Goede service, erg klantvriendelijk, heldere communicatie

Alle ingredienten voor een positieve beoordeling zijn aanwezig. Klantvriendelijk, open voor feedback, goede communicatie ook met de monteur en wat ons betreft heel netjes gewerkt. Ook nog veel goede tips gehad.

Fantastische!

Van het begin tot aan het eind , verliep het met zorg en aandacht! Maar ook snel, netjes en altijd behulpzaam! Ik wilde toch nog een verandering, dit werd direct door Bas opgelost. Ik geniet elke dag van mijn nieuwe keuken!

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Ervaring met: Keuken

Professionele plaatsing, de financiële afhandeling kan beter.

De gesprekken omtrent keuze van keukenkasten, kleur en apparatuur verliepen prettig, met deskundig advies. Levering van keukenkasten, apparatuur, aanrechtblad ging voorspoedig en alles was compleet. De installatie door aannemer Ferry Boer was soepel en vakkundig, met een mooi eindresultaat. Een minpunt was de financiële afhandeling. In het eerste gesprek vernamen we dat de offerte exclusief aannemerskosten voor het omleggen van waterleiding / elektra. Deze werkzaamheden konden pas worden meegenomen in de offerte nadat eerst de situatie ter plekke bekeken was. Op de offerte stond een heldere uitsplitsing van de kosten voor de apparaten en keukenblad. Voor alle keukenkasten stond alleen een totaalprijs. Op onze vraag of in deze prijs nu alles inbegrepen was, werd bevestigend geantwoord. Na een huisbezoek van de aannemer kregen we een aparte offerte voor zijn aandeel voor het omleggen van de leidingen etc. De aangepaste offerte viel maar liefst € 2.450,00 hoger uit. Toch niet alles bleek inbegrepen. Op deze offerte werden er kosten opgevoerd voor het installeren van de kasten. Deze behoorlijke tegenvaller had voorkomen kunnen worden. Er was immers bij de eerste offerte al bekend om hoeveel keukenkasten het ging en de installatieprijs per keukenkast had meteen opgevoerd kunnen en moeten worden. Tijdens een tweede huisbezoek (de oude keuken was intussen verwijderd) werd alles nogmaals precies ingemeten. Wij kregen de aanbeveling om wat aanpassingen in het ontwerp te maken, zoals het weglaten van twee smalle kastjes, aanpassing van de hoekkast en een Quooker met een kleinere capaciteit. In de definitieve opdrachtbevestiging stond alleen een totaalprijs van de complete keuken. Het was voor ons niet te achterhalen hoe de prijsverminderingen berekend waren. Ook bij navraag kregen wij de opsplitsing niet. Wij zijn buitengewoon tevreden met onze nieuwe, zeer professioneel geplaatste keuken, maar we houden wel een onprettig gevoel over aan de financiële afhandeling.

• Ervaring met: Keuken

Fijne samenwerking van begin tot eind met een prachtig resultaat!

Via via zijn wij bij Kloosterman gekomen voor een nieuwe keuken. bij de voorbereidingen prettig geholpen. Tijdens de plaatsing kwamen er enkele ongemakken aan het licht welke keurig zijn opgelost. Al met al zijn wij zeer tevreden met het hele proces en het resultaat!

• Ervaring met: Keuken

Ouderwets goede service en mooie materialen

Zeer tevreden. Ouderwets goede service wat tegenwoordig last te vinden is. Hoogwaardige producten en goede medewerkers in alle facetten van het proces. Ook aan 'kleine' details is gedacht zoals het afleveren van de spullen in je huis door erkende verhuizers (ipv voor de deur in de regen) en het opruimen van het verpakkingsmateriaal na plaatsing. Top!

Een echte aanrader

Goed afvies, service en kwaliteit. Fiin meedenken in de mogelijkheden. Keukenspecialist die ik mijn vrienden zou adviseren.

Uitstekende behandeling en service

Zeer professioneel

Perfecte service en installatie

De keuken is prima afgeleverd en uiterst nauwkeurig geïnstalleerd opgeleverd.

• Ervaring met: Keuken

Het overtrof al onze verwachtingen

Ik kan Kloosterman Keukens bij iedereen aanbevelen! Vanaf het allereerste contact tot aan de uiteindelijke installatie was onze ervaring simpelweg uitstekend. Het begon allemaal met Bas, die ons vanaf het eerste moment op ons gemak stelde met zijn vriendelijke en deskundige benadering. Hij luisterde naar onze wensen en ideeën, en wist deze moeiteloos te vertalen naar een ontwerp dat onze droomkeuken perfect weerspiegelde. Zijn professionele advies en geduldig beantwoorden van al onze vragen maakte het hele proces erg soepel en plezierig. De levering van onze keuken verliep vlekkeloos en op tijd, wat ons vertrouwen in Kloosterman Keukens alleen maar versterkte. En toen kwam Tony, de absolute meester in zijn vak. Zijn nauwkeurigheid en oog voor detail waren verbluffend. Hij installeerde de keuken met een ongelooflijke precisie, waardoor alles perfect op zijn plaats zat, tot op de millimeter nauwkeurig. Het eindresultaat overtrof al onze verwachtingen. Onze keuken is niet alleen functioneel en praktisch, maar ook prachtig en stijlvol - precies zoals we hadden gehoopt. Kortom, als je op zoek bent naar een keukenleverancier die uitblinkt in klantenservice, vakmanschap en kwaliteit, dan is Kloosterman Keukens de juiste keuze. Nogmaals bedankt aan het hele team voor het waarmaken van onze keukendroom!

• Ervaring met: Keuken

Mooie badkamer van goede kwaliteit

Prettig verkoopgesprek, goede begeleiding tijdens het uitzoeken en bestellen. Een aannemer die alles strak plande en steeds uitlegde wat we aan werkzaamheden konden verwachten. Als er iets niet in orde of vergeten was, werd dat snel opgelost. Toen bleek dat het toilet vrij dicht op de douchewand zou komen, werd voorgesteld om de wand beweegbaar te maken. Omdat de maten daarvoor pas worden opgemeten als alles af is, wachten we daar nog op. Het resultaat is een luxe, strak getegelde badkamer waar we erg blij mee zijn. Enig minpunt is dat er over bestaande tegels heen is getegeld, waardoor het raam langs de tegels schuurt als je het opent. Het kan net niet helemaal open, maar ver genoeg om het zo te laten.

Uitstekende Ervaring met Kloosterman Keukens en Badkamers

Ongeveer een maand geleden zijn we verhuisd naar ons nieuwe huis, waar we zowel de keuken als de badkamer hebben laten verzorgen door Kloosterman Keukens en Badkamers. Ik kan niet anders zeggen dan dat we uiterst tevreden zijn over onze beslissing. Van het begin tot het eind was de service die Kloosterman ons bood onberispelijk. Het team was professioneel, vriendelijk en ging altijd dat stapje verder om ervoor te zorgen dat onze wensen werden vervuld. Wat betreft de kwaliteit van zowel de keuken als de badkamer, deze overtreft onze verwachtingen. Beide ruimtes zijn niet alleen functioneel en praktisch, maar ook esthetisch zeer aantrekkelijk. De afwerking is van hoog niveau en het is duidelijk dat er veel aandacht is besteed aan zowel het ontwerp als de uitvoering. Ook na de installatie bleef de klantenservice van Kloosterman uitstekend. Kleine vragen of verzoeken die we na de installatie hadden, werden snel en effectief afgehandeld, wat bewijst dat hun service niet ophoudt zodra de verkoop is afgerond. Kortom, als je op zoek bent naar een bedrijf dat zowel kwaliteit als uitstekende klantenservice biedt voor je keuken en badkamer, dan kan ik Kloosterman Keukens en Badkamers van harte aanbevelen. Hun toewijding aan kwaliteit en service heeft ervoor gezorgd dat ons huis nu voorzien is van een keuken en badkamer waar we nog jaren van zullen genieten.

• Ervaring met: Keuken en badkamer

Prachtige keuken!

Fantastische hulp bij het ontwerp voor onze keuken. Zeer bekwaam personeel met grondige kennis van materialen, apparatuur en mogelijkheden. De keukens staan prachtig in de ruimtes. Na installatie waren er een paar dingen niet in orde en het duurde enige tijd om opgelost te worden. We hadden ook verwacht dat iemand de keuken met ons zou doorlopen na installatie met aanwijzingen hoe alles werkt en wat nog in orde gemaakt moet worden. Helaas is dat niet gebeurd en dit zorgde voor wat misverstanden. Met het lezen van de gebruiksaanwijzingen en een aantal telefoontjes naar Kloosterman komt het goed, maar dit zou je niet verwachten.

• Ervaring met: Keuken

Geweldig resultaat binnen de gesteld tijd. Heerlijke nieuwe keuken!

Heerlijke compleet nieuwe keuken na 6 weken verbouwing. Bas dacht direct goed mee en maakte een mooi ontwerp o.b.v. onze wensen; waar gekookt werd, gingen we zitten. Waar we zaten, gingen we koken. Een verbouwing van 6 weken stond ons te wachten. Toen de verbouwing uiteindelijk startte, zorgden Ruud, Bas en Owen van Plexabouw er voor dat alles binnen de planning goed opgeleverd werd. Elke dag werd doorgenomen wat er gedaan zou worden. Daardoor geen verassingen en alles prima op tijd. Fijne kerels om mee te werken! Dank Kloosterman en Plexabouw voor dit mooie resultaat. Hele gezin is er erg blij mee!

• Ervaring met: Keuken

Uitstekende ervaringen met Kloosterman zowel wat keuken als badkamer betreft en een top aannemer

• Ervaring met: Keuken en badkamer

Zeer tevreden met onze nieuwe keuken!

Ons huis was verkocht, nieuw huis gekocht. Dus op zoek naar een nieuwe keuken. Onze oude keuken was ruim 13 jaar oud en vrijwel nog in nieuwstaat, ondanks gebruik door een gezin met 3 kinderen. Deze keuken kwam ook bij Kloosterman vandaan, dus gingen we weer terug. Dit keer naar het nieuwe pand met een fantastische showroom. Afspraak gemaakt met Erik (verkoper) en snel waren we het eens. Niet opdringerig, maar gewoon goed luisteren wat we wilden en met eigen ideeën komen. We waren er zo uit. Recht toe, recht aan. Tom Kloosterman kwam ter plekke de keuken inmeten en ontdekte dat een keukenkast toch iets breder kon, wat weer scheelt met de bestekla. Sowieso het persoonlijk contact is prettig. Je hebt echt het gevoel dat alles goed gaat komen. Er wordt door iedereen meegedacht. Afgelopen week is de keuken geplaatst door Tonny, de monteur. Zeer betrokken en ouderwets professioneel! Alles super strak gemonteerd en netjes afgewerkt, geen plekje vergeten. Boven de afzuigkap moest een koofje worden gemaakt van MDF, maar het lijkt wel of het gestukadoord is, zo strak! Echt een vakman. De keuken zelf is degelijk en van goede kwaliteit. Alles gaat soepel en voelt goed aan. Evenals de apparatuur. Het is een keuken op maat, dat zie je en merk je. Kortom we zijn zeer tevreden!

Fantastisch!

Wat een geweldige ervaring was het om een keuken te kopen bij Kloosterman Keukens! Vanaf het allereerste moment werden we hartelijk verwelkomd door een zeer behulpzame verkoper die met passie en kennis te werk ging. De verkoper nam de tijd om naar onze wensen te luisteren en stelde vervolgens op maat gemaakte oplossingen voor. Gedurende het hele traject was er open en transparante communicatie. Ze hielden ons voortdurend op de hoogte van de voortgang en stonden altijd klaar om eventuele vragen te beantwoorden. Ook de levering verliep vlekkeloos. Voor iedereen die op zoek is naar een keuken van topkwaliteit en uitstekende service, kunnen wij Kloosterman Keukens ten zeerste aanraden!!!

• Ervaring met: Keuken

goede materialen maar geen eindcontrole

Op zich prima mensen maar als er wat mis gaat dan doet men wel moeilijk. Uiteindelijk worden de problemen wel opgelost dus ik geef een voldoende als cijfer.

• Ervaring met: Badkamer

Een bijzonder goede ervaring.

Vanaf binnenkomst bij de eerste ontmoeting tot levering en nazorg. Alle afspraken worden stipt nagekomen. Men komt met oplossingen en mogelijkheden. Alles zeer correct.

• Ervaring met: Keuken

een geweldige en tevreden ervaring

wij hebben vanaf het eerste moment een goed gevoel gekregen , en zijn daar niet in teleurgesteld.

Fijne service

Snelle en duidelijke communicatie. Onze badkamer moet nog geplaatst worden, maar tot nu toe erg tevreden.

• Prijs N.v.t.

Geweldige service

Eerste kennismaking en begeleiding van badkamer vernieuwing en aanpassing erg goed, kundig en vriendelijk. Zien ui naar werkzaamheden.

Snel, deskundig en vriendelijk

Woensdag bij Kloosterman langs geweest voor problemen met apothekerskast. Vrijdagmorgen melden de monteurs zich al. Problemen met de apothekerskast verholpen en gelijk de keuken op goed functoneren nagelopen. Dus draaideur van pannenkast, deur onder fontijn en deur koelkast bijgesteld. Erg blij en dankbaar en zeker in deze warrige tijd.

• Advies/ ontwerp N.v.t.
  • Personeel (verkoop) N.v.t.
  • Ervaring met: Keuken

Wij zijn heel tevreden over onze keuken van Kloosterman.

Vanaf het eerste ontwerp tot verbouwing en installatie van de keuken hebben wij als zeer prettig ervaren. Het eerste ontwerp van onze keuken bleek technisch niet mogelijk, maar Bas heeft een heel mooi nieuw ontwerp gemaakt. Ook de vakmannen, Edwin en Ferry, die de keuken hebben geplaatst, waren zeer kundig en dachten met ons mee. Het eindresultaat is top.

• Ervaring met: Keuken

Van eerste gesprek tot en met oplevering bekwaam, betrokken en oplossingsgericht.

Kloosterman levert kwaliteit op maat. De medewerkers zijn betrokken, bekwaam en servicegericht. Zowel bij advies en verkoop, inmeten en montage hebben zij proactief meegedacht. Bij foutieve levering door fabrikant hebben verkoper en monteur direct gehandeld en ook voor een tijdelijke en werkbare oplossing gezorgd. Vakkundig en professioneel.

• Ervaring met: Keuken

Zeer goede ervaring bij ontvangst betreft aanschaf nieuwe keuken. Ik vind nu wel dat er erg veel vaart gezet wordt met e.e.a.