Meedenkend, goede communicatie en levering.

Voor een kleine zonneinstallatie op het schuurdak zocht ik een paneel. NL zonnepanelen heeft goed meegedacht en een zonnepaneel aangeboden. De goede communicatie verliep per teleffoon en App, het paneel werd al snel geleverd. Bij installatie kwam een klein productie defect aan het licht. Na overleg met de technische dienst heeft NL zonnepanelen aangeboden een nieuw paneel te bezorgen, ook dit paneel werd weer snel bezorgd. Het paneel ligt inmiddels een paar maanden op het dak en voldoet aan de verwachtingen. Duidelijke communicatie en goede service, bedankt!

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Prima bedrijf en top klanten service

Indien je overweegt om zonnepanelen aan te schaffen is dit bedrijf en aanrader. Als je vragen hebt wordt je prima geholpen. Bij de toelevering zijn een paar dingen mis gegaan maar zijn echt goed opgelost en perfect geregeld . Ben zeer tevreden bedankt.

Betrouwbare partij

Na onderzoek ben ik uitgekomen bij NL Zonnepanelen. Ik wilde graag Canadian Solar zonnepanelen met optimizers. Ze hebben mij goed begeleid tijdens het aankoop proces. 50 % aanbetaling vond ik een goede optie. Binnen 3 weken lagen de panelen op mijn dak. Installatie was in 1 dag klaar. Bedankt voor de service!

Ze lossen problemen op

Contact met de verkoper ging goed. Het team wat kwam installeren was professioneel. Kwam er alleen achter dat de panelen een paar centimeter op de dakhelft van mijn buren lag, maar dit hebben ze aantal weken later gelukkig opgelost. Ben er blij mee

Uitstekende ervaring

Heb een uitstekende ervaring met NL Zonnepanelen. Van het begin tot het end hele traject wordt uit handen genomen. Heerlijk. En nu genieten van de zon en de zonnepanelen.

Best service ever

From the beginning of the discussion about my future solar panels, I felt that this company think and care about their Customers. Sven supported me on each stage of the order, provided be different options of solar panels and also payment schemes. The installation of the solar panels went very smoothly after they installed it, they cleaned everything and were very polite during installation. I recommend this company for sure!

Perfecte ervaring

Ik ben tevreden met mijn zonnepanelen set. De tool om zelf mijn set samen te stellen werkt super. Ik kon via whatsapp nog even makkelijk contact zoeken omdat ik iets niet zeker wist of ik het nodig had of niet. In 1 woord Perfect!

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Kunnen op korte termijn installeren.

Nu het zonnetje schijnt wilde ik en mijn familie daar graag gebruik van maken. Voordeel van deze partij is dat ze heel binnen 3 weken mijn set konden installeren. Heb nu al geld verdiend met met mijn zonnepanelen. Bedankt voor de snelle service

Net die stap extra

Omdat ze een montagebeugel voor mijn specifieke dak nog niet in de webshop hadden heeft NL Zonnepanelen uit eigen beweging stad en land afgebeld om alsnog een oplossing kunnen aanbieden..top!

Prima werk

Uitstekende communicatie, goede after service, werk op tijd geleverd , de monteurs kwamen zoals afgesproken. De prijs is ook redelijk en ik ben erg opgewekt met de stroom die we nu opwekken!

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Uitstekende ervaring met dit bedrijf

Had eerst contact met een bedrijf die nog geeneens even persoonlijk contact wilde. Dit bedrijf is heel goed in contact en wil graag meedenken. Ook fijn dat ze in de buurt zitten.

Goed bereikbaar goede verzending

Dit bedrijf is goed bereikbaar. De whatsappknop is echt een uitvinding. Super laagdrempelig vragen stellen. Ook na bestelling waren ze nog goed bereikbaar

Uitstekende kwaliteit

De kwaliteit van de geleverde panelen zijn kwalitatief uitstekend! De standaard pakket waren er niet met de panelen die ik graag wilde. Maar na contact met Sven heeft hij een op maat gemaakte offerte gemaakt met het paneel die ik graag wilde. Ze denken goed mee daarzo.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Via de telefoon kon ik snel en veel informatie krijgen. Uiteindelijk heb ik via de website de bestelling geplaatst. Alles netjes geleverd en zelf aan de slag gegaan.

uitstekend meedenken.

de whatsappknop was erg handig, had og een aantal vragen over de canadian solar panelen. Goed geholpen door de klantenservice. Nu blij met mn panelen!

Super meedenkend

Ben zeer tevreden. Ik wilde een aankoop doen over internet, maar vond zoon dergelijk bedrag toch veel om over te maken. Contact met ze opgenomen. Aanbetaling van 50 % was ook prima! Echt fijn dat ze daarin flexibel zijn. Aanrader!!

Prima ervaring

Na de aankoop van ons nieuwe huis wilden wij direct zonnepanelen op ons dak laten plaatsen. Na wat gezocht te hebben kwam ik uit bij NL Zonnepanelen. Zij hebben een heel legplan en gemaakt en direct ook gekeken hoe de panelen zo efficiƫnt mogelijk te leggen zijn. De installatie is vervolgens heel snel uitgevoerd waardoor wij nu een stuk minder voor stroom betalen dan in ons oude huis.

Dankjewel

Tevreden

Goed werk goede service

In eerste instantie wilde ik graag panelen van LG, de panelen die ik wilde waren echter een stuk duurder dan waar ik budget voor had. Uiteindelijk heb ik in overleg panelen van Canadian Solar gekozen welke nog meer stroom opleveren ook. Erg goed geholpen dus.

Fantastische service

Heel fijn hoe ze meedenken. Wel jammer dat er veel is uitverkocht. Al met al tevreden met mn producten en de vriendelijke vakmensen

Vriendelijk en deskundig

Super vriendelijke gast, die Sven. Heeft me met alles geholpen waar ik hulp nodig bij heb. Echt tevreden. Bedankt!

Producten zijn goed Communicatie is helder Super

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Bezorger hield goed contact!

Goede ervaring. Producten kwamen op de afgesproken dag binnen. Ook wel is anders ervaren met andere winkels

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Panelen besteld super blij mee

Mooie mono panelen besteld. Super blij mee.

Over NL Zonnepanelen

NL Zonnepanelen is een jonge Nederlandse organisatie opgericht door twee ondernemende broers. Door het leveren en installeren van Zonnepanelen willen wij een positieve impact maken op het klimaat. Wij hebben complete zonnepanelen pakketten secuur en op maat samengesteld voor elk type huishouden. Iedereen kan nu een steentje bijdragen aan de energietransitie. Bij NL Zonnepanelen vindt u de perfecte combinatie tussen klimaat en uw portemonnee. Maak van uw dak uw eigen energiecentrale. Wij maken samen met u een leefbare wereld voor deze en de volgende generaties. Waar u hulp nodig heeft, helpen wij. Service staat hoog in het vaandel. Eenvoudig, Betrouwbaar en Professioneel. Daar staan wij voor.