top gedaan

een goede service van JUIST, alleen jammer dat het op deze manier moet om de Gemeente te overtuigen.

Goed geholpen.

Ze doen wat ze beloven.

Ons W.O.Z bezwaar is geaccepteerd!

In het verleden hadden wij vaker onevenredige verhogingen met meer dan 15% met juist hadden wij succes over 2023 een aanrader dus! Bravo

Uw bedrijf heeft goed werk geleverd echter heeft het niet veel opgeleverd. Uiteindelijk is de WOZ waarde met €18.000 verlaagd.

Goed advies

Hallo,het is toch makkelijk als je de juiste weg niet precies weet en het de organisatie JUiST het in goede overeenkomst heeft kunnen doen. Bedankt

Voor het ene huis , top , voor de andere 2 niet

Jullie hebben je best gedaan voor 3 woningen waarvan 2 bedrijfswoningen . Voor ons woonhuis hebben jullie het goed gedaan , top . Heel blij mee . Bij de 2 bedrijfswoningen is het jullie niet gelukt om daar iets aan te veranderen , jammer . Want deze 2 woningen zijn t echt niet waard , helaas. Z

Goede benadering

Ik was blij met het resultaat

Tot op heden goed

U heeft met succes voor mij de WOZ-waarde van mijn woning weten te verlagen naar een acceptabele waarde.

Gewoon goed

Snel en doeltreffend

Goed werk gedaan

Ben blij dat jullie de WOZ waarden met de gemeente hebben kunnen regelen. Ben zeer tevreden over jullie werk en zal jullie zeker aanbevelen bij anderen. Succes ermee en bedankt Mevr Zaeijen

Goed en snel gehandeld

Erg fijn dat jullie voor mij het werk hiervoor uit handen genomen hebben om de WOZ waarde naar beneden te krijgen. Ik had het zelf niet gekund.

Een JUIST resu;ltaat

Hoewel er geen verdere interactie was nadat de data verstuurd waren is een tevreden resultaat bereikt.

Goed dat het kan

Het heeft niet veel geholpen maar het is goed dat je op deze relatief eenvoudige manier bezwaar kan maken.

Er is gedaan wat beloofd, WOZ waarde omlaag

Er is moeite gedaan om de WOZ waarde om laag te krijgen

Goed geregeld

Gewoon goed duidelijke uitleg

Prima verlopen

Het voordeel voor JUIST is voor JUIST zeker de moeite waard, ons voordeel valt heel erg tegen.

Strikt zakelijke en realistische benadering mbt het WOZ gebeuren.

Goede uitleg van de te volgen procedures mbt het aanvragen/behandelen van het WOZ bezwaar. Goede terugkoppeling van voortgang en uitsluitsel. Zeer tevreden over het behaalde resultaat.

Goede ervaring

Goed geïnformeerd over procedure en het verloop van het bezwaar. Dossier op site in te zien.

Zonder al teveel gedoe, alles netjes geregeld.

zeer tevreden

geen poeha gewoon doen

snel en deskundig

met de gegevens die ik heb aangeleverd, heeft juist een juridisch doortimmerd succes behaald.

Doel is bereikt

Doel om de WOZ waarde te verlagen is bereikt. In het beroepschrift werden alleen de verkeerde woning aangehaald en een volgens mij onredelijk lage waarde bepleit. Desalniettemin werd 16.000 euro eraf gesnoept. Had de gemeente beter haar huiswerk gedaan vraag ik me af of het beroepschrift ontvankelijk was verklaard. Echter eind goed, al goed.

Jammer dat het meer als een jaar inbeslag heeft genomen , maar het resultaat is behaalt

Handelstraat 18

5831AV Boxmeer

0485 57 44 44

Over JUIST

JUIST helpt huisbezitters zoals jij al 20 jaar aan een juiste WOZ. JUIST is onderdeel van Previcus Vastgoed. Onze taxateurs en juristen zijn vakidioten als het gaat om WOZ. Zo garanderen wij jou de beste specialistische hulp mogelijk. Doordat wij jaren geleden als eerste begonnen zijn met deze vorm van dienstverlening hebben wij een beproefde en doorontwikkelde werkwijze waarmee wij landelijk actief zijn. Zo kunnen wij elke particulier optimaal van dienst zijn.