goede service, goed behandeld

Prettig jong en energiek bedrijf leuk om mee te werken. Hierdoor een hoge "gun" factor

goede service, goed behandeld

Fijne groep met mensen. Diverse specialiteiten binnen het team.

perfect, zeker aan te bevelen

2Rent4You is een ontzettend fijn bedrijf om mee te werken. Professioneel en hip. Kwaliteit en uitstraling. Een topteam in zowel de voorbereiding als in de uitvoering. Ze creëren sfeer en denken mee tot in detail.

perfect, zeker aan te bevelen

We hebben al twee super personeelsfeesten gehad met dank aan 2Rent4You! 2Rent4You heeft voor ons een tweetal themafeesten georganiseerd, een Summer- en Winterwonderland. Feestelijke decoratie / inrichting, lekker eten + drinken en een vriendelijke bediening!

goede service, goed behandeld

Fijn en professioneel bedrijf waarmee werkelijk alles te regelen valt voor een feest (groot of klein) of zakelijk event. Er wordt mee gedacht, prima service en aardige medewerkers.

perfect, zeker aan te bevelen

prima gegaan leuke ideeën en weten waar ze over praten, ook de bezoekers waren enthousiast! er werd veel over gesproken in positieve zin!

goede service, goed behandeld

Was mooi te zien dat ook bij een privé feest 2rent4you professioneel te werk gaat. Het was helemaal AF!

goede service, goed behandeld

bereikbaar en flexibel in het opzetten van een passende offerte. Uitvoering is zeer betrokken en professioneel. Alles is mogelijk en er wordt meegedacht.

perfect, zeker aan te bevelen

Altijd tot in de puntjes verzorgd, ook onze bruiloft, niets is te gek, afspraken worden nagekomen.

goede service, goed behandeld

Schitterend openingsfeest gehad in november 2017.

perfect, zeker aan te bevelen

Fantastisch bedrijf denken geweldig met de klant mee, zeer deskundig en komen met goede ideeën. Gewoon een TOP bedrijf !

perfect, zeker aan te bevelen

Erg vroeg op maandagochtend een prachtig ontbijt klaargezet, en alles weer schoon en netjes achtergelaten. De meiden die alles kwamen brengen waren doortastend en vriendelijk. Er stonden duidelijke bordjes bij alle producten, maar ze gaven toch nog even mondeling bij alles een toelichting voor de groep monteurs.

goede service, goed behandeld

Zowel de opening van ons nieuwe pand, als de verzorging rondom de beurs tot in de puntjes geregeld! Top producten/personeel/service!

goede service, goed behandeld

2Rent4You bieden leuke, originele ideeën aan waaruit de klant zelf een samenstelling kan maken. Ook kunnen eigen ideeën in het concept verwerkt worden. Het fijne vonden wij dat de gehele catering en opbouw goed is verzorgd zodat wij daar zelf geen werk aan hadden. Ook de bediening is heel gastvrij en vriendelijk. Wij hebben veel complimenten van onze gasten ontvangen en daar doe je het voor. Voor een volgend feest zullen wij zeer zeker weer contact opnemen met 2Rent4You.

perfect, zeker aan te bevelen

Fantastische services, perfecte bruiloft gehad! Eten en drinken was goed verzorgd en je kwam niks te kort. De tent, de boomgaard, de versieringen en het licht en geluid waren allemaal naar wens!

perfect, zeker aan te bevelen

2 rent 4 you heeft op onze bruiloft voor de aankleding en voor de catering gezorgd het eten was super de aankleding top als je een feest wilt geven dan ben je bij 2 rent 4 you aan het juiste adres professionals ten top mede daardoor was onze dag nog mooier toppers!