goede voorlichting en snelle hulp

Snelle en goede vervanging van voorruit. Gaven goede voorlichting wat ik mocht verwachten.

Topservice

Perfect geholpen, kon snel terecht, top.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Met vakmanschap gerepareerd.

Voor het derde jaar gebruik moeten maken van 123Ruit Heerhugowaard, voor een ster in de ruit van de Camper. Het was volgens de specialisten een moeilijke ster, deze was groot en ging alle kanten op. Men vond het een uitdaging om dit weer op juiste wijze te repareren. Heeft meer tijd gekost dan normaal maar is het uitermate goed gerepareerd. Niet meer zichtbaar.

Goud!

Het overtrof eigenlijk al mijn verwachtingen; ik kon de volgende dag al terecht, waarna bleek dat het ruit vervangen moest worden. Deze kon ook op zeer korte termijn ingepland worden. Er stond alleen een verkeerd raam bij het kenteken genoteerd (dus buiten het schadebedrijf om) maar ze belden heel snel en kreeg de volgende ochtend meteen voorrang. Heel fijne service, vriendelijke en bekwame mensen en duidelijke toelichting op het hele proces. Goud dit!

• Kwaliteit ruitherstel

Prima!! Snel geregeld en uitstekende service!

Voor mijn camper had ik een nieuwe voorruit nodig omdat er door steenslag een vervelende bast in zat. In een paar dagen tijd de afspraak gemaakt en de ruit keurig vervangen.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Prima geregeld via mijn auto bedrijf mooi ingepland met me apk

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Snelle service met vakwerk!

We konden snel terecht (dezelfde dag) en de verse ster bleek toch lastig te zijn, maar met wat extra inspanning lukte het om de ster te reperaren en hoefde er geen nieuwe ruit in. Klasse! Ook hele aardige ontvangst met drinken voor mijn gezi en mij en een expert die echt trots op zijn vak is en daar heel leuk over weet te vertellen.

• Kwaliteit ruitherstel

Vakmanschap gecombineerd met klantgerichte ser

Na een vervelende ervaring bij Carglass, dezelfde dag contact opgenomen met 123ruit Heerhugowaard. Wat een verademing! ik ervoer een enorm verschil in klantgerichte benadering. Tijdens de reparatie van het sterretje in de voorruit van mijn camper zag ik het vakmanschap, kennis en betrokkenheid van de persoon die de werkzaamheden uitvoerde. Niet alleen deze positieve verschillen bij 123ruit, maar ook het uiteindelijke resultaat was verbazingwekkend. De beschadiging was onzichtbaar hersteld. Dit in tegenstelling tot een eerdere kleine herstelling in dezefde ruit een jaar eerder door Carglass. Ik begreep nu dat een sterretje door de juiste vakmensen ook onzichtbaar hersteld kan worden. Hulde 123ruit.

• Kwaliteit ruitherstel

Zeer tevreden over hoe ik ben geholpen

Zeer tevreden over hoe ik ben geholpen en van de reparatie is niets meer te zien zeer goede kwaliteit

Prima service en resultaat

Goed ontvangst en tijdelijke oplossing

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Erg servicegericht en meedenkend

Ik kende de organisatie nog niet terwijl ik zelf al 29 jaar in het verzekeringsvak zit. Met name de vriendelijkheid en de grondigheid waarmee mijn auto werd gereinigd van alle glasdeeltjes ervaarde ik als erg positief. Omdat het langer duurde dan gedacht werd mij een leenauto ter beschikking gesteld waardoor ik die dag verder kon.

• Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? N.v.t.

Goede uitleg

• Kwaliteit ruitherstel

Ster in ruit onzichtbaar en snel weggewerkt

Na aankomst gelijk geholpen, sterretje in ruit samen bekeken en daarna in wachtruimte heerlijk kopje koffie. Na 20 minuten was de ruit onzichtbaar gerepareerd en na het zetten van een handtekening vrolijk weggereden. Hele vriendelijke mensen, alles stipt op tijd: prima en zeer aan te bevelen.

Klantvriendelijke afhandeling.

Goede service. Prima, snelle afhandeling. Fijn dat de afhandeling met verzekeringsbedrijf wordt verzorgd.

Snel, goed en gezellig.

Ik kon dezelfde dag mijn auto brengen, en de volgende dag weer ophalen met een nieuwe ruit. Goede communicatie en fijne sfeer.

• Kwaliteit ruitherstel

Vriendelijk en meedenkend, goede kwaliteit

Ik moest mijn auto alweer eerder hebben. Is met voorrang behandeld. De milieu stickers op mijn ruit kwamen gewoon weer op mijn nieuwe ruit.

Zeer goed geholpen.

Oke

fantastische service

Snel, vakkundig en vriendelijk! Aanrader!

• Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? N.v.t.

Perfecte service en vriendelijke medewerkers

• Kwaliteit ruitherstel

Goede service door klantvriendelijk personeel. Door vakantie van personeel duurde de ruitvervanging wel erg lang.

• Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel N.v.t.

Super geholpen top

• Kwaliteit ruitherstel

zeer prettig, snel geholpen, vriendelijk personeel,

Personeel heel persoonlijk, werd netjes en snel geho[pen. Ik had een hond mee en die mocht gewoon in de leenauto.

• Kwaliteit ruitherstel

Prima geholpen in een ontspannen sfeer en verder geen gedoe met afhandeling

Zie boven

• Kwaliteit ruitherstel

Goede en snelle service. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Industriestraat 10

1704 AA Heerhugowaard

Over 123RUIT.nl - Autoglas Center Heerhugowaard

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl