Relaxed en behulpzaam

Hele lieve mensen die alles goed uitleggen en eerlijk zijn, goeie sfeer, sociaal en goed werk

• Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Via verzekering/lease maatschappij/ assurantie tussenpersoon

Helemaal top Leuk personeel

Bij binnenkomst werd ik direct vriendelijk ontvangen. Mijn auto werd direct opgepakt en ik kon prima genieten van een kopje thee en wat lekkers. De auto was vervolgens exact om de ingeschatte tijd weer klaar.

heel goed geholpen

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Perfecte service en klant vriendelijkheid.

compleet klantvriendelijk

beste ruitvervanger die er is

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Vriendelijk, snelle en goede service

Mijn voorruit die was gebarsten is binnen 24 uur vervangen. Vriendelijke medewerkers die netjes werken.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Goed bedrijf waar netjes wordt gewerkt !

Laatst op mijn Viano een nieuwe voorruit geplaatst door het bedrijf , goede en snelle afhandeling Ga zo door !

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Fijne service, vanaf eerste contact tot vervanging van de ruit

Erg vriendelijke vakmannen, vanaf het eerste contact aan de telefoon, tot advies en vervanging de ruit. Blij met het resultaat, je ziet dat er met aandacht en vakmanschap wordt gewerkt. Tijdens het wachten genoten van de heerlijke koffie. Dit familiebedrijf is een echte aanrader!

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Alles was goed en netjes en snel

Ik zou hier de volgende keer weer heen gaan het was vriendelijk en komt vertrouwt over.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Ondanks het feit dat ik mijn ruit moest laten vervangen wat niet leuk is hebben deze vaklieden het p

Deze mensen hebben vakmanschap en service zeer hoog staan, het laten vervangen van een ruit is natuurlijk nooit leuk maar als het dan toch moet gebeuren kan je het best hier laten doen. Ze zijn zeer kundig en geven perfecte service

Snel, vriendelijk, top-service

Oh én; heerlijke koffie! Dank

perfect!

snelle vriendelijke service, goed gedaan! perfect.

Overweldigende klant vriendelijkheid

Aan dit bedrijf en de mensen die hier werken kunnen veel bedrijven een voorbeeld nemen. Accuraat, zeer klant gericht , werken netjes . Halen en brengen u zo nodig . Vakmensen op alle gebieden .

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Snel geholpen, Proffensioneel bedrijf en zeer vriendelijke mensen

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Van begin tot eind topkwaliteit.

Vanaf het eerste contact tot en met de vervanging van de ruit bijzonder klantgericht en uitstekende service.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Erg aardige en deskundige vader en zoon

Perfect geholpen door de aardige en deskundige mensen van dit bedrijf, een aanrader voor verhelpen van ruitschade

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

mensen zijn zeer vriendelijk en servicegericht

de ervaring is goed

Super goede ervaring!

Ik ben uitstekend geholpen door de heren van autoglas. Een zeer klantvriendelijk familiebedrijf met topservice. Absoluut een aanrader!

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Super goed, professioneel, klantvriendelijk, behulpzaam, snel

Bij Autoglas Amersfoort waren de medewerkers heel erg behulpzaam en heel vriendelijk. De ruit werd professioneel geplaatst en ziet er goed uit.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Geweldige service. Zeer nette afhandeling!!!

Deze mensen weten hoe het werkt. Zeer snelle service en direct een kopje koffie voor je neerzetten. Wifi uitleg. En binnen de tijd van herstel weer de weg op kunnen. Top service!!

Fantastische service

Ik belde dat mijn ruit was ingegooid en ik kon direct terecht voor een noodruit. De volgende dag kon mijn ruit al geplaatst worden. Ik kon beide keren wachten onder het genot van een bakje koffie en binnen een half uur was de noodruit en de volgende dag de ruit geplaatst. De mensen die daar werken zijn zeer vriendelijk.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Goede service en erg vriendelijke eigenaar

Snelle beschikbaarheid en erg vriendelijk

Uitmuntende dienstverlening en klantvriendelijkheid

Ik ben erg tevreden met de reparatie van de ruiten van mijn BMW 330 Cabrio -E46 (schadeherstel en restauratie). Dit familiebedrijf binnen het netwerk van 123ruit.nl, is zeer gemotiveerd en professioneel. De reparatie betrof specialistisch maatwerk (raamlijst) en perfect standaard herstel van een ster in de voorruit. Het personeel was zeer betrokken en vriendelijk.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Super ontzorgt!

Auto werd gehaald en terug gebracht, super service.

Snel, meedenkend, flexibel en goede service

Snel, meedenkend, flexibel en goede service

Over 123RUIT.nl - Autoglas Amersfoort-Nijkerk

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA, Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten. Met meer dan 50 vestigingen van lokale autoruitspecialisten is 123RUIT.nl de grootste onafhankelijke autoruitspecialist van Nederland! Met persoonlijke aandacht en kennis van zaken repareren, vervangen en kalibreren onze gekwalificeerde herstellers meer dan 601 ruiten per dag. Vanzelfsprekend verzorgen wij ook de administratieve afhandeling met uw verzekeraar of leasemaatschappij.