Goede ervaring!

Goed en duidelijk advies. Helder in de kosten en zeer fijn geholpen met goed resultaat.

Zeer positieve ervaring

Mijn juriste heeft mijn belangen behartigd in een juridische strijd m.b.t. een geschil omtrent huurovereenkomst. Door goed samen te werken via korte lijntjes zijn we een bevredigende uitkomst kunnen bewerkstelligen.

Uitstekend geholpen. Aanrader!

Mijn contactpersoon was mr. Leonie. Ik voelde mij gelijk op mijn gemak. Zij kwam met goede voorstellen en is erg betrokken. Ik ben uitstekend geholpen. Ga zo door!

• Geholpen door: Mr. L.M. Kok

We zijn bijzonder tevreden.

Van het begin tot het eind goed geholpen. Duidelijke communicatie en afspraken worden altijd nagekomen.

• Geholpen door: Mr. H.J.D. ter Waarbeek

Ben erg goed geholpen

Had na het eerste gesprek gelijk een goed gevoel dat ze verstand van zaken hadden. Alles is in een zeer acceptabele tijd geregeld en als er vragen waren kreeg ik daar dezelfde dag nog antwoord op en ook nog goed advies mocht het toch anders lopen dan verwacht. Ben zeer tevreden.

Zeer professioneel en betrouwbaar

Ik had een geschil met een oud medewerker i. V. M een non compleet. Het ben ik goed bij geholpen en ben er uit eindelijk met de medewerker uitgekomen.

• Geholpen door: Mr. K. Klaasen

Koen heeft ons fantastisch geholpen

De expertise en manier van aanpakken heeft ons geholpen om onze zaak tot een succes te brengen. Koen Klaassen kan ik bij iedereen aanbevelen.

Professionele en toegankelijke partij

Wij zijn snel en vakkundig geholpen bij onze belastingvraagstukken. Eerst hadden we een andere advocaat die geen duidelijk antwoord kon geven, dus we zijn erg blij dat we toch nog zo snel geholpen zijn door Wiggers Ross advocaten. Zeker aan te raden!

• Geholpen door: Mr. K. Klaasen

Ik ben super tevreden over Koen Klaasen!

Ik werd bijgestaan in een geschil over een niet betaalde factuur. Een goed advies gekregen en centjes op de bank!

Uitstekende adviseur

Mr. Klaasen heeft mij meerdere malen geadviseerd over divserse juridische kwesties. Hierbij is hij altijd realistisch en eerlijk waardoor juridische problemen voorkomen worden. Kortom een vakkundige en klantgerichte advocaat.

Goede ervaring!

Goed geadviseerd door mr. Klaasen.

Kundig en duidelijk

Conflict met werknemer is netjes afgehandeld met hulp van Koen Klaasen.

• Geholpen door: Mr. K. Klaasen

Mr. Klaasen is echt een fantastische advocaat om mee te werken. Ontzettend vakkundig op diverse vakgebieden, hij denkt zelf mee zoals je als klant zou wensen. Komt met juiste strategieën, en heeft voor ons tot op heden één 100 procent score.

• Geholpen door: Mr. K. Klaasen

Deskundig en professioneel geholpen.

Mr. Klaasen heeft mij enorm geholpen in mijn zaak m.b.t. arbeidsrecht. Hij is erg deskundig, toegankelijk en reageert snel. Hierdoor is de zaak voor mij goed afgehandeld.

• Geholpen door: Mr. K. Klaasen

Snel en kundig geholpen met een probleem waar ik niet op zat te wachten.

Duidelijke feedback en advies gekregen over mijn probleem.

• Geholpen door: Mr. K. Klaasen

Vakbekwaam met een goed gevoel voor de situatie

Snelle praktisch diepgang met betrekking tot de case, en een goed begrip van de situatie. Daardoor goed geadviseerd en begeleid.

• Geholpen door: Mr. R.H. van de Beeten

In iedere stap van het proces deskundig en transparant begeleid.

Zeer prettig en professioneel geholpen. Volledig ontzorgd door de deskundigheid.

Ervaren en kundig geholpen

Snel en effectief geholpen!

Deskundig en erg betrokken

Ik ben door Mr. Leonie Kok onwijs goed geholpen. Het ging om een (internationale) complexe familie zaak wat 2 jaar heeft geduurd. Mr. Kok was altijd scherp, kundig en erg betrokken. Ik ga haar nog missen na 2 jaar intensief contact.

• Geholpen door: Mr. L.M. Kok

Vanaf het begin af aan wordt je met respect behandeld, een luisterend oor en zeer deskundig advies. De werkwijze is provisionele en je krijgt snelle terugkoppelingen. Communicatie is laagdrempelig. Zeker aan te bevelen

Zeer prettig

Mijn ervaring met Mevrouw Kok Was zeer prettig in het begin moest ik wennen aan haar professionele aanpak ....Mevrouw Kok is volgens mijn een jonge dame met niet zoveel ervaring was mijn idee maar dat was een verkeerde inschatting Echt super hoe ze mijn geholpen heeft de uitkomst was voor mij /ons zeer positief... chapoo voor Mevrouw Kok ben echt dankbaar voor jou hulp. Wie weet tot een andere keer Het gaat u goed tot ziens

Professioneel en betrokken

Ik ben de laatste 1,5 jaar op een zeer professionele wijze bijgestaan door Mr Leonie Kok. Ze is betrokken, doortastend, professioneel en tegelijkertijd heeft ze ook oog voor de personen achter het verhaal. Door onze privé situatie kon ik niet altijd naar haar kantoor komen of bellen maar dat vormde absoluut geen probleem. Ze had begrip voor onze situatie en bood alternatieven aan zodat we toch met elkaar in contact konden treden. Ze denkt met je mee en schetst een duidelijk beeld vd situatie, de eventuele stappen die je kan nemen en is helder over de eventuele consequenties die daaraan vast kleven. We hebben samen meerdere stappen doorlopen maar helaas is het toch tot een rechtszitting gekomen. De zaak was uitstekend onderbouwd en helder. Ze wist de kern te raken. Ik vond het persoonlijke contact voor en na de zitting ook heel erg fijn omdat je voor maar ook na zo’n zitting toch vol emoties zit.

erg goed

zeer goede advocaten die echtscheidingsregelingen eerlijk verwerken en ook verzilveren

Uitstekend en deskundig geholpen

Ik ben zeer goed geholpen door mevrouw Kok.

Goed en effectief geholpen

Wij zijn goed en effektief geholpen bij een geschil over de nalatenschap. Een foutje gemaakt door het verzoekschrift naar de verkeerde rechtbank te sturen. Dit heeft circa een week extra gekost.

• Geholpen door: Mr. R.H. van de Beeten

Over Advocaatscore.nl