Verrassend

Na een hele tijd bij een niet zo prettig rijinstructeur te hebben gezeten. Kwam ik uiteindelijk bij Arun terecht en wat een verschil. Zulke fijne lessen en eindelijk me rijbewijs!!!

Professionele

Professionele benadering . Yasar legt alles nauwkeurig en duidelijk uit. Heb veel waardevolle tips gehad. Een aanrader!!!

Test

Site van klanten vertellen testen

Fijne geduldige instructeur

Duidelijke instructies en fijne sfeer

Goede begeleiding en een goede sfeer!

Ik heb mijn rijlessen bij autorijschool Jansen als erg prettig ervaren. Ik vond de opbouw van de lessen erg fijn (het werd steeds een stukje moeilijker), er was elke week tijd om te lessen en ik heb altijd de zelfde rij instructeur gehad. Ik ben erg blij dat ik bij deze rijschool heb gezeten !

Ik heb geen ervaring

Goeie instructeur en veel beschikbaarheid qua lestijden

Mijn instructeur weet echt wat hij doet, en heeft mij super goed voorbereid op het examen.

Helemaal top

Peter is een geweldige rijinstructeur het is altijd gezellig in de auto. Af en toe krijg je een klap op je kop maar daar leer je ook weer van.

Fijne rijschool duurde alleen wel heel lang vanwege de corona periode

Ik heb een hele tijd moeten lessen aangezien ik net halverwege mijn lessen zat toen covid-19 aan kwam. Hierdoor heb ik hele periode’s niet kunnen rijden en ben ik ook van rij instructeur gewisseld. Het was uiteindelijk voor het betere, want bij mijn nieuwe rij instructeur was het veel meer van we gaan naar het rijexamen werken inplaats van we gaan leren rijden, waardoor het veel sneller ging. Helaas de eerste keer niet gehaald maar een maand erna toch mijn rijbewijs gehaald. In conclusie erg fijne rijschool en ik raad het ook zeker aan!

I want a very good English instructor

Goede rijschool!

Leerzame rijlessen en goede hulp gehad om uiteindelijk in 1 keer te kunnen slagen!

Toprijlessen!

Toprijlessen waarbij je alles leert en krijgt van de instructeur. Je wordt niet meteen in het diepe gegooid! Hartstikke fijn. Tevens zijn het gezellige rijlessen! Geweldige rijlessen gekregen van Peter! Zeker aan te raden als instructeur.

Medenkende rijschool met ervaren instructeurs!

Heel fijn dat er door de weeks en in het weekeind gereden kan worden.

Directe en vriendelijke instructeur

Yasser is een goede directe instructeur die alles duidelijk uitlegt en de tijd neemt indien dit nodig is. Hij heeft mij pas af laten rijden zodra hij er vertrouwen in had.

Hele goede rijschool

Tis een hele goede rijschool, had een hele goede rij instructeur, en ben nog zelfs in een x geslaagd

Fantastische rijschool!

Ondanks mijn faalangst en het verschrikkelijke weer op de dag dat ik mocht afrijden heb ik mn rijbewijs behaald! Arun nam goed de tijd om me te begeleiden en alles goed uit te leggen!

Hele prettige lessen en het wordt goed uitgelegd en je leert allemaal trucjes die goed werken

Ik heb goede en fijne lessen gehad de instructeur legt alles goed en duidelijk uit. Van anderen mensen die auto rijles hebben gevolgd hoorde ik dat ze na 20 tot 30 lessen geen zin meer hadden in de lessen maar ik heb het altijd leuk gevonden.

Goede ervaring

Ondanks het behalen van mijn rijbewijs steeds werd uitgesteld door corona, heb ik mijn rijbewijs gehaald met de hulp van Yasar. Ik heb een fijne ervaring gehad.

Een geweldige rijschool waar je uitstekend voorbereid wordt op het praktijkexamen.

Autorijschool Jansen is een super flexibele rijschool waar je uitstekend voorbereid wordt op het praktijkexamen. Je kan steeds zelf de rijles inplannen op een moment dat goed uitkomt en elk onderdeel dat van belang is voor het praktijkexamen wordt behandeld. Ook worden er vaak examenroutes gereden, waardoor je goed voorbereid bent op het examen.

Super rijschool

Hele fijne en leuke lessen gehad met Yasar. Hij heeft me goed geholpen met het wegwerpen van mijn zenuwen en gaf goede begeleiding.

Elke week weer een gezellige rijles gehad bij Peter, ontzettend bedankt! Groetjes, Jordy

Erg goede rijschool

Test

Echt een top rijschool !

Een rijschool met veel ervaring zeker een aanrader Ik zelf kom uit Sliedrecht en heb Yasar als rijinstucteur gehad wat een top vent veel ervaring een een hele positieve benadering naar de leerlingen toe . Altijd in voor een grapje maar toch altijd oplettend ! Heb met veel plezier mogen lessen bij Jansen .

Hele leuke en gezellige lessen gehad met Moen. Alles snel voor mij geregeld en een leuke tijd gehad. Bedankt!!

Geweldige Rijles van Peter!

Ik heb een ongelofelijke goede ervaring gehad met rijschool Jansen, zeer goede lessen (+gratis zangles van Peter), super bedankt Peter.