Een zeer prettige ervaring omdat de advocate de situatie uitstekend inschatte, ten allen tijde rustig bleef, zodat ikzelf ontspannen met mijn eigen leven verder kon gaan.

Snel,daadkrachtig,gedreven,integer en zorgvuldige verdediging

Ik heb Mr Hoogerwerf ervaren als een scherpzinnige, gedreven Advocaat die haar zaken zorgvuldig voorbereid en die pleitnota's schrijft waar geen speld tussen te krijgen is. Ook in de rechtszaal wordt vol overtuiging gepleit, en snel en goed gereageerd op aantijgingen van de tegenpartij.

Perfecte man

Meneer dill heel erg bedankt voor alles wat u gedaan heeft Ik ben jaren bezig geweest nie gelukt Deze man heeft binen enkele weeken alls op gelost Heel erg bedankt voor al voor alles wat u gedaan heeft en mij altijd op de hoogte heeft gehouden van alles egt bedankt groetjes aydin

Professioneel en vaardig met kennis van zaken.

Heel veel rust met begeleiding en vertrouwen

Heel fijn iemand die voor mij de persoon is geweest die me heeft geholpen in mijn problemen. Ik kon zelf niets na 2jaar zorg ,verlies en daarna door de stiefkinderen heel erg respectloos en alleen latend in alles,verder te kunnen met zoveel onterechte gebeurtenissen. Ik kreeg rust en weer vertrouwen. Dank daar voor,,dat heb ik ook aan Mr,Benard vermeld.

Zeer persoonlijk en doelgericht

Dhr Dill heeft mij bijgestaan in een conflict met mijn aandeelhouders betreffende uitkoop. Hierbij heeft hij zich ingeleefd in de situatie en gezorgd dat beide partijen met elkaar in gesprek bleven. Het resultaat was een zeer snelle overeenstemming tussen beide partijen zonder tussenkomst van de rechter. Ook het belletje enkele weken nadien of alles echt afgehandeld was, gaf mij een goed gevoel.

Uitstekend!! Zeer tevreden!

Zeer tevreden. Ik ben erg deskundig geholpen door mw. Hoogerwerf.  Zij is zeer doortastend en doelgericht. Neemt haar tijd en staat voor haar cliënt. Je voelt je echt gehoord en gesteund. Juridisch- en communicatief zeer scherp. Heeft mijn dossier zeer goed behandeld. Echt iemand waar je van op aan kunt, dat ze je belangen uitstekend behartigt. Zal mevrouw Hoogerwerf zeer zeker aanraden en ook in de toekomst eventueel beroep op haar doen. Uitstekend!

Ze doen goed hun werk

Ze staan snel voor je klaar En letten goed op de details

Eerlijke en oprechte steun met een scherpe blik.

Een prettige en stevige hulp in een emotionele, onzekere en onrustige tijd. De hulp helpt in scherpte krijgen (ook naar jezelf) voor een eerlijke uitkomst.

Super blij met alle hulp

Toen ik ging scheiden had ik veel problemen met mjjn ex vrouw die de kinderen bij me weghield en dat nog steeds doet. Mevrouw hoogerwerf staat mij altijd goed bij geeft advies is realistisch en bijt zich vast in zaak waardoor ik me eindelijk gehoord voel en ik niet het gevoel heb dat ik er alleen voor staat in deze lastige strijd

Geweldig goed en snel geholpen

Hele fijne ervaring met mensen die met je meedenken persoonlijk en grote inzet Volgende keer als nodig is zeker weer dit kantoor

snel, vakkundig en zeer betrokken

In amper 3 weken tijd heeft mr. Dill onze zaak aangepakt en afgehandeld en ons geholpen op een vakkundige wijze. Een fijne advocaat en zeer betrokken.

Uitmuntend geholpen door mevrouw mr. Hoogerwerf

Mijn ervaring met het kantoor Dordt-recht is zeer positief. Mevrouw mr. Hoogerwerf heeft mij inmiddels al in verschillende procedures zeer kundig bijgestaan. Mevrouw Hoogerwerf is zeer ervaren, professioneel, duidelijk, luistert goed en geeft duidelijke adviezen. Zij denkt vanuit haar expertise echt met je mee, maar geeft je ook ruimte voor je eigen ideeën. Ik beschrijf mevrouw mr. Hoogerwerf als een professionele advocaat die uitermate efficiënt te werk gaat. Voor mij heeft zij het resultaat bereikt dat gewenst was, nogmaals mijn dank hiervoor. Ik wil dan ook van deze gelegenheid gebruik maken om via deze wijze mijn waardering uit te spreken voor de enorme fijne samenwerking met mevrouw mr. Hoogerwerf. Ook de goede telefonische bereikbaarheid met het kantoor heb ik als zeer prettig ervaren. In de toekomst, zal ik indien onverhoopt nodig, weer dit advocatenkantoor inschakelen. Ik kan dit advocatenkantoor dan ook zeker aanbevelen.

M R Dill heeft het goed geregeld voor ons

De rechtzaak is verlopen zoals we hadden gehoopt Het heeft wel even geduurd maar alles is naar wens verlopen Het contact met Mr M R Dill verliep ook goed en duidelijk

Samengevat: ervaren, ter zake kundig, empatisch, duidelijk, resultaatgericht

In een voor ons emotionele en ingewikkelde onroerend goed kwestie met diverse aspecten heeft mr. Dill ons op bijzonder gewaardeerde wijze bijgestaan. Uiteindelijk heeft de gehele procedure ruim drie jaar geduurd tot aan het Gerechtshof. Mr. Dill heeft ons hierbij steeds gesteund en ons op correcte wijze beschermd tegen het juridisch geweld van de tegenpartijen. Daardoor werd het voor ons mogelijk de procedure vol te houden en de juiste keuzes te maken met uiteindelijk een voor ons goede uitkomst.

Hele fijne ervaring en een goede service

Hele fijne mensen werken hier en een goede service. Luisteren naar je wensen en helpen je goed.

Één telefoontje was genoeg. Ja wow wat een verhaal, die uitdaging wil ik wel aangaan, was het antwoo

Geweldig hoe Mr. Dill ingesprongen is op een cruciaal moment. Het afhandelen van een giga dossier in enkele weken tijd. Petje af voor de goede en snelle samenwerking, ook op afstand, zeker aan te raden. "Geen verliezers, geen winnaars" Maar dat was ook eigenlijk onmogelijk in dit geheel. Top!

Ze luisteren goed naar je, zijn correct en leggen goed de te nemen stappen uit. Ze zijn goed bereikbaar voor vragen en advies over je geschil en mocht de betreffende persoon niet aanwezig zijn wordt je snel terug gebeld.

Top advocaat

Hele fijne communicatie, houd je goed op de hoogte en grijpt zich vast in de zaak.

vakkundig advies

Vakkundig advies, duidelijke communicatie

zeer kundige advocaat gehad via dordt/recht advocaten zij heeft mij prima bijgestaan in een voogdij zaak.

Mijn ervaring met mr Dill” een lichtpunt in de duisternis

Als je na tientallen advocaten gesproken te hebben, met de vraag deze complexe, grote, veelomvattende zaak aan te nemen, waar op toevoeging voor geprocedeerd moet worden, met een extreem korte deadline en een dik dossier, Mr. Dill, na het aanhoren van het verhaal, volmondig zegt “de uitdaging aan te willen gaan”. Erg goed bereikbaar is en anders altijd terug reageert. Van A tot Z heeft hij dit tot het einde en zelfs de nazorg netjes afhandelt. Een fijne advocaat met een menselijke gedachtegang.

Alles prima

Echte professionals !

Duidelijk en eerlijk!

Ondanks dat de rechtszaak zenuwslopend was zijn we altijd goed geholpen, geadviseerd en gerustgesteld.

Zeer deskundig

Zou dit advocatenkantoor iedereen aan kunnen bevelen. Deskundig, adequaat en vakkundig advies. Heeft mijn zaak tot een succesvol einde gebracht. Mijn dank voor de inzet.

Singel 419 3311HG Dordrecht