuis ophalen en terugbrengen van je auto, zelfs op zaterdag.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Vriendelijke, punctuele en kwaliatief goede service

Heldere communicatie, zeer gastvrij en klantvriendelijk, ze doen wat ze beloven en leveren hoge kwaliteit.

Prima, persoonlijk ontvangst

Ik kon al een afspraak om 7.30 uur maken. Op de dag zelf was ik al om 7.15 uur op de locatie, daar werd ik vriendelijk ontvangen en was geen probleem dat ik eerder aanwezig was. Prima koffie, water aangeboden en zelf ontbijt. Kon verder met mijn werkzaamheden terwijl de ruit werd vervangen. In inleren van de ADAS (camera) duurde iets langer volgens de eigenaar dan normaal. Maar ik heb dit niet als negatief ervaren. Voorruit netjes gemonteerd en schoon afgeleverd. Prima service.

Over 123RUIT.nl - Autoglas Amersfoort-Nijkerk

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl