Zeer goede garage

Wordt er goed geholpen en vriendelijk personeel.

altijd goed

klant vriendelijk altijd tijd nemen voor wat er gedaan moet worden.

• Reden van uw bezoek Onderhoud en/of APK

Altijd perfecte service door vriendelijke personen.

Bovenstaande zegt genoeg. Ik hoef daar niets aan toe te voegen. Zelfs voor het vervangen van batterijtjes in de 'sleutels' van de auto is er veel aandacht voor de klant.

• Reden van uw bezoek Andere reden

Goede service, en komen de afspraak goed na.

Mijn eerste auto heb ik bij Kroezen & Lambers gekocht! goede ervaring met de aflevering van de auto. Betrouwbaar, duidelijk en plezierig geholpen.

• Reden van uw bezoek Aanschaf gebruikte auto

Snel geholpen met de storing van de auto en goede service.

• Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer goed en fantastisch geholpen !!

Zeer goede service , het zou zo maar familie kunnen zijn !? TOP gewoon.

• Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Gewoon degelijk en zonder poeha

Als je voor de eerste keer overstapt naar een ander merk (Hyundai in dit geval) en weinig verstand van auto's hebt in algemene zin, inclusief een algemeen gezond portie wantrouwen in de richting van autoverkopers, is een ontmoeting met Marcel Lambers een verademing. Geen verkooppraatjes, gewoon goede voorlichting over wat je kunt verwachten. Zo kan het dus ook.

• Reden van uw bezoek Aanschaf gebruikte auto

Ik ben prima geholpen bij het kiezen van mijn eerste auto

Topbedrijf

Altijd prima service

• Reden van uw bezoek Onderhoud en/of APK

schoon en netjes en duidelijk in afspraken.

goede communicatie leenauto stond keurig klaar en er is vertrouwen. Als 70 plusser ga ik er vanuit dat de garage goed en betrouwbaar onderhoud levert. Dat gaat prima !

• Reden van uw bezoek Onderhoud en/of APK

Zoals altijd gewoon goed.

Vriendelijke mensen, makkelijk duidelijk afspraken maken, en deze worden nagekomen. Dit is wat ik verwacht van een garage bedrijf, maar is niet vanzelfsprekend, bij Kroezen en Lambers wel.

Goed vakwerk

De dame en heren van het bedrijf staan je vriendelijk te woord. Geven altijd vooraf een beraming zodat ik niet voor verrassingen komt te staan. Daarnaast gaan ze respectvol met andermans eigendommen om en ........leveren ze goed werk af. Ik ben zeer tevreden.

• Reden van uw bezoek Onderhoud en/of APK

Service en goede prijs /kwaliteit Vakkundig advies.

• Reden van uw bezoek Onderhoud en/of APK

Dit was mijn eerste onderhoudsbeurt bij Kroezen & Lambers en ben er zeer tevreden over.

• Reden van uw bezoek Onderhoud en/of APK

Super bedrijf met top personeel!

Werd goed ontvangen bij binnenkomst, lekker bak koffie gehad terwijl ik zat te wachten. de mannen hebben goede verstand van zaken en mijn auto uitstekend nagekeken. al met al een top bedrijf, ik kom hier zeker terug!

Uitsekend

Top bedrijf

• Reden van uw bezoek Onderhoud en/of APK

Zeer prettige ervaring bij aankoop occasion

Ik heb bij Autobedrijf Kroezen & Lambers een Hyundai i10 occasion gekocht. Ik ben zeer prettig geholpen door dhr. Lambers. Ik mocht de auto vooraf uitgebreid bekijken, alle vragen stellen en ruim de tijd nemen voor een proefrit. Ik kreeg prima koffie :-) Alles aan het bedrijf voelde goed. Het telefonisch maken van een afspraak voor bezichtiging ging gemakkelijk. De prijs die ik voor de auto betaalde was precies wat ik zelf in gedachten had. Ik heb er een Bovag pakket bij afgenomen, dus de auto heeft een onderhoudsbeurt gehad, kreeg een nieuwe APK en ik heb door dit pakket een jaar lang pechhulp in Europa. Dat geeft een vertrouwd gevoel. Omdat ik niet dicht bij Emmen woon werd ik bij het ophalen van de auto als service gewoon even opgehaald op het NS station.

Heel fijn

Nette garage, vriendelijke mensen

Maken hun afspraak waar.

Leveren kwaliteit voor een betaalbare prijs.

• Reden van uw bezoek Onderhoud en/of APK

Nette zaak en vriendelijke verkoper

Ik werd correct geholpen, de verkoper was vriendelijk en behulpzaam. Uiteindelijk gekomen tot een goede prijs.

• Reden van uw bezoek Aanschaf gebruikte auto

Een garage met uitstekende vakmensen aan het werk. Overleg over de uit te voeren werkzaamheden.

Gelijk goed geholpen

ben direct na aankomt goed geholpen

• Reden van uw bezoek Andere reden

Nette zaak goede voorlichting en lekkere koffie

Wij werden correct geholpen ,vriendelijke verkoper ,behulpzaam goede prijs.Nette zaak

Professioneel

Kroezen en Lambers belden ons op voor de G-beurt van onze auto en dat was heel goed meegedacht. Je hoort immers wel eens vaker dat garages het overdruk hebben. Omtrent de G-beurt was alles ok en voor elkaar.

Charles Darwinstraat 10

7825AC Emmen

Over Kroezen & Lambers

Welkom bij Autobedrijf Kroezen en Lambers, wij zijn een universeel autobedrijf voor alle merken personenauto's en lichte bedrijfswagens. Tevens zijn wij Bosch Workshop Partner en specialist in Hyundai en Kia. Met meer dan 30 jaar ervaring, brede specialisaties en een grote kennis willen wij u optimaal van dienst zijn. Bij ons bent u op het juiste adres voor de aankoop van alle merken personenauto's en lichte bedrijfswagens. Natuurlijk kunnen wij u ook een gebruikte auto leveren. Wij hebben voortdurend een wisselend voorraad. Ook voor onderhoud, reparatie’s en APK-keuring van campers zijn wij u van dienst.