Fantastische service en erg snel!

Ik ben zeer tevreden over de snelle en vakkundige service van HDR

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Is flexibel en komt afspraken na

Bellen voor een afspraak is gemakkelijk. Er wordt altijd meegezocht naar optimale tijd voor de klant. Werkzaamheden worden snel en vakkundig uitgevoerd. Terugkoppeling is helder

• Reden bezoek Andere reden

Zeer vakkundig en professioneel

S'morgens gebeld met een probleem aan de auto en s'avonds was de auto alweer hersteld tegen normale kosten. Super service en zeer betrouwbaar adres voor onderhoud en reparatie voor je auto.

Prima communicatie

Vooraf uitsluitend via mail gecorrespondeerd en dat was volledig duidelijk en snelle reactie. Tijdens de reparatie goed op de hoogte gehouden van de voortgang. In mijn geval was er extra werk noodzakelijk maar hier keurig vooraf voor gebeld en aan mij de keuze gelaten om het wel of niet te doen. HDR heeft zich keurig aan de vooraf afgesproken prijs gehouden ondanks meerwerk! Top.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

vriendelijk en vakkundig geholpen!

het was voor mij de eerste keer bij HDR-Carcenter en is me zeer goed bevallen. Mijn auto had een kleine onderhoudsbeurt nodig en ik kon al heel snel bij hen terecht. Verder heel behulpzaam en vriendelijk dus kom graag weer bij hen terug.

Hele fijne garage!

Heel prettig geholpen met mijn auto, kleine beurt, apk en impregneren van het cabrio dak, hele goede service!

Prettig en fijn bedrijf! Aanrader!

Auto grote beurt en APK, door Rob weer super geholpen. Erg tevreden. Nogmaals dank .

Super top bedrijf

Super bedrijf aanrader top

Gewoon goed

Duidelijke uitleg, geen onzin verhalen. Gewoon wat je mag verwachten bij een garage

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Een heel fijn bedrijf top!

Meedenkend, menselijk,super vriendelijk. Robbie maakt altijd tijd en je rijdt met een zeer goed en fijn gevoel weer weg. Ben al jaren een zeer tevreden klant.

Kan niet beter!

Goeie snelle service. Erg vriendelijk en prijs/ kwaliteit helemaal prima!

De 2e ervaring maar hetzelfde gevoel als de 1e ervaring!

Ad Hoc auto 's ochtends af mogen geven, leenauto meegekregen om naar mijn werk te gaan, auto overdag in orde gemaakt, einde dag weer omgewisseld en naar huis toe gereden, alles wederom tip top in orde! Rob en HDR Team, wederom bedankt voor het enorm snelle schakelen en de snelle en goede service!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Meedenkend, en technisch goed onderbouwd bedrijf

Prima ervaring, Ik ben hier al een langere tijd klant zowel met mijn privé auto's als zakelijk. Meedenkend, vriendelijk en onwijs vakkundig. Echt een fijn en vertrouwd adres om je auto weer goed en vertrouwd de weg op te kunnen laten gaan.

Tevreden

Vriendelijke mensen met luisterend oor

Klantvriendelijk

Prima geholpen aardige vakmensen

vakkundig en snel.

Vriendelijk, snel en vakkundig.

Fijn bedrijf maken altijd tijd

Wat ik zeg goed bedrijf denken in oplossingen

Top bedrijf staan altijd klaar voor je.

Staan altijd klaar zelfs als het tussendoor is . Altijd bereikbaar Altijd correct en netjes. Super service

• Reden bezoek Andere reden

Zeer prettig.

Een garagebedrijf waar de klant op één staat. Niet omdat het eens verzonnen is maar omdat het authentiek de persoonlijkheid is van de eigenaar en zijn medewerkers. Een hypermodern garagebedrijf met de ouderwetse normen en waarden. Vriendelijk, vakkundig en betrouwbaar. Een genot om zo een garage in je woonplaats te mogen hebben!

Kom zeker nog terug

Supergoede kwaliteit en vriendelijke monteurs

Reparatie utgevoerd

Een gebroken kabel om de motorkap mee te openen vervangen is in twee instanties uitgevoerd.

Super service!

Ze staan altijd voor je klaar!

Eerlijk en oprecht! Goede kwaliteit en communicatie.

Goed geholpen en van eerlijk advies voorzien.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Snelle service en vakkundig!!!!!!!!

Wij laten als autobedrijf onze auto's APK keuren en dat is altijd snel en goed geregeld. Komen ook altijd hun afspraken na. Goede service en vriendelijk personeel. Toppie!!

Over Autovakmeester