Goed en betrouwbaar

Alles keurig geleverd en als afgesproken heel fijne telefonisch contact reageren super snel op vragen Top bedrijf

Nette installatie

Probleemloze en nette installatie van 13 All Black Jinko Solar panelen 415 Wp. met Enphase IQ8 omvormers. 25 jaar product garantie en 30 jaar opbrengstgarantie. Alles werkt goed. Laat die zomer maar komen!

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Prima geregeld, afspraken nagekomen !

Op 26 april jl. zijn onze zonnepanelen geïnstalleerd. Het betreft 8 stuks panelen. (1e klas panelen merk Jinko Solar Tiger Neo N-type, samen met SolarEdge omvormer en optimizers). Half 2 kwamen 4 mannen en goed 5 uur was alles geregeld en werkten onze zonnepanelen. "s avonds gelijk de app geïnstalleerd, nu een week verder al bijna 100 kWh opgewekt ! Traject was helder, vanaf de offerte tot de oplevering. Na de offerte diverse keren contact gehad met de account manager, de 4 monteurs hebben goed werk geleverd, begonnen met een veilige steiger opbouwen. Aardige en vriendelijke mannen. Enkele dagen daarna nog enkele vragen gesteld, werd keurig teruggebeld, kortom, prima geregeld ! We zijn tevreden.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Alles keurig en snel geregeld voor een redelijke prijs.

Snelle service, nette monteurs en redelijke prijs. Kwaliteit van het materiaal kan ik nog niet beoordelen na 3 weken.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Heldere communicatie en vooral komen afspraken na

Het eerste contact met Jos verliep soepel.De offerte die ik kreeg was heel duidelijk. Alle afspraken waren heel helder en werden stipt nagekomen. De installatie verliep snel . De panelen werken uitstekend.

Soepel, prettig, Vlekkeloos.

Prettig advies, soepele planning, afspraken nakomen. Zeer nette vriendelijke installatieurs.

Van begin tot eind: Top!

Goede begeleiding in keuze, top service, uitstekende installatie partner. Zonnepanelen doen het super!

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Eerlijk advies gekregen zonder gladde verkooppraatjes. Altijd bereikbaar en maken echt tijd om je goed te informeren. Ook bij het plaatsen van de panelen door solarSRH werd netjes gewerkt en goed meegedacht.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Goed en duidelijk advies van Nl zonnepanelen (tjalle en Sven). “Altijd” bereikbaar en nemen alle tijd om vragen te beantwoorden. Binnen 5 maanden geplaatst maar wachten waard. Srh kwamen de panelen monteren, net en vriendelijke mannen. Keurig geplaatst en wederom duidelijke uitleg

Zeer goed!

Alles is gegaan zoals beloofd! Als je het vergelijkt met de installaties in de buurt dan zie je het verschil echt heel goed. Bij ons ziet het er strak uit en netjes afgewerkt!

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

klantvriendelijk, denken in oplossingen en top service

kwamen met een oplossing om de afstand tussen zonnepanelen en meterkast te verkorten. binnen 2 uur geplaatst en alles weer netjes opgeruimd duidelijke uitleg

Zeer positief.

Prettige ervaring met de monteur Jimmy. Goede uitleg. Correcte wijze van werken. Kwam afspraken na.

Alles perfect

Vanaf eerste contact met Jos klikte het meteen. Ik had er direct goed gevoel bij . Alles is naar wens gegaan ook monteurs van HR waren perfect. Keurig gewerkt zelfs met steigers en valbescherming . Opbrengst van de zonnepanelen is ook prima 9 panelen en op zonnige dagen wel 21 kw opbrengst . Zeer tevreden en zal jullie ook aan aanbevelen . Evert Badhoevedorp

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

zeer tevreden, duidelijk van het begin tot eind.

Vanaf de offerte aanvraag tot het plaatsen van de zonnepanelen, allemaal zeer duidelijk en zeer goed geholpen. Het plaatsen was in een kleine vier uur klaar door mensen die weten wat ze doen. Laat het zonnetje nu maar schijnen.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

NL Z. Denkt mee met de klant. Perfecte levering en montage. Top.

Zeer prettige firma om mee in zee te gaan. En Toni van Solar SRH uit Broek op Langedijk bedank voor de montage.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Snelle efficiënte en klantvriendelijke benaderingg en afhandeling

Alle vragen worden snel en goed beantwoord

Helemaal super!

Onwijs behulpzaam, vriendelijk en inhoudelijk veel kennis. Het opvragen van de offerte ging snel en zeer gemakkelijk, de tussentijdse contactmomenten waren erg fijn en eerlijk en de instalatie ging vlekkenloos. Ik kan niet anders dan zeggen dat Nl Zonnepanelen alles op orde heeft en ongelofelijk klantvriendelijk is, onwijs plezierig. Ik zou hen zeker aanraden wanneer je op zoek bent naar zonnepanelen!

Snelle levering, vakkundige installatie

Het contact ging erg makkelijk en soepel. De panelen konden zelfs eerder gelegd worden dan de planning was. Dus ik ben zeer tevreden over de handelswijze en het resultaat.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Altijd bereikbaar, goede service en top zonnepanelen !!

Ik was op zoek naar inderdaad zonnepanelen en ik heb meerdere offertes laten binnenkomen, maar de meeste waren toch een stuk duurder. Toch wat dichter bij huis gekeken of er een bedrijf was die voor mij wat kon betekenen. Zo kwam ik aan NL zonnepanelen en dat was eigenlijk gelijk een goed gevoel. Prima uitleg over de zonnepanelen en ik kon gewoon bellen en emailen als ik vragen had. Ze maken echt tijd voor je en luisteren goed wat je wensen zijn. Ook ben ik iemand die uitzoekt wat voor mij een goed systeem zou zijn, daardoor ben ik ook gaan kijken op internet naar het merk van de zonnepanelen. Op de website kwam ik erachter dat dit echt top panelen zijn. Dit gaf van mij natuurlijk de doorslag en vertrouwen, dus dit zat goed. Bestelling gedaan en plannen wanneer ze geplaatst konden worden. Dit is allemaal prima verlopen en binnen een halve dag lagen de panelen op het dak. Ziet er nog mooi uit ook. Mijn buurtbewoner kwam kijken naar het plaatsen van de zonnepanelen en door ons gesprek kwamen we erachter dat hij de volgende maand zonnepanelen liet plaatsen en ook van NL zonnepanelen. Ook vernomen van hem dat hij blij is met de panelen. NL zonnepanelen help ook bij het terug vragen van de BTW. Ik was het even vergeten om dit te doen. Ik kreeg netjes een email dat dit nog moest gebeuren, anders was ik te laat pffff. Wat een service!! Bedankt Swen echt top. Groet John

Fijn bedrijf, goede service

Na een zeer prettig eerste contact met Jos is een collega geweest te schouwen voor de panelen. Omdat er een extra groep op zolder was voor de wasmachine kon deze worden gebruikt voor de panelen. Installatie was in een ochtend voor elkaar. Laat het zonnetje maar schijnen!

zeer tevreden

vanaf eerste contact super geholpen, duidelijke uitleg. nette monteurs die met je meedenken en alles keurig afhandelen. goede en snelle feedback van kantoor, staan altijd klaar om je eventuele vragen te behandelen

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Naar verwachting is alles verlopen

Communicatie voor-, tijdens en na het installeren was goed. De installatie en afwikkeling ging goed.

Superteam

Goede, duidelijke begeleiding en informatie aan ons als onwetenden op het gebied van zonnepanelen. En dan een topteam van mannen die in no time alles keurig installeren in 1 middag.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Alles top geregeld en afgestemd

Alles goed geregeld en afspraken worden netjes nagekomen. Klein puntje als tip, vooraf duidelijk aangeven wat er vrij moet worden gemaakt om het kastje te plaatsen en de kabels te trekken.

Een blije klant

Vakkundig bedrijf, naast deskundig advies over de nemen configuratie qua zonnepanelen ook fijn kunnen sparren over energieverbruik, slimme aansturing en verwarmingsmogelijkheden van ons huis. Al met al is ons huis mede door de adviezen van NL Zonnepanelen een beetje huis van de toekomst geworden.

Over NL Zonnepanelen

NL Zonnepanelen gewaardeerde Nederlandse organisatie opgericht door twee ondernemende broers. Bij NL Zonnepanelen vindt u de perfecte combinatie tussen klimaat en uw portemonnee. Maak van uw dak uw eigen energiecentrale. Wij maken samen met u een leefbare wereld voor deze en de volgende generaties. Waar u hulp nodig heeft, helpen wij. Service staat hoog in het vaandel. Een blije klant, daar gaan wij voor!