Niks mis mee.

Ik zag de PANDA op de site van de ANWB. Ik dacht dat moet goed zitten. Kijken op de site en toen bij jullie. Mijn wederhelft moest hem ook nog goedkeuren. Na de goedkeuring was het vlot geregeld.

Goede betaalbare garage

Ze hebben aandacht voor auto en klant

Blij mee

Kon snel aan fe beurt voor een afspraak Ik heb deze garage aanbevolen gekregen van collegas Ik hoefde maar 1 uurtje re wachten en mijn remmen werden vervangen Vriendelijk personeel en je kreeg koffie aangeboden tijdens het wachten

• Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer fijne omgang met cliënten

Heeft geen nadere uitleg nodig

• Reden van uw bezoek Aanschaf gebruikte auto

Goede service en worden altijd netjes geholpen

• Reden van uw bezoek Onderhoud en/of APK

Een uitstekende service. Goede duidelijke, heldere uitleg wat het probleem is geweest. Gerepareerd en opgelost. Vakmensen.

• Reden van uw bezoek Andere reden

Goede service, klantvriendelijk advies kan iets beter

We komen hier al weer een paar jaren sinds we onze Hyundai Kona hebben en de service is top en de mensen zijn heel aardig. Prijzen normaal en je hebt het gevoel dat men eerlijk (toch ook niet onbelangrijk). In mijn gesprek over een eventuele gedachtengang naar een hybride of elektrische Kona en of dit wat kon betekenen voor mij ben ik niet zo veel wijzer van geworden. Het zou handig voor mij als klant zijn om te horen wat voor- en nadelen zijn en vanuit daar kan ik als klant dan ook een keuze maken.

• Reden van uw bezoek Onderhoud en/of APK

Eindelijk de 10!! Wat een service, top!.

Onverwacht pech, auto opgehaald door de baas zelf + monteur, de volgende dag gerepareerd en voor 15.00u. weer voor de deur. Nog nooit meegemaakt. Hulde!.

Zoals altijd goed

Goede service en vakkundig

• Reden van uw bezoek Onderhoud en/of APK

Alleen jammer dar er niet is gebeld dat de auto klaar was.

Correcte aflevering Auto

geen

Perfecte behadeling

Ik was hier voor de APK en kreeg uitstekend advies voor verder onderhoud van mijn auto

Vriendelijk en gastvrij

Gewoon tevreden

Goede afhandeling van de apk en reparatie.. tevreden..

• Reden van uw bezoek Onderhoud en/of APK

Kwaliteit tegen een betaalbare prijs

Komt afspraken na en een goede service.

• Reden van uw bezoek Onderhoud en/of APK

Goed betrouwbaar, vriendelijk en kundige vakmensen die ook van een geintje houden

Zie boven

Gewoon top

Op aanraden van een vriend mijn auto laten keuren. Super geholpen.

Zeer goede garage

Wordt er goed geholpen en vriendelijk personeel.

altijd goed

klant vriendelijk altijd tijd nemen voor wat er gedaan moet worden.

• Reden van uw bezoek Onderhoud en/of APK

Altijd perfecte service door vriendelijke personen.

Bovenstaande zegt genoeg. Ik hoef daar niets aan toe te voegen. Zelfs voor het vervangen van batterijtjes in de 'sleutels' van de auto is er veel aandacht voor de klant.

• Reden van uw bezoek Andere reden

Goede service, en komen de afspraak goed na.

Mijn eerste auto heb ik bij Kroezen & Lambers gekocht! goede ervaring met de aflevering van de auto. Betrouwbaar, duidelijk en plezierig geholpen.

• Reden van uw bezoek Aanschaf gebruikte auto

Snel geholpen met de storing van de auto en goede service.

• Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer goed en fantastisch geholpen !!

Zeer goede service , het zou zo maar familie kunnen zijn !? TOP gewoon.

• Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Gewoon degelijk en zonder poeha

Als je voor de eerste keer overstapt naar een ander merk (Hyundai in dit geval) en weinig verstand van auto's hebt in algemene zin, inclusief een algemeen gezond portie wantrouwen in de richting van autoverkopers, is een ontmoeting met Marcel Lambers een verademing. Geen verkooppraatjes, gewoon goede voorlichting over wat je kunt verwachten. Zo kan het dus ook.

• Reden van uw bezoek Aanschaf gebruikte auto

Ik ben prima geholpen bij het kiezen van mijn eerste auto

Over Kroezen & Lambers

Welkom bij Autobedrijf Kroezen en Lambers, wij zijn een universeel autobedrijf voor alle merken personenauto's en lichte bedrijfswagens. Tevens zijn wij Bosch Workshop Partner en specialist in Hyundai en Kia. Met meer dan 30 jaar ervaring, brede specialisaties en een grote kennis willen wij u optimaal van dienst zijn. Bij ons bent u op het juiste adres voor de aankoop van alle merken personenauto's en lichte bedrijfswagens. Natuurlijk kunnen wij u ook een gebruikte auto leveren. Wij hebben voortdurend een wisselend voorraad. Ook voor onderhoud, reparatie’s en APK-keuring van campers zijn wij u van dienst.