Doen wat ze beloven, en erg fijn contact

Ook wordt de facturatie simpel en snel online geregeld, en is er een grote keus aan klanten

Goedemorgen Rick, Bedankt voor je beoordeling! Je kunt erop vertrouwen dat wij ons best doen om elke keer de beste tarieven voor onze ZZP'ers te krijgen. Wij kijken uit naar nog meer mooie opdrachten in de toekomst!

Fijne communicatie en betrouwbaar

Ik werk al heel veel jaren samen met mekano en doe dit nog steeds met plezier, je weet waar je aan toe bent en er staat na een opdracht als je wilt meteen een nieuwe klaar.

Beste Mark, Bedankt voor de schitterende review. Fijn om te horen dat je zo positief over ons bent. Wij kijken uit naar weer een jaar met mooie en uitdagende opdrachten.

Goed administratief kantoor

Al meer dan 10 jaar een 10

Professioneel Bedrijf met mooie opdrachten en mooie mensen en goede communicatie.

Vriendelijke medewerkers

Beste Gerrit, Bedankt voor je mooie review! Wij doen ons best om jou zo goed mogelijk te voorzien van leuke en uitdagende opdrachten.

Goed tevreden

Ik ben goed tevreden, maar misschien moeten jullie om problemen te voorkomen medewerkers verplichten om meerdere werkgevers aanbieden

Beste Richard, Bedankt voor je review! Mocht je verbeterpunten hebben, laat die dan gerust weten. Hierdoor blijven wij onszelf ontwikkelen en kunnen wij onze ZZP'ers nóg beter van dienst zijn.

Prima contact en leuke opdrachten.

In de 3 jaar dat ik voor Mekano werkzaam ben heb ik diverse opdrachten gehad. Met de Mekano jongens altijd veel werkplezier gehad. Op dit moment al 1 1/2 jaar op een mooie locatie. Vlakbij huis.....

Beste Floris, Bedankt voor de schitterende beoordeling! Op naar een succesvol 2023 samen!

Goede ervaring

Heel behulpzaam duidelijk

Beste Koen, Bedankt voor de review! Wij willen graag ons best doen om jou nóg meer tevreden te maken. Indien je feedback hebt, ontvangen we die graag op info@mekano-group,com. Alvast het beste voor 2023!

Goed naar me zin

Waardering transparant duidelijk

Goed contact, eerlijk en betrouwbaar

Regelmatig contact met Mike, altijd een eerlijk en open gesprek. Er wordt geprobeerd om passende opdrachten aan je te koppelen voor een redelijk tot goed tarief.

Duidelijke opdrachten, goede ondersteuning

Contact met de binnendienst bevalt prima. Altijd optijd met de zaken en als er problemen zijn worden deze professioneel en snel opgelost. Mekano neemt goed contact op met de mensen waarmee ze samen werken, en behoudt die contact ook gedurende samenwerking. Als zelfstandige houd ik meer vrijetijd over aangezien de administratie simpel en effectief is.

Komen hun afspraken na. Facturen worden netjes op tijd betaald

Staarten 6 5281PL Boxtel

088 598 33 00 / 06 283 99 237

Over Mekano

Mekano brengt zzp'ers samen met uitdagende opdrachten.