Prachtige keuken en badkamer en perfect geholpen in de winkel.

Wij hebben onze keuken en badkamer gekocht bij Kloosterman Keukens en Badkamers. We werden fijn ontvangen in de showroom en zijn verder geholpen door Erik. Erik heeft oog voor detail en denk graag met je mee, dat is heel fijn! Tijdens het ontwerpen van de keuken en badkamer werd er goed naar onze wensen geluisterd en advies gegeven waar nodig. De keuken en de badkamer waren netjes op tijd geleverd en geïnstalleerd door monteurs Ferry en Bart. De monteurs werken netjes en zijn heel vriendelijk. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Alle afspraken zijn nagekomen en contact verliep soepel. Kloosterman is zéker een aanrader! Wij zijn onwijs blij met het resultaat. Wij raden dit bedrijf aan iedereen aan.

• Ervaring met: Keuken en badkamer

Prachtige keuken en badkamer en perfect geholpen in de winkel.

• Ervaring met: Keuken en badkamer

Onze dag kan niet meer stuk!!!

Fantastisch geholpen door Rob. Er was wat kleins afgebroken in onze wastafel. Hij dacht met ons mee, ging op zoek en vond het benodigde onderdeeltje. In plaats van een fikse klus en schadepost kunnen we nu alweer met veel plezier gebruik maken van onze wastafel. Top service!!!

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Advies/ ontwerp N.v.t.
  • Offerte traject N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Personeel (monteurs) N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

keurige keuken, aandacht voor details , goede communicatie

Prima communicatie met Bas bij het samenstellen van de keuken. Hij heeft voldoende tijd genomen en diverse opties laten zien. De montage van de keuken werd perfect uitgevoerd door Peter . Alle lof voor hem voor het meedenken bij diverse vraagstukken. Vooralsnog lijkt het degelijk. Een langere wachttijd hoort er tegenwoordig bij, dat was voor ons geen probleem. In het geheel genomen, het heeft duidelijk wel een prijskaartje , maar je wordt best ontzorgd. Nazorg en garantie kan ik nu nog niets over zeggen.

Zeer deskundig

Wij kochten een nieuwe badkamer bij Kloosterman en werden geadviseerd door Marcel . Wij zijn wel zes keer terug gegaan om te overleggen, 3D te kunnen kijken , kleuren enz voordat wij tekende. Al die tijd werden wij perfect te woord gestaan . Ook Ruud Kloosterman schoof regelmatig aan om praktisch mee te denken en vooral of het kon. De badkamer is nu klaar en het is fantastisch geworden, helemaal zoals wij het voor ogen hadden. Ook het team Rob, Bart en Barry die de badkamer bouwde… zeer deskundig en overleggen alles met jouw als klant, want op papier lijkt soms een stopcontact ergens handig, tijdens de verbouwing zag Rob…je kan het beter hier doen. En dat was ook zo. Een advies aan Kloosterman zelf…vraag in het begin naar het budget van de klant, bij jullie kan je heel goed en goedkoop kiezen, naar zeer luxe met alles erop en aan.

• Ervaring met: Badkamer

Super bedrijf met snelle levering van onze nieuwe keuken!

Van een mooie tekening naar een super keuken binnen 4 maanden in deze lastige tijd.

• Ervaring met: Keuken

Prima gewoon een mooie keuken bij geregeld

De heer Erik Vreman heeft ons geholpen met een ontwerp en uiteindelijke fijne keuken en mooie keuken. De timmerman heeft ook vakwerk geleverd ( de heer nagel)

• Ervaring met: Keuken

Een team professionals die jaren ervaring omzetten in een uitstekend keukenadvies.

Klantvriendelijke benadering en streven naar perfectie zowel op gebied van design als kwaliteit.

• Ervaring met: Keuken

Fantastisch advies, veel nazorg en duidelijk vakmanschap!

Na wat oriëntatie bij diverse winkels terecht gekomen bij Kloosterman. Wat een fantastisch bedrijf: meteen bij binnenkomst valt de prachtige showroom en zorgvuldig ingerichte keukens en badkamers op waarbij geen detail achterwege gelaten is. Wij waren op zoek naar zowel een keuken als een badkamer en zijn hierbij geholpen door Erik: wat een ontzettend geluk! Erik is duidelijk een vakman die weet waar hij het over heeft, zelf een ervaren klusser die dus veel advies over het hele proces van aanleggen kan geven, handig voor de doe-het-zelvers onder ons. Het ontwerp van zowel de keuken als badkamer was zeer verrassend en innovatief! Veel adviseurs denken in mogelijkheden van pas stukken en laten zich beperken door de mogelijkheden van het eigen materiaal maar Erik pakt het anders aan door juist uit te gaan van de ruimte, en vooral ons wensenlijstje en zette zo de keuken en badkamer volledig naar onze hand in plaats van andersom. Enthousiast heeft Erik gedurende meerdere afspraken voor ons alle tijd genomen en enthousiast ieder aanpassing van onze kant weer opnieuw meegenomen in het proces. Voor ons was het heel fijn dat we zowel de keuken als de badkamer door dezelfde adviseur konden laten samenstellen en tekenen want 1 ding is heel duidelijk: van zowel keukens als badkamers heeft Erik enorm veel verstand. Naast de deskundigheid hebben wij het persoonlijke contact als heel erg prettig ervaren het uitzoeken en aanschaffen van de keuken en badkamer was dankzij Erik echt een feestje voor ons!

• Ervaring met: Keuken en badkamer

Op zoek naar een bedrijf dat zowel keukens als sanitair kon leveren, kwam ik bij Kloosterman terecht. Bij het eerste bezoek voelde het al goed. Erik Vreeman en Jeroen van Voorthuizen dachten als verkoper mee met mijn specifieke wensen en de installatie door Bob Nagel, overtrof iedere verwachting. Bob dacht al mee in de ontwerpfase en bij de uitvoering bleef geen detail onopgemerkt. Ik ben blij met mijn nieuwe keuken, badkamer en toilet.

• Ervaring met: Keuken en badkamer

van offerte tot plaatsing, alles onder één dak. Top!

Na een zeer goede ervaring van aankoop en plaatsing van onze keuken in 2021 vandaag de eerste stappen gezet voor een nieuwe badkamer. We hadden een afspraak met Evert Jan de Bruin die ons direct weer het vertrouwde Kloosterman gevoel gaf. Hij heeft ons prima geholpen en geadviseerd, begreep direct welke richting we op wilden. 1e opzet is gemaakt, mooie beeldvorming hoe het er uit gaat zien. We kijken uit naar het vervolgtraject.

• Ervaring met: Keuken en badkamer

Heel mooie badkamers en professionele adviering

Ik heb prettige gesprekken gehad met Evert Jan en ik ben prima geadviseerd.

• Levertijd
  • Personeel (monteurs) N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.

Zeer tevreden, prettig geholpen

Wij hebben bij Kloosterman onze keuken gekocht. We hebben meerdere keren gesprekken en advies gehad van Bas. Hij dacht goed met ons mee en heeft ons heel prettig geholpen. De keuken is zeer goed geplaatst door fa. Nijhof. Wij zijn heel erg tevreden en blij met onze keuken

• Offerte traject N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Prijs N.v.t.
  • Ervaring met: Keuken

Mooi aanbod, goed verkoopadvies, prettige monteur

Erik hielp mij kiezen, was bereid mee te kijken qua reikhoogte in de koelkast, de iets kleinere vaatwasser, en verplaatsing van het kookvak. Edwin kwam monteren, geholpen door Bryan, en er was wel een lelijke verrassing in de vorm van een achterwand die niet afgewerkt bleek, maar gelukkig had ook Edwin daarvan wakker gelegen, en zo werd alsnog een achterwand op maat gemaakt. Er was nog een tegenvaller, namelijk dat koelkast en oven pas later geleverd zullen worden. Maar dat is de schuld van Miele.

Meedenkend!

Hele fijne aannemer en team. Heel erg meedenkend. Kwam met ideeën en oplossingen. Harde werkers! Nu genieten van geweldige badkamer en keuken, zoals we in gedachten hadden, zo is het ook geworden!

zeer tevreden

Al bij het eerste gesprek een goed gevoel. Prima communicatie. Doeltreffend ontwerp met mooie oplossingen. Klant krijgt ruim voldoende tijd om alles te bespreken. Prettig bedrijf met vakkundige mensen.

Heel vriendelijke meedenkende verkoper

Aan te bevelen bij anderen.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Ervaring met: Keuken

Zeer tevreden van begin tot einde

Kloosterman heeft met het hele team twee prachtige badkamers en de keuken gerealiseerd. Ik heb het hele proces als prettig ervaren, fijn bedrijf.

• Ervaring met: Keuken en badkamer

Nadat het geld binnen is, beteken je niks meer. Doe het niet.

Mijn ervaring met Kloosterman Keukens is niet goed. De reden dat ik bij dit bedrijf een keuken heb gekocht, is dat ik geen nummer wilde zijn zoals ik het gevoel heb bij grotere ketens. Niks minder waar. Het grootste mankement is de communicatie. Of eigenlijk het gebrek eraan. Ik moest zelf achter alles aan blijven bellen, met oplossingen komen en navraag doen wanneer spullen vervangen of gebracht werden. De koelkast werd pas na 4,5 maand gezorgd. Nadat er leveningsproblemen waren (waar ik alle begrip voor heb), was de koelkast na 3 maanden in het bezit van Kloosterman. Door ziekte van een monteur, is de koelkast nog zo'n 1,5 maand blijven staan omdat ze blijkbaar niemand anders hebben die de koelkast kon brengen. Een lekkage door verkeerde montage. Verkeerd meetwerk. Geen communicatie. Verkeerde montage van een handgreep. Redelijk makkelijk als je het mij vraagt. Mijn advies? Niet doen.

Keurig

Alles was op tijd en binnen 2 dagen geleverd. Goed overleg en contact. Superblij met onze keuken. Goed advies!

Perfecte levering en montage

Onze bestelling is perfect uitgevoerd en een goede service

In 1 woord top!!!

Een mooie badkamer bij Kloosterman gekocht. In helemaal top. Prima vakmensen die plaatsen. Goed advies door verkoper en ook door de vakmensen die plaatsen. Echt aan te bevelen.

Perfecte service

Een prettige afspraak in de prachtige showroom. Duidelijke en complete offerte. Alles wat beloofd is wordt ook nagekomen. De service is meer dan goed. Hoog niveau van afwerking en de nazorg is top. Ik zou iedereen Kloosterman aanbevelen.

• Ervaring met: Keuken

Blij dat ik naar mijn kennis geluisterd heb!

Via een kennis werd ik gewezen op Kloosterman Keukens en Badkamers. Eerst indruk in de showroom is top. Dame aan de balie verzorgde koffie en we mochten rondlopen. Zij ging op zoek naar een verkoper. Ontspannen. Niet opdringerig. Leuk goed gesprek gehad met vooral goede tips waar wij niet aan gedacht hadden. Erg tevreden.

Bestevaer 60 1271ZB Huizen