Onzettend blij!

We vonden de service die we ontvingen top notch. Vanuit een offerte- en informatieperspectief was de service die we ontvingen snel, efficiƫnt en informatief. Vanuit een installatieperspectief waren de jongens die de panelen installeerden vriendelijk, attent, hoffelijk en vooral deskundig. Ze legden alles uit wat we goed moesten weten. Ook alles werd in goede staat achtergelaten. Zeker een bedrijf dat we zouden aanraden!

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Snelle goede service en levering

Vooraf steeds netjes geinformeerd, sneller geleverd dan geplanned. De mannen waren op tijd en snel klaar, werken netjes. App geinstalleerd en uitgelegd, diverse extra aanpassingen gedaan in mijn meterkast zodat eventuele toekomstig problemen vooraf al voorkomen worden. Een echte aanrader

Binnen halve dag 12 panelen op dak

Binnen een halve dag hadden de 3 installateurs 12 panelen op het dak liggen, indrukwekkend. Vriendelijke gasten en voor zover ik kan beoordelen hebben ze prima werk geleverd. Kanttekening is dat ze duidelijk haast hadden om naar de volgende klant te gaan. Er werd daarom weinig tijd genomen om het Enphase-kastje in de meterkast op mijn WiFi aan te sluiten, zodat ik meteen via de app kon zien hoeveel energie er wordt opgewekt. Ze hebben het wel geprobeerd maar het lukte hen niet. Toen ze weg waren had ik zelf het Enphase-kastje binnen een kwartier werkend. En toen moest ik nog de meterkastdeur weer in de scharnieren tillen. Nu de BTW nog zien terug te krijgen.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Prima advies en prima plaatsing conform afspraak

Prima advies en prima plaatsing conform afspraak.

Servicegericht, vriendelijk, kwaliteit

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Bijzonder vriendelijke en snelle service

Vrindelijke monteurs en elektricien! Vakkundige mensen!

Goede Service

Vriendelijke en deskundig personeel. Goed geadviseerd. De monteurs zelf kan je wel "sturen" naar wat je zelf wint. Minpunt is dat de berekenging van de terugverdientijd wel erg positief is ingesteld door (te) hoge opbrengst per kWh.

Goede service,duidelijke uitleg

Idem

Prima ervaring duidelijke communicatiev

Goed en snel geregeld. Duidelijk. Had wel graag nog iets vernomen rond de dag van installatie maar alles prima op orde dus was uiteindelijk niet nodig. Installateurs van HR Techniek kundig en vriendelijk

Ontzorging en kwaliteit!

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Duidelijk, flexibel, lekker vlot en geen gedoe

Vanaf offerte tot installatie was alles erg duidelijk. Ontving snel meerdere offertes voor verschillende situaties, snelle schouw en best wel snelle aflevering. Alle correspondentie is kort, krachtig en ook overduidelijk duidelijk. Groet, Grietje

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Goed advies,goede uitleg,alles verloopt volgens een strak plan.

Alle afspraken worden nagekomen . Goede voorlichting en service.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Top bedrijf keurig geholpen probleempje snel opgelost

Veel gesproken met Sven. Deze man snapped het .

goed geregeld

Alles keurig op tijd geleverd en heel netjes gemonteerd door vakkundige vaklui .

Goed netjes en zorgvuldig

Houden zich goed aan de afspraken en werken netjes en zorgvuldig en als er iets niet hellemaal klopt dat word daar nog voor gezorgd of op gelost in over leg ik ben er heel blij mee met hoe het op het dak is genoteerd en is afgewerkt en hoop er veel plezier in de toekomst van te hebben maar daar heb ik alle vertrouwen in

Vlot en accuraat

Redelijk op tijd en binnen een paar uur klaar

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

NL Zonnepanelen is een goed en vakkundig bedrijf!

Alle mogelijkheden en wensen zijn besproken. Het is goed communiceren met Jos! De montage is goed uitgevoerd door vriendelijke mensen die verstand van zaken hebben. De kapotte dakpannen zijn netjes vervangen. Hartelijk dank aan alle medewerkers en in het bijzonder aan Jos! Ik beveel dit bedrijf graag aan bij andere mensen.

Goed en snel!

Goede communicatie en service. Panelen supersnel geleverd. Heel blij mee!

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Alles werd conform afspraken gedaan en keurig op tijd. Ook het team wat de zonnepanelen kwam installeren waren heel aardig en netjes, ze hebben zelf kapotte dakpannen vervangen omdat ze toch op het dak bezig waren. Hoe aardig is dat. Een pluim dus voor jullie allemaal.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Van offerte, installatie en administratieve begeleiding Uitstekend

De offerte tm installatie en administratieve begeleiding is allemaal prima geregeld.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Doen wat er is afgesproken.

Prettig contact, duidelijke uitleg en afspraken. Bij controle voor de plaatsing vanuit onze kant nogmaals de bevestiging ontvangen van de installatie datum.

Prima bedrijf een aanrader

De offerte aanvraag prima verlopen denken ook goed mee en beantwoorden alle vragen. Op 2 december 2022 zijn de 11 zonnepanelen bij ons geplaatst door Olaf en King, wat een harde, nette en vriendelijke werkers zeg petje af hoor. De elektricien (naam ben ik helaas vergeten) heeft ook prima en net werk afgeleverd. Kortom een prima bedrijf om zaken mee te doen. Familie van der Walle uit Oss.

Prima bedrijf een aanrader

Een aanrader

Prima geholpen door Jos. Vriendelijk en professioneel bedrijf. Goede prijs. Alle mogelijkheden en wensen bekeken. Goede duidelijke offerte . Montage netjes uitgevoerd. Mooie goedwerkende pv installatie als eindresultaat.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Snel geholpen, altijd bereikbaar, netjes gewerkt

Goede ervaring beleeft met de heren, installatie team heeft ook keurig gewerkt.

Nijverheidsweg 50 2031 CP Haarlem

+31 23 205 1216

Over NL Zonnepanelen

NL Zonnepanelen gewaardeerde Nederlandse organisatie opgericht door twee ondernemende broers. Bij NL Zonnepanelen vindt u de perfecte combinatie tussen klimaat en uw portemonnee. Maak van uw dak uw eigen energiecentrale. Wij maken samen met u een leefbare wereld voor deze en de volgende generaties. Waar u hulp nodig heeft, helpen wij. Service staat hoog in het vaandel. Een blije klant, daar gaan wij voor!