Prachtige keuken geworden

Wij zijn bij Kloosterman terecht gekomen, omdat zij tevens het aannemersdeel konden verzorgen. Bij de verkoop en het ontwerp van de keuken hebben wij goed advies gekregen van de verkoper {Erik} en konden daar rustig de tijd voor nemen om tot een definitieve beslissing te komen. De werkzaamheden en de plaatsing van de keuken is gedaan door monteur Peter. Hij werkt heel secuur en denkt mee om dingen op te lossen. Al met al heeft het een mooi resultaat opgeleverd.

Snel geholpen

Snel en vakkundig geholpen, snel geleverd

• Ervaring met: Keuken

Goed geholpen, mooi resultaat.

Bij het ontwerp van de keuken, badkamer en toiletruimte hebben we goed advies gekregen. Geholpen door mensen die weten waar ze het over hebben. Ook de uitvoering is gedaan door vakmensen. Jammer dat er nooit is geïnformeerd na levering en installering wat wij vonden van het resultaat. Kleine gebreken zijn uiteindelijk netjes opgelost.

• Ervaring met: Badkamer

Prachtige keuken, volledig in overeenstemming met onze wensen.

Keuze voor Kloosterman o.b.v. de uitgebreide keuzemogelijkheden en de hoge kwaliteit. De verkoper is kundig en heeft veel kennis,. Dat is verreweg het belangrijkst. Hij heeft wel een sterke eigen mening. Het offertetraject verliep als van te voren aangegeven; kort en weinig ruimte voor onderhandeling. Het plaatsen van de keuken: zeer tevreden over Wilco. Het kon niet beter! Nazorg: zeer prettig. Waar nodig werd een deurtje zonder problemen vervangen.

• Ervaring met: Keuken

In 2015 een nieuwe keuken uit gezocht en besteld. Alles werd geleverd op de afgesproken datum en de monteur begon direkt twee dagen later konden we alles gebruiken. Nu zeven jaar later ziet de keuken er nog perfect uit,zeer goede kwaliteit en een zeer goede nazorg.

Schitterende keuken

Na een oriënterend gesprek met Sylvester een plan gemaakt voor een keuken. Een door hem voorgestelde optie sprak ons wel aan, was een beetje 'out of the box' maar een uitstekend ontwerp. Door Sylvester werd veel meegedacht over de mogelijkheden van deze keuken van Hacker en de oplossingen voor bergruimte. Na een kleine vertraging bij de leverancier van de afzuigkap, (prima opgelost door Sylvester) staat de keuken er in al zijn glorie. Het plaatsen van de keuken werd gedaan door een ingehuurde monteur Peter, uitbundig maar een perfectionist, ging perfect. Kleine probleempjes werden door hem perfect opgelost. ( Sylvester heeft eventueel foto's van het eind resultaat.)

• Levertijd
  • Personeel (monteurs) N.v.t.
  • Ervaring met: Keuken

Heel blij met nieuwe badkamer

Vanaf begin heel hartelijk ontvangen in de showroom. Verkoper denkt altijd mee en geeft ook zijn advies om soms ook dingen anders te doen. Zelfs een week voor het starten van de verbouwing hebben wij contact gezocht om te vragen of het nog mogelijk was om vloerverwarming te nemen. Dat kon allemaal en was geen enkel probleem. Installateur was zeer kundig en heel aardig. Helaas af en toe wat met zijn gezondheid waardoor het voor ons idee wat langzamer ging dan nodig. Maar al met al heel blij. Helaas wat pech met wat punten waar we na de oplevering achter kwamen. Maar top service dat ze bieden is dat ook opgelost. Zeker een aanbeveling.

• Ervaring met: Badkamer

De ervaring met kloosterman keukens en Bas Lutmer in het bijzonder SUPER!

Wij hebben onlangs onze 3e keuken bij Kloosterman gekocht, van begin tot het eind super geholpen en er is heel goed meegedacht. Onze verkoopadviseur Bas Lutmer is een vakman in hart en nieren, hij weet als geen ander het project goed te laten verlopen! Tot onze verbazing kregen wij nog een hele mooie fles wijn toegestuurd gekregen voor bij een heerlijk diner, welk bedrijf doet dat nog tegenwoordig? Ook na het plaatsen is er goed contact geweest, u leest het al hier schrijft een 1000% tevreden klant die de volgende keuken zeker weer gaat kopen bij dit mooie bedrijf! Wij staan elke dag met veel plezier in de keuken te koken!

Klasse!

Ik ben erg tevreden over hoe mijn keuken geworden is. Ik ben door Kloosterman goed geadviseerd en het plaatsingsproces is op vakkundige en prettige wijze begeleid en uitgevoerd door Installatiebedrijf Marcel Lam.

• Ervaring met: Keuken

Alles is professioneel en op een erg plezierige manier gedaan

Mijn dank aan Sylvester (verkoop keukens) voor de prettige manier waarop hij ons heeft geadviseerd en onze vele mailtjes vrijwel meteen heeft beantwoord. De keuken ziet er prachtig uit en tot onze volle tevredenheid. De monteurs; Ruud Hartman (Plexa Bouw) ,Bas en Rutger hebben het hele process professioneel en vlotjes laten verlopen. Dank mannen!

• Ervaring met: Keuken

Ik heb de samenwerking als prettig ervaren

Ook het meedenken om zo snel mogelijk te schakelen was zeer prettig!

Uitstekende ervaringen met Kloosterman keukens/badkamers

Heel goed zijn uitstekend geholpen door Rob en Bas en de monteur Gert en zijn alle afspraken nagekomen

• Ervaring met: Keuken

Professionele club die goede mensen inzet voor de uitvoering.

Ik heb vanaf het begin goed gevoel gehad bij Kloosterman als leverancier van ons nieuwe sanitair. Zowel qua aandacht tijdens het verkoopproces, alsook tijdens het finaliseren van de uiteindelijke offerte. Goed aandacht voor de details en meedenkend in oplossingen. Dat de planning van de start wat moest worden vertraagd, was jammer maar hier werd wel tijdig en duidelijk over gecommuniceerd. Uitvoering was top, zowel het eindresultaat als de manier waarop er werd gewerkt. Elke dag nam de uitvoerder de planning van de dag even door en einde dag (voor zover mogelijk) werd alles netjes opgeruimd. Leuk om zo elke dag thuis te komen en de voortgang te kunnen zien! Ging er helemaal niets mis? Jawel, maar wat er dan was werd snel en eerlijk opgelost. Bovendien kwam de verkoper van Kloosterman snel in de lucht en ook ter plaatse om te kijken wat de issue was en hoe deze op te lossen. Wij zijn zeer tevreden dus. Ik vond het al met al niet goedkoop, maar kwaliteit kost wat. En er is wel kwaliteit geleverd. Nazorg lopen er nog wat dingen, maar heb er alle vertrouwen in dat dat goed komt.

• Ervaring met: Badkamer

Zeer klantvriendelijk, wij zijn goed voorgelicht over de keuken, aanrechtblad en indeling van de keuken. Jerry de monteur is een nette harde werker, en zeer creatief in het oplossen van kleine problemen. Al het verpakkingsmateriaal is keurig opgehaald en afgevoerd. Wij zijn erg tevreden met Kloosterman.

• Prijs N.v.t.

Profi

Fijne zaak, prachtig ontwerp van Marcel en alle geduld en hulp toen we in tweede instantie andere materiaalkeuzes wilde maken. De jongens van Plexabouw hebben de badkamer gerealiseerd op een zeer vaardige, precieze en gezellige wijze. Onvoorziene tegenvaller met de ondervloer werd snel en kundig opgelost, waardoor er geen oponthoud was. Nu nog even wachten op de glaswand van de inloopdouche en dan kan de pret niet meer op!

vriendelijk meedenkend personeel

hele gezellige periode met prachtig eindresultaat. waardoor het een 8 is ipv hoger is omdat het niet duidelijk naar voren kwam dat jezelf een schilder moet regelen voor schilder of sauswerk. Als dit duidelijker was gecorrespondeerd dan had ik gevraagd of zij dit ook konden regelen zodat de badkamer echt klaar klaar zou zijn bij opleveren. Nu moet het plafond nog met primer en verf en kit behandeld worden terwijl de rest dus wel helemaal klaar is. Dus alles moet weer goed afgeschermd worden om spetters te voorkomen, terwijl dit had kunnen gebeuren toen in ieder geval de vloer nog afgeschermd was.

prima service

alternatieve aangeboden

• Ervaring met: Badkamer

Fijn geholpen, goed advies en goede communicatie.

Ik heb mijn aankoop als zeer positief ervaren. De showroom is prachtig en ik werd ontvangen door Bas met een lekker kopje koffie. Hij nam echt de tijd voor mij door diverse opties te bespreken en digitaal uit te werken zodat ik een weloverwogen keus kon maken. De communicatie tijdens het hele proces verliep vlot en alle afspraken zijn nagekomen. Nu ga ik genieten van mijn nieuwe keuken!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Ervaring met: Keuken

Duidelijkheid en service in showroom en vakman die komt plaatsen.

In de showroom goed geholpen voor onze nieuwe badkamer en toilet. Geen opdringerige verkoper, voldoende keuze en meteen in 3D te zien. Ongeveer een maand voor de levering bleek een deel van de tegels niet leverbaar. Eerlijk over gebeld, maar wel balen. Opnieuw naar de showroom, waar we alle ruimte kregen om nieuwe tegels uit te kiezen zonder een prijsbeperking en meerprijs (en dat was het!) geheel voor rekening van Kloosterman. TOP. De monteur was een echte vakman. Wist in de badkamer de vloerverwarming heel te houden. Overlegde de manier van aanbrengen van tegels etc. Daarbij werkte hij heel netjes (o.a. de gang stofzuigen aan eind van de dag) en daarbij was hij ook gewoon vriendelijk. Wel zo prettig als je een monteur/installateur zo'n kleine drie weken in huis hebt.

• Ervaring met: Badkamer

Prachtige keuken, zeer fijn contact, we kunnen Kloosterman keukens van harte aanbevelen!

Onze oude keuken was aan pensioen toe en schreeuwde steeds harder: “vervang mij nou toch!”! Maar wat angstig door verhalen over verkoopdruk in supermegastuntkeukenzaken lang uitgesteld. Op een dag toen echt alles kapot was uit pure wanhoop nog even naar een bekend wönwärenhüs gegaan en definitief besloten dat ook dat het niet werd. Het was al ver in de middag maar we reden direct door naar onze laatste poging: een familiebedrijf in Huizen, genaamd Kloosterman keukens. Bij binnenkomst direct verliefd op de eerste keuken. Voor de vorm nog even de rest van de zaak doorlopen maar het bleef de eerste keuken. En toen ging Bas aan de slag voor ons. Vol toewijding maakte hij een werkelijk prachtig ontwerp in overleg met ons. Geen enkele verkoopdruk, gewoon oprecht en eerlijk. We hebben deze keuken besteld en deze werd door twee zeer prettige vakkundige jongemannen (die ook de leidingen kwamen verleggen etc.) geïnstalleerd. Een mooie stapel pizzadozen later was het klaar. Nog mooier dan in de showroom! Prachtige kleur. Zeer degelijk materiaal. Wat een comfort. Het is echt genieten. We werden achteraf nog keurig gebeld om te vragen hoe de keuken bevalt en of er nog puntjes op de i gezet moesten worden. Topkwaliteit en persoonlijke topservice. We kunnen Kloosterman Keukens oprecht van harte aanbevelen!

Fijn advies

Alles was goed van het advies tot en met de plaatsing van de keuken.

Van A tot Z alles perfect geregeld

Het begint al bij de verkoop. Verkoper met verstand van zaken. Daarna wordt je echt prima op de hoogte gehouden van de planning. Alles werd ook geleverd. En binnen 4 dagen was de keuken klaar. Ook degenen die de keuken plaatsten waren top! En de keuken is fantastisch. Wat een genot. En we waren tijdens de bespreking nog vergeten de achterwand te regelen, werd ook nog geregeld. Ik kan niets anders dan lof hebben en zou iedereen die een nieuwe keuken wil zeker aanraden om hier naar toe te gaan.

• Ervaring met: Keuken

Super meegedacht, zeer flexibel en klantvriendelijk

Rob, verkoper van Kloosterman heeft met de wensen die mijn ouders hadden een geweldige badkamer en toilet ontworpen. Super goed meegedacht over aanpassingen in de badkamer ivm leeftijd. Ook Hakan en zijn collega’s hebben een stuk vakwerk geleverd. Wij zijn zeer tevreden! Goed om te weten dat dit niet de eerste positieve ervaring is die wij met Kloosterman hebben. Een gerenomeerd en betrouwbaar bedrijf. Bedankt!

• Ervaring met: Badkamer

Problemen zijn er om opgelost te worden.

Voor de verbouwing van onze toilet zijn we bij Kloosterman uitgekomen omdat we geen zin hadden om stad en land af te reizen en dan uiteindelijk door de bomen het bos niet meer te zien. Kloosterman heeft een goede reputatie en de inrichting van de zaak doet vermoeden dat het niet zomaar een badkamerboer is. Alles is er even mooi. Er is zelfs ontvangst door een heuse receptioniste. Wij werden geholpen door Evert-Jan. Relaxte man met kennis van zaken en gelukkig geen gladde dasje-jasje-verkoper. Onze uitgekozen spulletjes werden in november geplaatst, nog mooi voor de kerst. Het slopen ging geweldig, maar de opbouw daarna ging niet helemaal goed. Of beter: helemaal niet goed! Helaas ging er veel mis bij de installatie, waardoor wij hier compleet in de stress raakten. Over wat er mis ging hoef ik niet uit te wijden omdat het uiteindelijk top opgelost is en het de lezer van deze review misschien de indruk zou geven om niet naar Kloosterman te gaan. Ik zou zeggen: juist wel doen want áls er iets mis gaat, dan weet je dat het ook adequaat en goed wordt opgelost. Evert-Jan is 2x bij ons langs geweest om te komen kijken, waardoor de druk weer van de ketel ging. Echt, dat zouden meer zaken moeten doen. Zo laat je zien dat je klanten er echt toe doen. We hebben het hier niet over een broodje kaas, maar over bedragen die serieus zijn en velen hebben er lang voor moeten sparen. Uiteindelijk is het bij ons opgelost door Michel Lam, een jonge, slimme, installateur met gouden handen. Hij heeft er echt iets prachtigs van gemaakt. Als hij iets niet naar zijn zin vindt, dan doet hij het over. Het móet goed zijn. Het kleinste kamertje in huis is nu ook meteen het mooiste geworden. We zijn blij. Heb ik nog wel een tip voor Kloosterman: geef de klant gespecificeerde info over wat wel en niet bij de verbouwing hoort.

• Ervaring met: Badkamer

Prachtige keuken en badkamer en perfect geholpen in de winkel.

Wij hebben onze keuken en badkamer gekocht bij Kloosterman Keukens en Badkamers. We werden fijn ontvangen in de showroom en zijn verder geholpen door Erik. Erik heeft oog voor detail en denk graag met je mee, dat is heel fijn! Tijdens het ontwerpen van de keuken en badkamer werd er goed naar onze wensen geluisterd en advies gegeven waar nodig. De keuken en de badkamer waren netjes op tijd geleverd en geïnstalleerd door monteurs Ferry en Bart. De monteurs werken netjes en zijn heel vriendelijk. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Alle afspraken zijn nagekomen en contact verliep soepel. Kloosterman is zéker een aanrader! Wij zijn onwijs blij met het resultaat. Wij raden dit bedrijf aan iedereen aan.

• Ervaring met: Keuken en badkamer