Zeer professioneel

Mevrouw Benard en meneer Dill zijn zeer professioneel en ervarene advocaten . Bedankt voor alles . Kosta .

Goeie ervaring, zeker aan te raden wanneer je een advocaat nodig hebt

Ik had Erica Bernard als advocaat omdat ik ging scheiden. Wat een fijn persoon, betrokken, behulpzaam en duidelijk. Ik hoop nooit meer een advocaat nodig te hebben maar mocht het wel zo zijn dan bel ik Erica!

Hele fijne vrouw om mee samen te werken

Ik heb een hele goeie ervaring met meester hoogerwerf, ze luisterd en adviseert heel goed.. Fijne samenwerking!

Alle waardering voor de mediation van Erica benard.

Heldere informatie, zorgvuldige (integer en empatisch) en deskundige begeleiding van het mediationproces.

Hardverwarmend accuraat ter zaken kundig

Mevrouw Bernard is heel kundig, beleefd en aardig naar mij. In de rechtzaal is zij heel accuraat en laat zich beslist niet wegzetten. Legt alles uit geeft bijna altijd snel antwoord. Uiteraard heeft ze ook wel eens weekend en vakantie en dan moet je iets langer wachten.

Betrokken

Kmoeilijk en kostbaar traject partneralimentatie. Fijne samenwerking.

Topp

Altijd vriendelijk en fijn geholpen

Werd goed begrepen

Mijn ervaring is dat er goed werd geluisterd naar mijn verhaal. Alles wat er tegen mij werd gezegd was heel duidelijk.

Correct geholpen

Zeer correct geholpen, prettig contact, goede reflectie van de te nemen stappen.

Zeer tevreden, klantvriendelijk, altijd bereikbaar, super snel en scherp. Zeker een aanrader!!!

In korte tijd heeft ze mijn zaak snel opgepakt waar ik al langer dan 2 jaar mee vast zat met een andere advocaat. Binnen een paar maanden heeft ze de zaak met succes afgerond.!! Ik raad het iedereen aan..!!

Zeer behulpzaam en meedenkend

Ik vind het in omgang heel erg prettig en heel mooi de snelheid om acties te ondernemen, zeer meedenkend en goede adviezen

Dankjewel ales 9 cijfer

Goed werk

Goede juridische bijstand met oog voor de persoonlijke situatie en duidelijk verwachtingsmanagement.

De ervaring is goed merkbaar waarbij duidelijkheid betreffende de juridische situatie goed en snel wordt weergegeven. Je weet waar je aan toe bent en de heldere manier van communiceren maakt dat je zelfverzekerd en overzichtelijk de juridische procedure in gaat. Er is oog en begeleiding voor de persoonlijke situatie, erg prettig in omgang.

Prima ervaring

Ik liep in 2021 nogal aan het feit dat er heel beperkt communicatie was, zo wist ik niet dat er een zitting was gepland in de zomer. Ik kwam via de assistent erachter dat de tegenpartij uitstel had gevraagd en dat er dus een zitting was. Communicatie in 2022 ging wel goed.

Fantastische samenwerking

Ik heb het genoegen gehad om bij gestaan te worden door mevrouw mr. M.G. Hoogerwerf. Samenwerking was subliem. Snel antwoord, verstand van het vak, goede uitkomst. Zeker aan aanrader!

Super fijn

Ik heb jullie fijn ervaren. Mij dank hiervoor.

Zeer fijn geholpen

super advocaat

super advocaat , altijd goed bereikbaar en gaat altijd de strijd aan in zaken waarbij dit nodig is.

Deskundig, snel en vriendelijk

Helder uitleg van mogelijke stappen in de complexe situatie, juiste en snelle aanpak, vriendelijke benadering. Zeer positieve en prettige ervaring.

Michael Dill heeft mij super goed geholpen, hij was heel toegankelijk en heeft veel empathie en inlevingsvermogen. Indien nodig zal ik hem in de toekomst weer benaderen.

Cruciaal moment

Hulde aan mr.Dill die op een cruciaal en zeer belangrijk moment in een moeilijke en complexe zaak is ingesprongen. De uitkomst is eigenlijk nog mooier dan ik me vooraf had kunnen bedenken! Het mooiste allermooiste A4tje in deze casus kwam van Dordt|Recht Advocaten!!!

Het is weer tot in de puntjes verzorgd.

Diverse keren heeft Mevr Hoogerwerf mijn zaken behartigd. En telkens heeft zei het goed uitgewerkt. Dat is ook de rede als ik advies nodig hebt, bij haar terug kom. oprecht, er niet omheen draaien, directe vragen stellen. duidelijk, en mee denkend. Vriendelijke Groet. Peter M.

Was een moeilijke zaak

mr Erica Bernard heeft haar best gedaan . Bezit over empathie een prettige vrouw die ik aanraad aan anderen . Klein puntje van aandacht :” via de mail geeft zij antwoord “ Maar op mail cliënt werd er te weinig gereageerd, Dat heb ik haar uitgelegd laat even staccato weten dat je er later op terug komt . Dit nam ze gelijk ter harte en paste het toe . Tot tevredenheid van cliënt . Ik raad mr Erica Bernard zeker aan .. Groet van een tevreden cliënte

Een zeer prettige ervaring omdat de advocate de situatie uitstekend inschatte, ten allen tijde rustig bleef, zodat ikzelf ontspannen met mijn eigen leven verder kon gaan.

Snel,daadkrachtig,gedreven,integer en zorgvuldige verdediging

Ik heb Mr Hoogerwerf ervaren als een scherpzinnige, gedreven Advocaat die haar zaken zorgvuldig voorbereid en die pleitnota's schrijft waar geen speld tussen te krijgen is. Ook in de rechtszaal wordt vol overtuiging gepleit, en snel en goed gereageerd op aantijgingen van de tegenpartij.