Goed contact, snelle afhandeling

Mooi werk

Snelle en goede service!

Vrijdags gebeld en ik kon maandag al komen om de ster in mijn raam te laten repareren. Een half uurtjes later was het weer gefixt.

• Kwaliteit ruitherstel

Helaas niet het originele ruit terug geplaats

Ruit is lichter getint . Rand om buitenkant ruit is kleiner

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Beste meneer/mevrouw, Inmiddels heb ik u gesproken en gaat uw verzekeraar dit samen met u oppakken. Mocht ik nog iets kunnen betekenen dan hoor ik dat graag. Met vriendelijke groet, Desiree, 123RUIT.nl hoofdkantoor

Prima geholpen, uitstekende service

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Vriendelijk en snel geholpen

Snelle reactie en vriendelijk personeel.

Prima bedrijf

Vriendelijk attent hartelijk

Top, vriendelijk service

Snel geholpen door de eigenaar, super vriendelijke, voorruit netjes verwerkt. Ik ben heel tevreden ermee.

Prima en snel

Prima snel en gezellig l

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

ja gewoon goed

Top gast die Willem, kan het sterretje niet eens meer terugvinden.

• Kwaliteit ruitherstel

Prima ontvangst en goede reparatie

Ondanks een stroomstoring en het dus niet kunnen beschikken over alle benodigde gereedschappen toch goed opgelost. Geholpen door een aardige heer die zich verontschuldigde voor het niet kunnen aanbieden van koffie o.i.d.

Alles opgelost

De rit is naar wens vervangen

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Slecht

Eigenaar zelf ging de reparatie doen. Ikzelf bleef in de receptie. Kwam een buurman van hem bijstaan die ruim een halfuur samen volop aan het kletsen waren terwijl de reparatie van de ster in mijn voorruit werd uitgevoerd. Op een gegeven moment was het klaar en begeleide hij mij om uit de garage te gaan uitrijdenj. Was opeens vergeten nog vooraf van de ster een foto te nemen tbv de verzekeringsmaatschappij Promovendum van mij Keek in het rond om ergens anders een foto van een ruit met ster te nemen maar dat was er niet. Heeft toen zomaar iets gefotografeerd van mijn voorruit... Bleef mopperen over die "klere"verzekeringsmaatschappen en blij was eerstdaags met pensioen te kunnen gaan. omdat hij de hele troep zat was. Dat tegen mij als klant !!!! Overigens de ster in de ruit wel was weggewerkt maar een dofplekje van matglas was geworden met nog twee haaltjes naar de zijkant . Dus alles zichtbaar. Blij dat ik kon vertrekken uit de garage.

• Kwaliteit ruitherstel

Beste meneer Koos, Allereerst wil ik u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om een review achter te laten. U heeft aangegeven geen contact te willen hebben om uw ervaring te bespreken. Dit begrijp ik volledig en dat respecteer ik ook. Intern gaat ons bestuur in gesprek met de betreffende hersteller om dit in de toekomst te voorkomen. Ik wil u excuses aanbieden namens het 123RUIT.nl hoofdkantoor. Met vriendelijke groet, Desiree, 123RUIT.nl

Prima reparatie

Mijn achterruit is vervangen. Vakkundig en vriendelijk personeel.

• Kwaliteit ruitherstel

Vriendelijk ontvangen en snel geholpen. Personeel komt een praatje maken, lekkere bak koffie ontvangen.

• Kwaliteit ruitherstel

Kon snel terecht en werd vriendelijk geholpen

• Kwaliteit ruitherstel

Leuke ontvangst en uitstekende service

Super goede service gehad

Prima vervangen

Gescheurde ruit vervangen, tevens bladeren onder de ruit weggehaald

aardige mensen maar qua kwaliteit niet 100%

Eerste afspraak die ik online maakte werd verschoven, tweede afspraak bleek dat ze zelf niet het zonnescherm konden verwijderen dus derde afspraak. Uiteindelijk keurig raam vervangen en ook de stickers op het nieuwe raam geplakt. Na het wegrijden ging er een deuralarm alsof er een deur niet goed was afgesloten. Ik heb alle deuren gecheckt alles was dicht, maar lampje bleef wel branden. Na 2 dagen zag ik tijdens het rijden de motorkap wat trillen...bleek die niet goed dicht gemaakt te zijn bij het vervangen van het raam. Is gelukkig wel goed afgelopen, maar vind ik wel slordig!

• Kwaliteit ruitherstel

Beste Wouter, Hartelijk bedankt voor de tijd die u heeft genomen om een review achter te laten. Graag reageer ik hierop. Uw verbeterpunten heb ik met de hersteller besproken. Helaas is het mis gegaan met de zonneklep en uw motorkap. De hersteller gaat het intern bespreken met de monteurs om dit in de toekomst te voorkomen. Namens de hersteller bied ik excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lindsay, 123RUIT.nl hoofdkantoor

Mijn bestelde ruit was tijdens transport gebroken. Werd keurig opgelost door medewerker. Liet een collega een nieuwe ruit meenemen uit t distributiecentrum Mooi opgelost Tip: Maak een beugeltje aan de moer van het zadel van de leenfiets. Zodat je het zadel in hoogte kunt verstellen. Ik moest fietsen met m’n knieën naast m’n oren. Verder prima leenfiets

• Kwaliteit ruitherstel

Goede service en vriendelijke personeel!

Zoals de titel zegt gewoon goed. Zeer vriendelijk en meedenken.

• Kwaliteit ruitherstel

Heel ontspannen op locatie is mij. Ruit vervangen

Prima, klantvriendelijk, voldoende uitleg en zeer hulpvaardig

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

onbeschofte service

De dhr die in eerste instantie de telefoon opnam was erg vriendelijk. De afspraak 2 weken later. Hij vertelde dat de auto er vanaf 8 uur neergezet kon worden. Later in het gesprek vroeg ik om vervangend vervoer (hier is de miscommunicatie ontstaan) want het was geen probleem. Ik stond er op de afgesproken datum om 8 uur echter was het licht uit, parkeerplaats leeg en de deur dicht. Wel was er een bord dat ze vanaf 08;30 open waren. Ik begreep toen dat er geen juiste informatie was gegeven dat ik wel de auto kon neerzetten om 8 uur maar een leen auto vanaf 08:30 pas in ontvangst kon nemen. Afijn. Ik heb gewacht tot 08:36, gebeld naar het telefoonnummer op de site, nam niemand op en ben vertrokken want ik diende om 08:30 aan het werk te zijn en had ook niks geregeld voor een late start gezien ik die niet verwachtte te maken. Dit was allemaal nog te overzien tot ik zelf om kwart over 9 belde voor een uitleg, er kon natuurlijk wat aan de hand zijn. Maar de dame die ik aan de telefoon kreeg was zo arrogant, onbeschoft en ronduit belachelijk dat er geen gesprek mee was te voeren. Mijn verhaal van 8 uur onderbrak ze want :”nee mevr dit gesprek ga ik niet aan want dat kan u nooit verteld zijn”. Nou klaarblijkelijk wel. Ik begrijp echt de miscommunicatie wel, dat kan gebeuren maar een stuk erkenning erin van hun kant lijkt me meer dan op zijn plaatst. Dat er om half 9 niemand aanwezig was “ja dat klopt ik was er om kwart voor 9 vandaag”. Ook geen excuses of een dergelijke voor het te laat zijn, wachten of gebrek aan informatie. Dan moest er maar een nieuwe afspraak gemaakt worden, er werd een datum voorgesteld waarna ik vroeg of er een leen auto beschikbaar was “ja duhuh anders zeg ik toch niet die dag” toen heb ik, zonder afspraak, gemeld dat ik dit gesprek niet langer ging voortzetten en opgehangen.

• Kwaliteit ruitherstel

Beste mevrouw, Allereerst wil ik u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om een review achter te laten. Graag reageer ik op uw review. Vandaag heb ik telefonisch contact met u gehad naar aanleiding van uw review. Ik wil u nog hartelijk bedanken voor het prettige gesprek. Mocht u ons in de toekomst nog nodig hebben bent u altijd welkom op 1 van onze andere locaties. Met vriendelijke groet, Desiree, 123RUIT.nl hoofdkantoor.

Keuring op tijd geholpen.

Ondanks een kleine verwarring over wel of geen afspraak, netjes en snel geholpen. Een soort van litteken is nog zichtbaar na de behandeling, maar deze zit gelukkig niet in het zichtveld. Bedrijf mag wel een opknapbeurtje krijgen…. Parkeerterrein krapjes.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.

Rommelig maar goed

Kwam tijdig op afspraak aan, waarbij er even onduidelijkheid was over mijn afspraak. Voor de rest prima en snel afgehandeld. Sfeer is losjes.

• Kwaliteit ruitherstel

Duidelijke afspraken met goede service

Mijn camper heeft een giga grote voorruit met elektrische verwarmingsdraden erin. Heel prettig dat het vervangen precies volgens planning verliep.

Over 123RUIT.nl - Autoglas Center Heerhugowaard

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl