Blij dat ik naar mijn kennis geluisterd heb!

Via een kennis werd ik gewezen op Kloosterman Keukens en Badkamers. Eerst indruk in de showroom is top. Dame aan de balie verzorgde koffie en we mochten rondlopen. Zij ging op zoek naar een verkoper. Ontspannen. Niet opdringerig. Leuk goed gesprek gehad met vooral goede tips waar wij niet aan gedacht hadden. Erg tevreden.

• Ervaring met: Keuken

Zeer goed advies, keukenontwerp en installatie

Wij zijn erg tevreden met onze nieuwe keuken. Er werden goede adviezen gegeven in prettige gesprekken, wat leidde tot een mooi design en ook in de praktijk goed blijkt te zijn. Het meerwerk en de installatie hebben we ook via Kloosterman gedaan, met name om alles bij één partij te hebben, wat discussies en planningsproblemen tussen partijen kan voorkomen. Ook dit werk werd zeer goed gedaan en in de puntjes afgewerkt. Een aantal puntjes op de i werden goed besproken en afgehandeld. De communicatie verliep goed en de oplevering liep conform planning. Kloosterman is misschien niet de goedkoopste maar de service en kwaliteit maken dat meer dan goed.

Uitstekend geholpen en geadviseerd

Deskundig en prettig contact.

Blij

Blij met mijn compleet nieuwe toilet. Goede communicatie en altijd op tijd. Hard gewerkt en na werktijd altijd keurig opgeruimd. Ben een tevreden klant.

• Ervaring met: N.v.t.

In één woord fantastisch

Al jaren lang ontzettend veel plezier van mijn mooie keuken! De kwaliteit van de keukens zijn hoog. De verkopers zijn erg ervaren en weten je goed te adviseren over de verschillende keuzes en mogelijkheden die er zijn. Ook ben ik altijd hartelijk ontvangen en was er het gehele traject duidelijke vanuit kloosterman. Ze hebben sinds kort een mooie nieuwe showroom. Erg groot, modern en toch gevarieerd. Zeker een bezoek waard!

slechte communicatie en nazorg

Mooie badkamer en keuken, veel aanbod, dus op de onderstaande punten scoren ze redelijk goed. Maar door de nazorg zou ik Kloosterman zeker niet aanraden en geef ik ze overall een 1. Er waren een aantal dingen nog niet af of geregeld. - combimagnetron was niet aanwezig bij plaatsing keuken, pas 2 maanden nadat de keuken af was en bij nabellen was hij pas geleverd (ochtend gebeld waar hij bleef, in de middag stond hij er ineens..) - Spotjes bleven knipperen, en bij nieuwe spotjes plaatsen was er een barst gemaakt door de monteur wat hij zonder te zeggen zo liet. - Overigens over de spotjes en dimmers ook vaak over moeten nabellen. Dimmer kon niet veranderd worden, want dat paste niet op de LED lampen oid. Uiteindelijk zelf een dimmer gekocht en binnen een uur wel de juiste dimmers geïnstalleerd wel wel door ons. - de kraan van de badkamer lekte, ook steeds zelf na moeten bellen voor het oplossen. - en nog wat kleine dingen.. Steeds moeten nabellen, laten zelf niks van zich horen, ze blijven vriendelijk aan de telefoon en denken mee. Echter - of de werknemers staan zonder afspraak ineens op de stoep, - of ze laten niks van zich horen nadat er beloofd was door Kloosterman dat iemand contact met ons zou opnemen - of lossen 1 ding op terwijl er 5 liggen. - en voor al het ongemak geen korting of compensatie. Uiteindelijk verzoek vanuit ons dat wij de dimmer zouden kopen en de bon dan zouden inleveren bij Kloosterman wat werd goedgekeurd. Krijgen wij een mail terug of het bedrag wel klopte en wordt het ook nog nagevraagd bij de monteur (onderaan de mail ook hun mailcontacten kunnen lezen wat niet erg professioneel is). Er wordt dus blijkbaar ook getwijfeld aan onze oprechtheid.. Volgens hun was dit zo bedoeld. Conclusie: december 2020 een nieuwe keuken en badkamer. Nu eind november 2021 is het pas af..

• Ervaring met: Keuken en badkamer

Het traject van verkenning - aankoop - montage - oplevering is op een prettige manier verlopen.

Op de eerste afspraak heeft Bas Luttmer het vertrouwen van ons gewonnen. Hij luisterde goed naar onze wensen, was duidelijk in de mogelijkheden en onmogelijkheden en kwam met goede adviezen. Wij zijn direct tot aanschaf van de keuken overgegaan. Wij wilden graag één aanspreekpunt om te voorkomen dat wij een speelbal tussen leverancier en aannemer(s) zouden worden. Bas was gedurende het hele traject de contactpersoon. Verder werkt Kloosterman met vaste monteurs. Wij hadden een ervaren monteur (Gerrit). Hij werkte secuur en dacht ook goed met ons mee. Door problemen in de toeleveringsketen als gevolg van Corona is niet alle apparatuur direct na montage van de keuken geleverd. Bas heeft samen met ons naar alternatieven gekeken. Alles heeft zijn prijs. Professionele begeleiding en een kwaliteitskeuken zijn het ons waard geweest.

• Ervaring met: Keuken

zeer prettig, snel en netjes

Twee nieuwe badkamers besteld. Heel mooi gemaakt in 3 weken alleen wel even moeten wachten op de glazen maatwerk douchewanden. Een hele prettige verkoper heeft ons geholpen met het maken van de ontwerpen en het uitzoeken van het sanitair. Na het vergeven van de opdracht moesten we helaas nog wel 4 maanden wachten tot ze konden starten. Het was het wachten meer dan waard. We douchen en badderen weer heerlijk in onze schone frisse badkamers!

prachtige keuken

Onze keuken was echt aan vernieuwing toe. We hadden niet veel ruimte en we dachten dat er niet veel mogelijk was, maar door het advies en ter plaatse komen kijken door Kloosterma is onze keuken veel ruimtelijker geworden en hebben we veel meer werkruimte dan we ooit gedacht hadden te kunnen krijgen. Keukenblad is prachtig, kasten en apparatuur past allemaal zeer mooi bij elkaar en alle afwerking is netter gebeurd dan we hadden ingeschat. Het zijn allemaal zeer ervaren mensen, we zijn blij dat we hier onze keuken aangeschaft hebben.

• Ervaring met: Keuken

Mooie badkamer, professioneel geïnstalleerd door Plexa

Mooie badkamer geïnstalleerd door Ruud, Bas en Rutger van Plexa Bouw. Deze mannen komen hun afspraken na, communiceren goed en leveren vakkundig werk af. De spullen van Kloosterman zijn kwalitatief goed, alleen duurde het vrij lang voor bepaalde artikelen konden worden geleverd. Was dit sneller gegaan dan wat het een dikke 9.

Slechte service

In oktober 2020 is onze badkamer vernieuwd. In februari ontdekten wij lekkage plekken in de onderliggende woonkamer. Het duurde een week met verschillende telefoontjes en mails, voordat het door Kloosterman ingehuurde installatiebedrijf kwam kijken (Kloosterman heeft weinig eigen monteurs en huurt aannemers in). Uiteindelijk is de lekkage verholpen, de badkamervloer en woonkamerplafond moesten vervangen worden. Tijdens de afwikkeling is er niemand van Kloosterman komen kijken of gebeld om te horen hoe het ging. Bovendien moest, volgens Kloosterman, de schade via onze opstalverzekering lopen. Hierdoor moesten wij ons eigen risico van de schade betalen. Dit voor een schade die veroorzaakt is door Kloosterman. Bij dit bedrijf komen wij nooit meer.

Boven verwachting

Kloosterman renoveerde mijn wc en badkamer. Van ontwerp naar realisatie. Het resultaat is fantastisch. Vakmensen als Bart, Rob en Barry vind je maar zelden. Punctueel, betrouwbaar, kundig en ze hielden de boel super schoon. Kloosterman is prijzig maar leverde waar voor het geld.

• Ervaring met: Badkamer

Zorgeloos een nieuwe keuken, alles gegaan zoals gehoopt!!,

Onze keuken is door deskundig advies veel ruimer geworden. De plaatsing door fijne monteurs had niet beter gekund. De planning was goed geregeld. Wij zijn heel blij met onze mooie keuken en kunnen Kloosterman Keukens van harte aanbevelen.

• Ervaring met: Keuken

Mooie keukens, uitstekende en persoonlijke service

Vorig jaar oktober heb ik een mooie keuken gekocht bij Kloosterman. De verkoper had duidelijk plezier in zijn vak en was steeds goed bereikbaar voor verdere vragen. Deze zomer is de keuken geleverd. Door een samenloop van omstandigheden moesten enkele elementen opnieuw geleverd worden, en hoewel dat wat vertraging met zich meebracht, heeft Kloosterman dit tot het einde toe goed en zorgvuldig begeleid. De medewerkers zijn altijd vriendelijk en goed bereikbaar, geen moeite was teveel. De keuken is inmiddels compleet en ik ben heel blij met het resultaat!

• Ervaring met: Keuken

geweldig advies en een super mooie installatie

Een ingewikkelde keuken in een oud vestinghuis is zeer inventief ontworpen, en daarna feilloos geïnstalleerd

Verwachtingen zijn overtroffen

We hebben er even op moeten wachten maar in exact drie weken werd onze oude badkamer omgetoverd in een prachtige nieuwe. Alle afspraken zijn prima nagekomen. Begonnen de dag met een “bakkie”maar daarna aan een stuk doorwerken. Bedankt Jeroen voor het meedenken en Bart, Barry en Rob voor jullie grote vakkundigheid en het nette werk. We hebben betrekkelijk weinig last ervaren. Het is mooi geworden tot in alle details en moeten zeggen dat het onze verwachtingen heeft overtroffen.

Goed gedaan!

Een professioneel bedrijf, met oog voor de wensen van de cliënt! Het persoonlijke contact sprak mij heel erg aan! Een 10 was niet mogelijk. Waarom? Ik heb nu een inductiekookplaat met Hob2hood functie....de afzuiger ontbreekt deze functie.......de koppeling kookplaat-afzuiger gaat via Hob2hood functie...jammer! De oude keuken is volledig gestript...Ferry heeft met zijn ervaring mij prima adviezen geven tav de inrichting van de nieuwe keuken...denk dan aan aanbrengen koof, verlichting etc. . Hij heeft alle werkzaamheden prima uitgevoerd.

Goed.

Het uitbrengen van de offerte, het maken van de tekening en het gesprek verliep vlot en prettig. Vele keuzes werden voorgelegd. De offerte zou wat transparanter mogen m.b.t. prijsstelling. Vooral na enkele wijzigingen was de offerte niet helder meer. Wij twijfelden zeer over het plaatsen van een combi-stoomoven, waar de verkoper nogal veel nadruk legde op de voordelen van het gebruik. Wij konden ons geen goed beeld vormen, omdat de cursussen van Miele i.v.m. corona niet door gingen. Uiteindelijk kozen we voor een combi-magnetron. Tot onze verbazing bleek bij de oplevering dat er toch een stoomoven was geplaatst. Na melding van deze fout en de afspraak overleg te zullen hebben stond er zonder afspraak een monteur voor de deur die hem even kwam wisselen. Dat kwam erg slecht uit i.v.m. het schilderwerk en hebben we geweigerd. Bouwkundige werkzaamheden zijn goed uitgevoerd. De aannemer begon zelfs enkele dagen eerder dan de planning aangaf. In het plafond werd een leiding gefreesd en het plafond is gestuct. Vloerverwarming is aangebracht, nadat de volledige dekvloer vervangen moest worden. Dat was een goed advies. De zekeringkast is vervangen, wat ook nodig was na 50 dienstjaren. Jammer dat de geleverde beltrafo defect bleek naderhand. Dat is weken later opgelost door deze te vervangen. Het drogen van de nieuwe dekvloer bleek veel langer te duren dan onze verwachting. We hebben daardoor 6 tot 8 weken op beton geleefd, voordat het PVC geplakt kon worden. Dit had beter gecommuniceerd kunnen worden. Uiteindelijk zijn we zeer tevreden mat onze nieuwe keuken en alle aanpassingen.

Prachtige keukens en badkamers

Een schitterende keuken uitgezocht met de hulp van Erik. Goed meegedacht en geadviseerd. Planning en installatie door Ruud Hartman en Bas van Plexa Bouw uit laten voeren. In een woord geweldig. Van levering (die overigens perfect en compleet was) tot installatie en oplevering geen tegenslag gehad. Alles volgens een strakke planning waardoor er geen tijd verloren is gegaan. Kortom, echt een aanrader! Tevens een wastafelmeubel met spiegelkast geleverd door Kloosterman en opgehangen en aangesloten door Plexa. Nu gaan we ervan genieten!

• Ervaring met: Keuken

Een professioneel bedrijf die problemen goed oplost

tijdens een verbouwing gaan altijd dingen anders dan bedacht. Er ontstaan ook problemen. Kloosterman pakt dit adequaat op en lossen de problemen professioneel en tot volle tevredenheid op. Ze werken met hardwerkenden vaklieden

• Ervaring met: Badkamer

Alles naar wens en volgens afspraak gegaan.

We hebben een mooie en gebruiksvriendelijke keuken naar onze wens.

• Ervaring met: Keuken

Prachtige keuken door vak-mensen!

Ruud en Bas hebben onlangs bij ons de keuken geplaatst. 2 vak-mensen! Flexibel, meedenkend en je kunt goede afspraken met elkaar maken. Het voortraject is ook top gegaan. Een aanrader dus!

Kloosterman is een betrouwbare keukenleverancier

Kloosterman heeft zijn naam als betrouwbare keukenleverancier bij ons waargemaakt. Het hele traject, van de verkoop in de showroom (met dank aan Dave), de sloop van de oude keuken en de bouwkundige- en installatie-technische aanpassingen in de keuken (met dank aan Alex) en de uiteindelijke plaatsing van de nieuwe keuken, verliep tot onze volle tevredenheid. Speciaal danken wij Ruud en Bas van Plexa Bouw voor de vakkundige plaatsing en voor het bedenken van enkele creatieve oplossingen. Als montageploeg van de keuken zijn ze een visitekaartje van Kloosterman Keukens.

Zeer professioneel en bekwaam

Onze keuken volledig geplaatst in 2 weken zonder tegenslagen.

Prachtig resultaat, heel tevreden

Onze keuken is super mooi geworden. Het advies van de afdeling verkoop was prettig en deskundig. Levering en montage verliepen volgens afspraak en soepel. Goede communicatie en service. Top! Klein minpuntje: we hebben al het verpakkingsmateriaal zelf af moeten voeren. Dat hadden we ons niet gerealiseerd.....

Bestevaer 60

1271ZB Huizen