Duidelijke opdrachten, goede ondersteuning

Contact met de binnendienst bevalt prima. Altijd optijd met de zaken en als er problemen zijn worden deze professioneel en snel opgelost. Mekano neemt goed contact op met de mensen waarmee ze samen werken, en behoudt die contact ook gedurende samenwerking. Als zelfstandige houd ik meer vrijetijd over aangezien de administratie simpel en effectief is.

Duidelijke opdrachten, goede ondersteuning

Komen afspreken na. Facturen worden netje betaald en op de afgesproken datum.

Zeer goed / bijna uitstekend 9,5 uit de 10

Goede communicatie Snelle betaling Vriendelijk Verantwoordelijk Eerlijk

Mooie opdrachten Komen afspreken na zo als afgesproken Facturen netjes op tijd uitbetaald

Mooie opdrachten. Komen afspreken altijd na Betaling op tijd uitbetaald

Mooie opdrachten. Komen afspreken altijd na Betaling op tijd uitbetaald

Zeer behulpzame en betrouwbaar bedrijf

Na telefonisch contact gehad te hebben met de vraag of er opdrachtgevers waren, binnen een uur 3 opties gekregen. Contact gaat goed en snel.

Goedemorgen Maïchel, Bedankt voor de positieve review. Fijn om te horen dat je blij bent met de samenwerking. Op naar een succesvol 2023!

Werken als zelfstandige zonder rompslomp

Werken, indienen, ontvangen. Zo simpel kan het zijn. Fijne partij om zaken mee te doen

Mijn ervaring is heel positief

Ik word altijd vriendelijk en duidelijk geholpen.

Goed bedrijf

Goede communicatie. Snelle afspraken Duidelijke afspraken Vriendelijk Netjes op tijd met betalingen Veel keuze uit werkplekken

Goed proces

Ik ben via mijn opdrachtgever bij Mekano terechtgekomen, ervaring is zonder meer goed te noemen. Dan gebikkeld het met name over declaratie van uren , de facturering en de betaling.

Beste Engelbert, Bedankt voor jouw review! We blijven ons best doen om onze dienstverlening te verbeteren zodat we jou nóg meer tevreden kunnen maken.

Alles volgens afspraak

Goede, opdrachten volgens de afspraken. Altijd ben ik behandeld als een collega.

Beste Ferenc, Bedankt voor jouw mooie review!

Goede voorwaarden en zeer goede communicatie

Ik werk nu een aantal maanden voor Mekano en het bevalt me uitstekend. Zeer leuke opdrachtgevers en goede communicatie met Mekano.

Beste Sean, Dankjewel voor je review. We kijken uit naar nog meer mooie opdrachten samen!

die is goed

Tot niog toe zijn al afspraken nagekomen

Uitstekend betrouwbaar

Nou er zou op het moment van de ontmoeting tussen mark en mij een plek beschikbaar zijn. Bij me huidige opdracht en inderdaad binnen een week had ik een plek en is dat het begin geworden van mij nieuwe bestaan als zzper en daar ben ik heel erg blij en dankbaar voor dankzij de Mekano group Top Team !!!

Dank je wel voor deze fantastische beoordeling Wesley, daar doen we het voor!

Super goed !!

Super goed!! Ze vragen altijd hoe het gaat en geven je altijd de beste tips.

Dank je wel voor je beoordeling Robert! Altijd geïnteresseerd!

Goed overleg geld is op tijd

Dank je wel voor je beoordeling Kees; we horen graag hoe we er volgende keer een 10 van kunnen maken voor je!

Keurige behandeling en afwerking

Nette mensen , keurig systeem wat betreft invoeren uren en declaratie. Op tijd uitbetaling.

Dank je wel voor je beoordeling Frans en gezien je opmerking mbt de tarieven hoop ik dat we volgende keer een opdracht aan kunnen bieden die wel 100% tegemoet komt aan jouw wensen.

Iedereen staat voor je klaar als je hulp nodig hebt of als je uren vergeet wordt je gelijk gebeld

Dank je wel voor je fantastische beoordeling Taskin! Wij zijn er voor jullie!

Goed bedrijf met leuke opdrachten

Ze hebben altijd wel weer een opdracht als ik beschikbaar ben.

Staarten 6 01

5281PL Boxtel

088 598 33 00 / 06 283 99 237

Over Mekano

Mekano brengt zzp'ers samen met uitdagende opdrachten.