Gewoon goed.

Een goed adviesgesprek gehad en alles is perfect gegaan

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee

Prettig en verfrissend

Gewoon een fijn kantoor, met een notaris die interesse toont, en waar je gewoon leuk een praatje mee kunt maken. Lekker informeel, absolute aanrader!

• Ervaring met Ondernemingsrecht
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.

Hartelijk dank voor uw review! Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Met vriendelijke groet, Notariskantoor Terheijden

Zijn goed geholpen

Als we een vraag hadden werd het goed uitgelegd.

• Ervaring met Onroerend goed
  • Waar kent u ons van? Aanbevolen door bekenden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? nee

Hartelijk dank voor uw review! Dit wordt door ons zeer gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Notariskantoor Terheijden

Snelle en goede afhandeling van aanvragen

• Waar kent u ons van? Advertentie
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.

Hartelijk dank voor uw review! Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Notariskantoor Terheijden

Zeer goed.

Zeer vriendelijk. Verstand van zaken. Begrijpelijke taal. Al bij al, TOP.

• Waar kent u ons van? Aanbevolen door bekenden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Ga zo door.

Hartelijk dank voor uw review! Fijn om terug te horen dat wij u naar tevredenheid van dienst zijn geweest. Met vriendelijke groet, Notariskantoor Terheijden

Onvoldoende kennis omtrent erfrecht

Ik zou dit notaris kantoor Terheijden voor erfenis afwikkeling niet aanbevelen, omdat de kennis omtrent erfrecht ontbreekt. Dit kantoor heeft ons verscheidene keren enorm teleurgesteld. Slechte communicatie. Verscheidene fouten gemaakt in teksten, die wel heel essentieel waren voor de afwikkeling. Geen communicatie over meerwerk tarieven, zodat je aan het einde een hele verrassende rekening krijgt gepresenteerd. Zelfs meegemaakt dat wij een afspraak hadden gemaakt, er verwarring was, na een half uur komt uiteindelijk de notaris zelf binnen met een kladje waar wat aantekeningen op stonden gekrabbeld. Geen voorbereiding genomen voor onze afspraak en totaal geen kennis van zaken. Ik zou dit kantoor aan niemand aanbevelen. Uiteindelijk een laatste gesprek gehad om alles af te sluiten, alle begrip voor onze onvrede ook geven ze alles toe wat er fout is gegaan. Maar geen inspanning genomen om daar een oplossing voor aan te dragen. Wel moesten alle rekeningen voldaan worden voor de fouten die ze gemaakt hadden.

• Ervaring met Familie- en erfrecht
  • Waar kent u ons van? N.v.t.
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Geen erfrecht meer behandelen, alleen die zaken aannemen waar de kennis van aanwezig is. Betere voorbereiding op afspraken en gesprekken.

Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het heel spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over de afwikkeling van uw dossier en u onze werkzaamheden met een onvoldoende heeft gewaardeerd. Wij hebben het verloop van uw dossier nogmaals intern geëvalueerd. Desgewenst kunt u altijd een persoonlijk gesprek aanvragen met de notaris. Met vriendelijke groet, Notariskantoor Terheijden

snel en perfect geholpen

Voor een aanpassing in onze testamenten en 2 levenstestamenten werden we goed en snel geholpen. geen onnodige afspraken, 1 voor het doorspreken van onze wensen en 1 voor het doorlezen en afhandeling. erg vriendelijk. kosten vielen ook erg mee.

• Waar kent u ons van? Internet

Zoals je mag verwachten

Goede ervaring, vriendelijke begeleiding met voldoende uitleg

Uitstekend!

Alle zaken worden snel en correct afgewerkt, dik tevreden!

Goed geholpen, prettige sfeer, helder advies en toelichting

Goed geholpen, prettige sfeer, helder advies en toelichting

Duidelijk en doeltreffend

Heel goed geholpen met onze wensen. Duidelijke uitleg.

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nvt

Uitstekende be- en afhandeling

Uitermate duidelijke voorlichting en invulling gegeven aan onze wensen. Extra tijd vrijgemaakt om de papieren nog dit jaar te kunnen ondertekenen. Niets dan lof !

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? Neen

Zeer bekwaam, klantvriendelijk en servicegericht

Ik heb mijn contact met Notariskantoor Terheijden als zeer prettig ervaren. Ze zijn pro-actief, klantvriendelijk en denken met je mee.

Positief

• Waar kent u ons van? Anders
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? neen

Hartelijk dank voor uw review! Dit wordt door ons zeer op prijs gesteld. Met vriendelijke groet, Notariskantoor Terheijden

Klantvriendelijk en informatief

Prettige service maar vooral een goede voorlichting en informatie in begrijpelijke taal over alle zaken die ik wilde bespreken. Erg tevreden.

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee, geen verbeterpunten

Super goede uitleg en vriendelijk personeel

Super nette en correcte notaris

• Waar kent u ons van? Social media
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee

Prettig notariskantoor en zeer prettige notaris

Ik ben erg goed ontvangen en geholpen bij de notaris.

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.

Zeer ontspannen sfeer en een goede afwikkeling van onze verkoop van ons huis

Al bij binnenkomst werden wij samen met de kopers van ons huis zeer hartelijk ontvangen. Omdat wij te vroeg waren, werden wij naar een aparte kamer gebracht, en werd ons koffie of thee aangeboden. De notaris kwam binnen en er was direct een erg ontspannen sfeer. De uitleg over de juridische situatie was duidelijk. Na een korte uitleg mochten wij al vertrekken, met een gerust gevoel, dat alles goed geregeld was.

• Ervaring met Onroerend goed
  • Waar kent u ons van? Aanbevolen door bekenden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? zo door gaan

Duidelijk en met vertrouwen

Men legde, de toch wel ingewikkelde materie rond testamenten, duidelijk uit met aandacht voor details. Daardoor waren we in staat de voor ons belangrijke keuzes en beslissingen te nemen en het geheel met vertrouwen in een korte tijd door te lopen en af te ronden.

• Waar kent u ons van? Onze website
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.

zakelijk maar met humor .

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.

Zoals verwacht weer prima geholpen.

We zijn al jaren een tevreden klant. Worden correct en deskundig geholpen.

gowd

geheel volgens verwachting

Vriendelijke en duidelijke uitleg

Ben tevreden over alles

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.

Zeer vriendelijke en duidelijke uitleg en tijd en geduld om vragen te beantwoorden

Zie boven

• Waar kent u ons van? Aanbevolen door bekenden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Perfect zo.....

Goede ervaring

Erg vriendelijk en duidelijke uitleg.

• Ervaring met Familie- en erfrecht
  • Waar kent u ons van? N.v.t.
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee hoor.

Over Notariskantoor Terheijden

Wij helpen u graag uw zaken goed te regelen en begrijpen dat een bezoek aan de notaris niet alledaags is. Onze dienstverlening kenmerkt zich daarom door een informele sfeer waarin wij u in begrijpelijke taal persoonlijk adviseren. U bent van harte welkom! Parkeren kan gratis voor de deur. Indien u slecht ter been bent, is een bespreking mogelijk op de begane grond van ons kantoor. Als u minder mobiel bent is een bezoek aan huis, in een zorginstelling of ziekenhuis ook mogelijk. Graag tot ziens!