Erg vriendelijk, klantgericht en grote expertise

Vanuit mijn auto gebeld en kon binnen een half uur terecht. Ze bleven wel wat langer open. Nog belangrijker de ster in mijn ruit is vakkundig en profecioneel hersteld.

• Verbeterpunten? Gewoon niet

Goede en vriendelijke service

Ik ben snel en netjes geholpen.

• Verbeterpunten? N.v.t.

Geweldige, vriendelijke en snelle service!

Laat in de middag gebeld voor een nieuwe voorruit en kon de volgende ochtend al terecht. Leuk familiebedrijf die er duidelijk zin in hebben mensen te helpen.

• Verbeterpunten? N.v.t.

Ze doen net dat extraatje.

Amir en zijn vader vormen een tandem waardoor het gesmeerd loopt. Vaste prijs zonder achteraf bijkomende kosten. Daarnaast zijn het hele aardige mensen.

Next-level service!

Vriendelijk ontvangst, koffie is heerlijk, schone pand, lekker warm en ze leggen stap voor stap uit wat ze doen met je auto. Dikke aanrader!

• Verbeterpunten? N.v.t.

ik wordt vriendelijk ontvangen krijgt koffie goede service vriendelijke mensen ik voelde op mijn gemak daar en over twee uur was ik klaar moest een nieuwe raam komen

• Verbeterpunten? N.v.t.

Teveel goeds om in 1 zin te beschrijven!

De grootste speler op de autoruitschade markt was al bijna begonnen met de reparatie van het sterretje in mijn ruit. Nu stak mijn leasemaatschappij daar een stokje voor en die verbonden mij door met Autoglas Amersfoort. Na telefonisch contact kon ik binnen 30minuten terecht. Bij ontvangst zeer vriendelijk ontvangen en een duidelijke uitleg gekregen met betrekking tot de reparatie. Onder het genot van een heerlijke bak bonenkoffie en niet te vergeten... de bananenkoekjes was de reparatie binnen no time voltooid! Je voelt je hier zeer welkom! Mannen, nogmaals bedankt voor de snelle service en keer zeker bij jullie terug bij eventuele nieuwe schade!

klantgericht

Met open armen ontvangen worden, vakwerk leveren, aardige mensen.

Goede service en communicatie

Na de afspraak kreeg ik netjes een berichtje met bevestiging en route beschrijving van de afspraak bij aankomst kon ik in een nette ruimte een kopje koffie drinken en werd ondertussen mijn nieuwe ruit geplaatst. Het zijn zeer vriendelijke mensen ik ik zou dit bedrijf zeer aanbevelen, ik heb het nummer in mijn telefoon gezet voor het geval dat....

• Verbeterpunten? Ik zou eerlijk gezegd niet zo gauw weten

Geweldige service!!!

Ze waren al naar huis maar ze kwamen speciaal nog even naar de zaak om een nieuw raam voor mij erin te zetten.

Snel en deskundig

Ik kon direct terecht en de ruit werd snel en vakkundig gerepareerd.

Kan niet beter!

Via mijn verzekeraar kwam ik terecht bij Autoglas Amersfoort. Het bedrijf reageerde snel en correct. De afspraak kon snel plaatsvinden. Ik kon mijn auto zó naar binnen rijden en terwijl ik aan de koffie zat, werd mijn ruit netjes gerepareerd. Goede uitleg, alles binnen de tijd. Prima! Je zou willen dat ze overal zo netjes en zo vriendelijk werken ;)

• Kwaliteit ruitherstel
  • Verbeterpunten? Nee, ze hebben het perfect gedaan.

Zeer klantvriendelijk en bekwaam! Absolute aanrader.

Zie hierboven

• Verbeterpunten? callcenter bereikbaarheid

helpful and friendly service

Father and son run business. From the moment of scheduling through the end of the process both very friendly, helpful and professional. Both men spoke English well, so everything was scheduled and carried in English. They will even try to speak your own language to impress you. The new windshield was ordered fast, arrived on time and was changed in one hour. They took care of all the insurance paperwork and even offered to replaced the wipers and cleaned the car dashboard. I was very happy with the whole process and I highly recommend them. So, if you need car window replacement schedule it with them and help them out that way, as times are challenging due to C19 and these are both hard working guys running a small family business, they for sure will appreciate that!

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Snel geregeld, vriendelijk, lekkere koffie en wWiFi in wachtruimte.

Afspraak maken, ging soepel, goede afstemming over optie toch repareren ipv volledige ruitvervanging. Snel en naar tevredenheid gerepareerd, lekker kopje koffie tijdens wachten en mogelijkheid om te werken obv WiFi. Zeer vriendelijk en service gericht!

• Verbeterpunten? N.v.t.

Deze beoordeling gemaakt voor service van Autoglas Amersfoort. Vriendelijk en behulpzaam personeel en goede snelle service.

• Verbeterpunten? N.v.t.

Vlot en zeer accurate afhandeling.

Na telefonische afspraak was het zo als afgesproken. Binnen 48 uur kom ik terecht. Met kopje koffie en zelfs wifi in de wachtruimte. Ster / pit, in de ruit was snel gerepareerd. Vriendelijke top bedrijf.

• Verbeterpunten? N.v.t.

supervriendelijk en goede hulp!

Ik heb inmiddels twee ervaringen met 123Ruit Autoglas Amersfoort en ben zeer te spreken over de vriendelijkheid en het vakmanschap!

Klantvriendelijk

Duidelijke afspraak. Goede communicatie over alles. Eerlijk dingen benoemen. Vriendelijke mensen

• Verbeterpunten? N.v.t.

efficiënt en goede communicatie.

Je kunt je afsrpaak via de website inplannen, dat is lekker efficiënt. Binnen een paar minuten een persoonlijke berichtje van de hersteller dat de afspraak is bevestigd, inclusief adresgegevens. Zehebben een prima wachtruimte waar je kunt werken.

• Verbeterpunten? N.v.t.

Goede service prima geholpen.

Na een electronisch verzoek binnen 5 minuten telefonisch contact. Gelijk de volgende dag gehojpen. Aardige en klantvriendelijke mensen. Goede koffie

• Verbeterpunten? geen

priema geholpen en ook snel

x

Klantvriendelijk en meedenkend

Klantvriendelijke medewerkers, die bereid zijn om mee te denken.

Super service !

Ik heb maandag gebeld over een barst in me ruit en de volgende ochtend is het al gemonteerd. Wat een top service en klantvriendelijkheid bij deze jongens! Zeer tevreden ga zo door en tot de volgende keer !

• Verbeterpunten? N.V.T.

Zeer kundig - Vriendelijk - Goede Wifi - Makkelijk te bereiken

Echt een aanrader! Vriendelijk klantcontact - Makkelijk afspraak maken/bijsturen. Zeer kundig - Meekijken is mogelijk - Goede Wifi /mogelijkheid om te werken tijdens reparatie. Bij een volgende vervanging van mijn voorruit, ook al hoop ik dat dat niet snel weer gebeurd, maak ik zeker weer een afspraak bij deze zaak!

• Verbeterpunten? Geen

Over 123RUIT.nl - Autoglas Amersfoort

Over 123RUIT.nl

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten). Met bijna 40 vestigingen van lokale autoruitspecialisten is SZA de grootste onafhankelijke autoruitspecialist van Nederland! Met persoonlijke aandacht en kennis van zaken repareren en vervangen onze gekwalificeerde herstellers meer dan 501 ruiten per dag. Vanzelfsprekend verzorgen wij ook de administratieve afhandeling met uw verzekeraar of leasemaatschappij.