inhoudelijke fijne samenwerking

zeer prettige samenwerking. Wij zijn dan ook uiterst tevreden.

• Geholpen door: Mr. K. Klaasen

Duidelijke (menselijke)communicatie en voorwaarden!=Topbedrijf!

Ik had een klein probleem maar voor mijn gevoel werd ik opgelicht. Dus het ging om een klein bedrag met een groot gevoel van oneerlijkheid. Advocaat Koen heeft mij op een nogmaals menselijke en vooral duidelijke uitleg geholpen.Vanaf het eerste contact tot uiteindelijk een positief resultaat perfect geregeld. Ik hoop hem nooit meer nodig te hebben ,maar indien wel weet ik hem te vinden. Alsnog dank daarvoor. Met vriendelijke groet, Janwillem.

zeer goed

Prettige zakelijkheid

Een bijzonder goede ervaring

In een voor ons uiterst vervelende situatie voelde de empathie, correcte omgang en uiterst deskundige hulp van Mr Kok als een warm bad. Ze heeft daarbij ook nog eens het best mogelijke eindresultaat bereikt.

Super Advocaten Kantoor hebben ons super geholpen

Hr K Klaassen heeft ons heel goed geholpen met onze zaak. We zijn altijd via telefoon en email op de hoogte gehouden. En had hele goede adviezen over het verloop van de zaak. Die we dankzij Koen ook gewonnen hebben.

Top kwaliteit

Top Advocaten kantoor

Door een kennis hier naar toegestuurd in verband met juridische kwestie. Prima ontvangst, luisterend oor, geduldig voor cliënt, goed in advieswerk, duidelijke uitleg zowel mondeling als schriftelijk indien nodig over de gang van zaken. En de “zaak” tegen mij gelukkig terecht gewonnen mede door mr.Rob van de Beeten Ik wil eenieder adviseren eerst hierheen te gaan met juridische kwesties. Rob , Bedankt en mocht ik ooit weer een advocaat nodig hebben hoef ik niet verder te zoeken.

Erg goed geadviseerd door mevrouw Mr. L. Kok

In verband met een burengeschil ben ik in contact gebracht met mevrouw Mr. L. Kok. Zij is een erg aardige, betrokken, gedreven en deskundige juriste die mij van het juiste advies heeft voorzien. Ze is erg goed op de hoogte van de rechten en plichten en ik heb een prettig gesprek met haar gevoerd in duidelijke taal. Het stappenplan dat ze mij aanbood, heb ik echt als helpend ervaren. Ten slotte heeft ze dat plan mij middels mail toegestuurd met daarin enkele linkjes om alles nog eens rustig na te lezen. Hopelijk hoef ik op korte termijn niet meer van haar diensten gebruik te maken, maar ik zou haar zonder aarzelen direct weer contacteren.

• Geholpen door: Mr. L.M. Kok

Prima communicatie en opdracht meer dan tevreden uitgevoerd!

We hebben een prima ervaring met het kantoor Wiggers Ross en specifiek met Mr. van de Beeten. Door zijn kennis, ervaring en vasthoudendheid is de opdracht perfect uitgevoerd. We kunnen dit kantoor meer dan ook aanbevelen aan derden.

• Geholpen door: Mr. R.H. van de Beeten

al vele jaren top deskundig

Wij zijn al jaren, naar volle tevredenheid cliënt van dit kantoor. Men geeft deskundig advies en belicht ook de negatieve kanten van een zaak en indien van toepassing wordt cliënt er op gewezen dat een eventuele procedure weinig kans maakt (met uitleg) zodat er niet onnodig hoge kosten moeten worden gemaakt.

• Geholpen door: Mr. R.H. van de Beeten

Mijn ervaring bij Wiggers is positief. Klantvriendelijk. Ik krijg snel een kundig advies.vies.

Topper Koen

Zeer goed geholpen door Koen! Meer dan waar ik om vroeg, dat is de korte samenvatting. Fijne communicatie en goed meegedacht over het plan van aanpak! Uiteindelijk werd het einddoel al snel bereikt, echter ging Koen net voor een beetje meer! Dat heeft goed uitgepakt! Chapeau!

Geweldig geholpen!

Koen Klaasen heeft mij zeer goed geholpen met een zaak tegen werkgever vanwege ernstig verwijtbaar handelen van deze werkgever.

service en kwaliteit als zeer prettig ervaren

service en kwaliteit als zeer prettig ervaren

Snel, Betrouwbaar, Empatisch, Eerlijk en Adviserend Advies

Aangezien ondergetekende MR. R.H. (Rob) van de Beeten al vele jaren volgde in zijn politieke leven, heb ik onlangs met hem mijn zeer langjarige juridische zaak besproken, nadat ik hem een paar dagen van te voren, de te bespreken stukken had aangereikt op zijn kantoor te Zevenaar. Na bestudering van de aangereikte stukken heeft Rob van de Beeten mij na een mondelinge toelichting een snel, betrouwbaar, empatisch, eerlijk en adviserend deskundig advies gegeven, waar ik mij in kon vinden. Ondergetekende zou dan ook R.H. (Rob) van de Beeten aanbevelen bij moeilijke juridische zaken.

Deskundig en adequaat

Deskundig en adequaat advies.

• Geholpen door: Mr. R.H. van de Beeten

gewoon weg Nederlandse uitleg en duidelijke adviezen aanrader

volgende keer zonder twijfel weer naar deze partij Wiggers/Faber advocaten pakken alles gelijk op en aan.

Goede bijstand

Ik ben goed geadviseerd in mijn zaak. Er werd goed gekeken naar wat het beste is voor mij. Verschillende opties zijn telkens overwogen en gemeten wat de uitkomsten konden zijn. Zo kreeg ik altijd eerlijk inzicht en uitleg over bepaalde zaken waar ik vrij weinig over weet. Mijn zaak is vanaf het begin tot eind serieus genomen door mijn advocaat.

• Geholpen door: Mr. K. Klaasen

Prettige contacten met goede inhoudelijke verdediging

Contact met dhr. Ter Waarbeek was uitstekend. Heeft ons, voor zover mogelijk, goed geholpen in onze zaak. Wij zijn tevreden.

• Geholpen door: Mr. H.J.D. ter Waarbeek

Uitermate tevreden

Tijdens onze jarenlange zakelijke relatie altijd zeer deskundige, betrouwbare, zinvolle en prettige contacten gehad. Vertrouwen op een lange voortzetting daarvan.

100% tevredenheid en 100% deskundigheid

Het kantoor heeft mij met name de heer Van de Beeten uitstekend geholpen en is voor mij een zeer betrouwbare partner geweest in het gehele proces. Ook ten opzichte van mijn tegenpartij bleven zij een positie innemen dat vertrouwen uitstraalde en een juist beeld gaven van de realiteit Veel dank daarvoor Harry Ebbers

Doeltreffend!

Verrassend betrokken, zeer daadkrachtig juist t.a.v. communicatie en inhoudelijk ter zake kundig.

zeer goed geholpen

het was voor ons een nieuwe ervaring daar we nog nooit iets hadden mee gemaakt. Wik werden heel goed ontvangen en na ons probleem uitgelegd te hebben kregen wij heel goed uitgelegd hoe er moest worde gehandeld. De advocaat heeft het een en ander uitgewerkt en zo was ons probleem opgelost

• Geholpen door: Mr. R.H. van de Beeten

Deskundig advies en prettig contact

Deskundig advies en prettig in contact. Snel en accuraat in acties en reacties.

Mercurion 20 I 6903 PZ Zevenaar

Over Advocaatscore.nl