Prima rijschool

Fijne rijschool

GEWELDIG

De eerste ervaring was spannend, maar ludo leg alles heel rustig en duidelijk uit, Als er wat is help hij meteen, ala je iets niet begrijp leg hij het heel goed uit. Je gaf me heel veel zelf vertrouwen en goede hoop en het is altijd gezellig in de auto. Ludo ik ben je mega dankbaar en het was een leuke tijd en ben mega blij dat jij mij les heb gegeven. Groetjes Jordi prijn

Goede begeleiding, fijn contact met de Peter de instructeur. Leuke lessen met een gezellige instructeur En in ene geslaagd door de fijne lessen

Erg goed

Heb 33 lessen gehad en in 1x geslaagd goed begeleid!

Geweldige service

Mijn rij instructeur heeft me super goed geleerd hoe ik moet Auto rijden.

Top rijschool en goede instructie.

Ik heb een leuke ervaring gehad met deze rijschool. Heb veel geleerd van Yasar en heb mijn rijbewijs gehaald.

Geslaagt in 1 keer!

Super geholpen door Yasar van rijschool Janssen! Altijd rustig en super goede tips. Super fijn om met hem te lessen. Zonder hem zou ik het niet gehaald hebben! Nogmaals bedankt! :)

Een goede ervaring en goede lessen

Ik had zelf een goede instructeur die mij veel heeft kunnen leren, ik raad deze rijschool zeker aan voor anderen. En nogmaals bedankt voor het goede advies en goede hulp. Hierdoor heb ik mijn examen voldoende afgerond!

Een super rijschool met goede instructeurs

Super goede ervaring, alles werd goed uitgelegd en erin gestampt.

Toppie

Ondanks dat mijn kijkgedrag afzakte werd ik tot op de laatste les/ minuten nog goed aangepakt door peter waardoor ik nu gelslaagd bent!!! Dank daarvoor!!

Een heel leuk en gezellig avontuur.

Samen met mijn rij-instructeur Peter heb ik mijn rijbewijs gehaald! Altijd was het hartstikke gezellig en leerzaam in de auto. Elke week keek ik er erg naar uit om weer meer en meer te leren. Zelf raad ik het zeker aan om met Peter in de auto te stappen. Ik ben heel blij dat ik mijn rijbewijs heb en kijk vol enthousiasme terug op de lessen die ik heb gehad.

Goede ervaring!

Top instructeur! Paste zich goed aan aan de behoefte en advies die ik nodig had. Gezellig sfeer en leuke tijd gehad. Duidelijke uitleg bij de tips.

Aanrader!

Altijd een super chille sfeer in de auto bij Arun! Lekker kletsen en grapjes maken maar tegelijkertijd ook veel geleerd in de lessen. Arun laat je leren op je eigen manier en zorgt er voor dat je je fijn voelt in de auto. Zeker ook een aanrader voor mensen die snel in de stress schieten, Arun weet precies hoe hij daarmee om moet gaan. Hele fijne ervaring gehad en lekker in één keer gehaald. Bedankt Arun!

Goede ervaring!

Hele goede ervaring gehad bij Arun. Er is een fijne sfeer in de auto. Arun nam de tijd voor mij en legde alles goed uit, er was ook zeker ruimte voor leuke gesprekken in de auto. Ondanks mijn pech met twee eerdere instructeurs waarbij het niet zo goed ging, toch mijn examen in 1 keer gehaald. Maar ja drie maal is scheepsrecht!

Goede ervaring!

Hele fijne ervaring, erg goede en duidelijke lessen. Gelest bij Arun

Goede lessen en fijne sfeer!

Heel blij met mijn rijlessen bij Arun. Hij zorgde altijd voor een chille sfeer in de auto, ik ben zelf iemand die snel in de stress schiet en daar kon hij goed mee omgaan. Ik heb ook in één keer mijn examen gehaald en ben dus super tevreden!

Absoluut een aanrader

Ondanks het feit dat het meerdere keren fout ging bij mijn examens heeft mijn rij instructeur (Arun) het niet opgegeven. Besproken wat fout ging en dat goed beoefend. Rijschool heeft alles goed geregeld en op orde. Niet te vergeten, supergezellig maar wel professioneel. Zeker een aanrader!

Hele fijne ervaring

Super fijne rijschool, hele duidelijke en snelle communicatie. Heb hele leuke en leerzame rijlessen gehad en had een hele aardige en flexibele rij-instructeur (Yasar!) Kan iedereen deze rijschool aanbevelen.

Een geweldige tijd!

Ondanks alle gedoe omtrent covid ben ik dankzij Arun geslaagd met zijn fijne en gezellige manier van lesgeven! Is er echt om je te helpen slagen en geeft je de extra middelen die jij nodig hebt! Stiekem vind ik het liefst jammer dat ik niet meer samen kan rijden al zou het alleen voor goeie gesprekken die je kan voeren.

Geweldige rijschool

Door de altijd gezellige en ervaren instructeur Peter heb ik altijd met veel plezier gelest. Mede door zijn goeie vorm van lesgeven ben ik in 1 keer geslaagd. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een zeer positieve ervaring vond.

Super leuke rijlessen! Het is nooit saai

De rijschool en de instructeurs regelen alles goed voor de leerlingen. Ook waren de rijlessen altijd gezellig, maar ook zeker leerzaam. Alles werd goed en uitgebreid uitgelegd met meerderen voorbeelden. De rijlessen waren nooit saai of nutteloos.

Onprofessioneel gedrag en oplichterij

Mijn ervaring is erg slecht met deze rijschool wegens de volgende redenen: meerdere keren te laat komen, demotiverend gedrag en onprofessionele omgang. Daarnaast had ik een pakket genomen van 20 lessen met 2 examens inbegrepen, waarvan 1 normale examen en de tweede een her. Het eerste examen heb ik niet gehaald en er werd mij opeens verteld dat ik voor het tweede examen opnieuw moest betalen, terwijl dit niet de afspraak was! Dit is de voornaamste reden dat ik ben gestopt.

Heel leerzaam maar ook gezellig

Ik heb de rijlessen altijd heel leuk gevonden en en door de goeie begeleiding van Peter nu toch me examen gehaald.

Ervaren rij-instructeur

Fijne ervaring en goed geslaagd. Goede rij-instructeur die je alle fijne kneepjes van het vak laat zien.

Leerzaam

Leuke en leerzame lessen gehad! Was altijd gezellig in de lesauto.