Ben zeer tevreden over de service. Zeer vriendelijk.

• Reden van uw bezoek Aanschaf gebruikte auto

Via een zoekopdracht onze droomauto

Onze ervaring met Kroezen en Lambers was uitstekend, vooral dankzij de deskundige hulp van Marcel. Na twee jaar zelf gezocht te hebben naar onze droomauto, was het een verademing om de zoektocht aan hen over te laten. Marcel's eerlijke en oprechte advies leidde ons naar de Hyundai i20, die perfect aan onze wensen en budget voldeed. Een proefrit was genoeg om ons te overtuigen. De service was TOP! van begin tot eind, waardoor we veel tijd en moeite bespaarden. Kroezen en Lambers bewezen een betrouwbare partner te zijn in de autozoektocht, en we zijn hen enorm dankbaar voor het realiseren van onze droomauto. Een absolute aanrader!

Altijd top

Altijd vriendelijk en altijd behulpzaam als er wat is..kom er al jaren en bevalt me goed..

Prettige dienstverlening

Goed en snel geholpen

• Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zoals altijd, naast vriendelijkheid een uitstekende service.

Altijd vriendelijk en bekwaam personeel. Uitstekende service.

TOP !!

Zoals altijd geweldige service en aandacht voor de auto !!

• Reden van uw bezoek Onderhoud en/of APK

Alles prima en snel volgens afspraak geregeld !!! soort gelijke leenauto ter beschikking gehad en hoefde alleen verbruikte brandstof weer aan te vullen............. geen probleem .

Zeer klantvriendelijk

Zeer ervaren en vriendelijk personeel. Denken mee en komen met goede en betaalbare oplossingen. Daarnaast altijd een leenauto beschikbaar!

• Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer klantvriendelijk en komen afspraken na!

Zeer goede service en betrouwbaarheid

Prima geholpen

gewoon goed

op tijd, prettig en god wat wil je nog meer ?

Professioneel bedrijf.

Goede ontvangst, snel geholpen en uitstekende monteurs.

• Reden van uw bezoek Onderhoud en/of APK

Goede service, duidelijke uitleg. Ben erg tevreden.

• Reden van uw bezoek Onderhoud en/of APK

Had motorstoring en werd direct door hun geholpen, storing verholpen auto gerepareerd. Ze staan met woord en daad voor de klanten klaar.

• Reden van uw bezoek Andere reden

Je wordt er fijn en snel geholpen.

Snelle en vriendelijke service

Kon snel terecht en kreeg gelijk een leenauto mee omdat ik nog een afspraak had. Hele vriendelijke en snelle service. Wanneer er iets mis is met mijn auto kom ik hier zeker terug!

Goed,zoals gewoonlijk

Goed en snel geholpen,kon erop wachten,lekkere koffie

• Reden van uw bezoek Onderhoud en/of APK

Goed geholpen en goede service

Goede service en hoed geholpen.

Uitstekend geholpen

Prima geholpen door de medewerker

• Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Altijd correcte bejegening en behandeling van werkzaamheden.

Ik schreef al vaker in een beoordeling, dat Kroezen en Lambers een uitstekende garage is.

Je wordt goed geholpen.

Ik heb verder geen klachten. Je wordt goed geholpen. Ik zal deze grage iedereen aanraden.

Alles klopte precies

Goed contact en overleg

Niks mis mee.

Ik zag de PANDA op de site van de ANWB. Ik dacht dat moet goed zitten. Kijken op de site en toen bij jullie. Mijn wederhelft moest hem ook nog goedkeuren. Na de goedkeuring was het vlot geregeld.

Over Kroezen & Lambers

Welkom bij Autobedrijf Kroezen en Lambers, wij zijn een universeel autobedrijf voor alle merken personenauto's en lichte bedrijfswagens. Tevens zijn wij Bosch Workshop Partner en specialist in Hyundai en Kia. Met meer dan 30 jaar ervaring, brede specialisaties en een grote kennis willen wij u optimaal van dienst zijn. Bij ons bent u op het juiste adres voor de aankoop van alle merken personenauto's en lichte bedrijfswagens. Natuurlijk kunnen wij u ook een gebruikte auto leveren. Wij hebben voortdurend een wisselend voorraad. Ook voor onderhoud, reparatie’s en APK-keuring van campers zijn wij u van dienst.