Klantvriendelijkheid met hoofdletter K

Top service en goed advies. Koffie, flesje water tijdens het wachten. Hier kan de Carglass nog wat van leren!

heel goed

Adequate reactie en snel en zorgvuldige afhandeling

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Zeer vriendelijk en behulpzaam en snel geholpen

Vriendelijk ontvangen, koffie, water en een koekje aangeboden. Vakkundig uitgelegd wat ze gingen doen en alles netjes nagekomen. Top service.

Super service

Ruitreparaties met bijzondere gastvrijheid. Doen ze hartstikke goed.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Was mijn afspraak vergeten , maar werd heel netjes afgehandeld.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Luxe comfort en gezellige mensen!

De kids krijgen een pakje koelend water en tv tot beschikking gesteld en de ouders mogen koffie. Je kunt lekker kletsen. Het is heel gezellig!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Zeer fijne en prettige ervaring

Volgens mij is dit een bedrijf van vader en zoon. Dus geen groot warenhuis waar je een nummertje bent. Aan de telefoon zijn ze zeer vriendelijk en bij aankomst nog vriendelijker. Alles wordt duidelijk uitgelegd en nemen de tijd voor je. Werkzaamheden worden met precisie en volledige aandacht uitgevoerd. Kortom, nee ik kom niet graag terug naar ze want dat zou betekenen dat mijn raam stuk is. Maar mocht het wel zo zijn ga ik zeker bij Autoglas langs. Dank je wel voor de service Amir

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Fantastisch bedrijf zeer vriendelijk en weten wat ze doen

Vriendelijk en vakbekwaam personeel!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

snel gerepareerd en aardige mensen

snel gerepareerd en aardige mensen

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Goede service en vriendelijk.

Echt een top bedrijf

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Heel goede en fijne ervaring!

Een super goede service van een zaak die duidelijk met je meedenkt in oplossingen. Na wat minder vlotte handelingen met een nevenvestiging, werd ik door Autoglas Amersfoort steeds geinformeerd en kreeg uitgebreide informatie over wat ik nodig had en hoe het eea in zijn werk ging (gebroken glas onderweg door een steen). Aangekomen krijg je koffie en water en kan je prima zitten, incl koekje er bij :) Iedereen is erg vriendelijk. Voor deze zaak rij ik graag ietsje verder, super service! Glas goed gezet en glas stukjes binnen ook netjes weg gezogen.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Snel een afspraak kunnen maken, zij regelen alles met de verzekering een uur kunnen wachten en ik kon weer verder Echt top jongens!!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Spontane werknemers

Na het online inboeken van een afspraak werd ik snel terug gebeld en hebben ze het ruitje snel kunnen vervangen.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Snelle reactie en super vriendelijk

Binnen 30 seconden na een afspraakverzoek via de site teruggebeld. Kon de volgende dag al terucht. Super vriendelijk ontvangen en zelfs een fiets beschikbaar zodat ik even een winkel kon bezoeken. Topservice!

Klantvriendelijk familiebedrijf

Ik kon snel terecht na het maken van een afspraak om een barst in de voorruit van mijn auto te laten vervangen. Bij aankomst werd ik vriendelijk ontvangen door Amir. Ik werd voorzien van koffie, een flesje water en een leuke babbel. Ook is er wifi aanwezig om tijdens het wachten eventueel online te kunnen werken. Doordat het een familiebedrijf is, is het contact persoonlijk en zijn de lijnen kort. Bedankt voor de goede zorgen en mocht het nodig zijn kom ik zeker terug.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Uitermate prettig contact en prima geholpen

Werd snel na invullen formulier op de site gebeld. Erg prettig contact en zeer meedenkend. Reparatie vlot verlopen waarbij uitleg werd gegeven. Bij kwaliteit 1 ster minder puur omdat ik niet weet hoe de reparatie zich op termijn zal houden. Voor nu ziet het er prima uit.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Top service, snel gereageerd en mee naar een snelle oplossing gezocht. In Amersfoort terecht gekomen maar dat was de rit absoluut waard. Wat klantgericht zijn ze en enorm vriendelijk.tijdens het wachten kunnen genieten van een kopje koffie/thee en water

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Keurig

Snel en vriendelijk geholpen

Professioneel bedrijf

Zeer vriendelijk ontvangen en vakkundig en snel geholpen. Chapeau..!!

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Super goed en super vriendelijke service

Goed geregeld allemaal en leuk en gezellig team werkzaam. Snelle service.

• Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel N.v.t.
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Keurige mensen, persoonlijk contact, alles volgens afspraak.

Persoonlijk en gastvrij

Snelle service. Mooi werk en klantgericht. Het wachten was met goede koffie en WiFi geen straf.

Work is very good

I really like how they work and also they are very attent with the customers. Internet if you need to work in the meantime and they offer you coffee, thee and water. My experience has been very good.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Zeer vriendelijk, behulpzaam en professioneel

Ervaring is net als de vorige keer heel goed

Keurige service

Telefonisch een heldere afhandeling. Tijdens de reparatie meegenomen in de werkwijze. De afhandeling met de verzekering is mij uit handen genomen.

Argonweg 26 B

3812 RB Amersfoort

Over 123RUIT.nl - Autoglas Amersfoort-Nijkerk

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl