geen sprookjes, doen wat ze beloven

Prima contact met Ronald, de vertegenwoordiger. Na onderzoek, bleek dat er veel zonneboeren dezelfde materialen gebruiken..dus daar zit het verschil niet. Prijzen ontlopen elkaar ook niet veel op dit ogenblik. echter het is wel een investering voor de aankomende 20 jaar. Dan onstaat er een ander mechanisme, het klant contact. Ronald tekende beter de panelen in dan andere partijen. De schouw, was zoals besproken. De plaatsing was correct. Aan mijn kant zat in de groepen kast toch nog een fout, geheel mijn fout. Dit hebben ze opgelost en dit behoeven ze niet te doen. Ik had besproken dat ik de factuur na plaatsing betaal, werkend opgeleverd. Dit was akkoord. En dit is voor mij een absolute plus punt. Ik ben uiterst kritisch vwb kwaliteit en in sommige ogen een zeikerd. dus als je ik een cijfer moet geven is dit een 8....en dat is best knap

Tevreden overt het eindresultaat

Algemeen tevreden, zonnepanelen netjes gemonteerd. Soms lastig bereikbaar en na de scope12 keuring nog wel wat op en aanmerkingen, maar hebben ze keurig opgelost. Wel zeer betrouwbaar en goede materialen.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Uitstekend bedrijf die top de zaken regelt.

De samenwerking met contactpersoon is uitstekend verlopen. Er werd meegedacht over het plan en werd zonder problemen aangepast en dit diverse malen. Kortom een uitstekende samenwerking en informatievoorziening. De mannen die het plan hebben uitgevoerd op het dak, uitstekend. Goede communicatie maar ook op uitstekende wijze de panelen, omvormer geplaatst met de nodige zorg.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Duidelijk, eerlijk en super klantvriendelijk

Heel goed contact gehad, alles goed uotgelegd, tijdig opgevolgd. Na installatie aantal vragen snel beantwoord en geholpen mef registratie bij netbeheerder. Wij hadden teveel betaald en ze meldden pro-actief dat we teveel hadden betaald en stortte het geld terug. Al met al prima en eerlikle partner.

Positief

Wij hebben en ‘moeilijk’ dak. Het had even wat voeten in de aarde, maar in de 3e poging is het toch gelukt om de zonnepanelen te plaatsen. Zeer tevreden over advies, offerte maar vooral hoe de problemen zijn opgepakt en afgehandeld. Complimenten voor Sven, maar zeker ook de installateurs die het klusje geklaard hebben!

Prima levering

Goede afspraken. Snelle levering en plaatsing van panelen, bekabeling en installatie omvormer. De monteurs leverden prima werk en denken mee. Goede keuze!

Positief

Goed advies over type en benodigde hoeveelheid zonnepanelen!

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Kundig, snel, bereid om een stapje meer te doen

Snel, mooi en strak de panelen geplaatst. Ze hebben geholpen met het trekken van extra kabels van zolder naar de meterkast, zodat de meterkast nu nooit meer gedemonteerd hoeft te worden. Ze gaven uitleg waar dat gevraagd werd en vertelde verder ook het een en ander. Erg fijne omgang. Dik tevreden!

Snel en professioneel!

NL Zonnepanelen gaf ons het beste gevoel, we hebben aardig wat verschillende offertes aangevraagd. Er zitten een paar drammers tussen bij de concurrentie, maar dat gevoel hadden wij totaal niet bij NL Zonnepanelen. We zijn niet perse voor de goedkoopste partij gegaan, maar de prijzen lagen dicht bij elkaar. De echte winst zat in de snelheid en professionaliteit van dit bedrijf en haar partners, dikke duim omhoog, wij zijn super blij.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Vakkundig zonnepaneel bedrijf met goede communicatie

Van offerte tot uitvoering en oplevering een prima begeleiding op alle fronten!

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

zeer behulpzaam en meedenkend. De klant staat hier zeker voorop. !!!

Na offerte aanvraag, op korte termijn reactie, en mijn vragen gesteld, waarop ik duidelijk antwoord heb gekregen. Daarna diverse eigen afwegingen gemaakt , en opnieuw offertes gekregen. na de opname moest het aantal panelen aangepast worden, wederom een snelle offerte. Ik had mijn twijfels over de opname, en na overleg meteen een andere installateur gekregen. een nieuwe opname volgde meteen zee bevredigend antwoord. Wederom een nieuwe offerte. Op het laatste ogenblik toch besloten om vogelwering te bestellen. Weer een nieuwe offerte. Uiteindelijk werden de panelen geplaatst binnen 2 maanden. Gezien de berichtgevingen in de media vond ik dit behoorlijk snel. Ik had ook mijn twijfels of de installatiedatum ook gehaald zou worden met het oog op de bijgekomen vogelwering. Uiteindelijk stonden ze inderdaad of de afgesproken dag voor de deur en in 1 dag geïnstalleerd (39 panelen) Hulde voor de installateur en Zonnepanelen.nl. voor de 22 # offertes. dankjewel !!!!!!!!!!!!!

Prettige dienstverlening

Het contact met NL zonnepanelen verliep altijd heel goed en prettig. Levering: goed en vakkundig. Alleen... de taalfouten op de app Soliscloud zijn om te huilen. En misschien kan NL Zonnepanelen ook even met een rood potlood langs zijn eigen tekst op de site gaan :).

alleen maar positief

van begin aanvraag en offerte, tot aan het installeren is alles keurig en volgens afspraak verlopen. Wijzigen van de installatiedatum i.v.m. verbouwingswerkzaamheden was ook geen probleem. Kan NL.Zonnepanelen bij iedereen aanbevelen.

Top.

Van het advies tot het plaatsen van de panelen alles zeer goed geregeld.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Een top bedrijf die een zeer goede organisatie heeft

Ben blij dat ik NL Zonnepanelen heb gevonden ,Jos Boogaard was en is het aanspreek punt geweest om alles goed te organiseren voor mij. Hij kan alles perfect uitleggen en maakt een keurige offerte ,dan weet je exact wat er gedaan word ,er word een foto gemaakt van je dak en daarin worden met een scan de panelen op je dak geplakt ,een foto met de panelen zichtbaar ,dan weet je waar de panelen komen . Eerst word een schouw gemaakt om te kijken of alles geplaatst kan worden ,ook bv je omvormer enzovoorts . Als de schouw gedaan is en je gaat akkoord ,dan word een datum gepland om je zonnepanelen te plaatsen . Er is een team die de zonnepanelen legt of plaatst . En apart een elektriciën die verstand heeft van het stroom gedeelte. Vakkundige mensen die gewoon heel goed zijn in hun werkzaamheden Ik geef het bedrijf een dikke tien omdat ik ze 2 keer heb laten komen Ik heb 16 zonnepanelen laten plaatsen ,eerst tien ,daarna nog eens 6. De app word geïnstalleerd voor iedereen die het niet zou kunnen zelf . Als er ,n probleem zou zijn ,kunnen ze zo in het systeem zien wat er loos is ,dat is heel fijn natuurlijk. Je word snel geholpen als je belt ,of je word terug gebeld . Ik beveel dit bedrijf voor iedereen aan die zonder problemen zonnepanelen wil laten installeren

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Goede informatie, duidelijke communicatie en stipte levering

Van het ontvangen van de offerte tot de levering helemaal tevreden. De installateurs waren zeer kundig, netjes en snel. In een ochtend lagen er 14 zonnepanelen op mn dak. De app was binnen een paar minuten geinstalleerd en ik zag de eerste dag al meteen dat ze goed werkten. Heel blij met de geleverde zonnepanelen. Ze liggen nu een maand en hoop dat we er nog lang plezier van hebben. Geen minpunten tot nu toe.

Totale ontzorging van A tot Z

Mijn ervaringen met NL Zonnepanelen zijn in 1 woord te noemen: uitstekend! Vanaf het adviestraject t/m de oplevering. Bij het advies wordt d.m.v. een applicatie naar de beste ligging van de PV-panelen gekeken, de offerte wordt daar op afgestemd. Indien akkoord wordt een installatiebedrijf (in ons geval HR Techniek uit Alkmaar) ingeschakeld om de schouw uit te voeren. De technici van HR Techniek zijn monteurs met verstand van zaken die keurig en met verstand werken. Door HR wordt ook veel aandacht besteed aan valbeveiligingen en preventie van ongelukken. Na montage van de PV-installatie wordt door NL Zonnepanelen nagebeld of de boel naar volle tevredenheid is verlopen. Grote pluim voor Jos en zijn team.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Alles keurig volgens afspraak verlopen met vriendelijke medewerkers.

Goed. Bedrijf HR Techniek goed en snel

Goede informatie. Team van HR Techniek waren goed, snel, vriendelijk. Top

Levering conform afspraak

Alle afspraken zijn nagekomen. De montage van de panelen en de omvormer is zoals afgesproken. Wij zijn daarom erg tevreden.

top service

in mijn zoektocht naar een goede leverancier verschillende offertes opgevraagd. Een paar vielen al meteen af door legplannen die echt nergens over gingen. Met NL Zonnepanelen telefonisch het legplan doorgenomen en naar volle tevredenheid een goed legplan gekregen. Na akkoord met de offerte werd ik al snel gebeld voor het maken van een afspraak voor een dakschouw. Tijdens de dakschouw goede adviezen gekregen over het kabeltraject, er is actief meegedacht, erg prettig. En toen kwam de dag van de installatie. Eerlijk gezegd hield ik mijn hart vast gezien alle berichten die ik in de media was tegengekomen met betrekking tot de cowboys die zich begeven op de zonnenpanelen markt. Met drie man kwamen ze aan, 16 panelen op 2 gebouwen. En het resultaat? Echt keurig. Super tevreden. Alles netjes afgewerkt, rubbers onder de rails op het het platte dak, de rails mooi afgedopt, windschermen aan zowel zijkanten als achterkant, kabels vastgezet en van de grond en ook de meterkast super netjes opgelost. De mannen nodigde me zelfs uit om even op het dak te komen kijken hoe ze alles hadden afgewerkt. En, niet geheel onbelangrijk, alles werkt top. Hier dus een supertevreden klant. Misschien niet de allergoedkoopste maar wel echt topkwaliteit geleverd. Ik beveel NL Zonnepanelen van harte aan.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Quick installation and very responsive

The pannels were delivered in couple of months and the team took care of all the installation and scheduling. Very happy

Zeer goed ervaring!

Zeer goed ervaring, gemaakte afspraken zijn nagekomen. En snel service en vakkundig installatie van de zonnepanelen en omvormer.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Mijn ervaringen zijn goed.

Goed voorgelicht, wat de mogelijk en onmogelijkheden zijn. Installateur hield zich precies aan de afspraken. Als je belt en men neemt niet op, bellen ze terug. Zeer tevreden.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Zeer tevreden over dit bedrijf. Prima uitleg, ook later als je vragen hebt. Reageren snel en zijn behulpzaam. Alles klopte wat de levering betreft,

Over NL Zonnepanelen

NL Zonnepanelen gewaardeerde Nederlandse organisatie opgericht door twee ondernemende broers. Bij NL Zonnepanelen vindt u de perfecte combinatie tussen klimaat en uw portemonnee. Maak van uw dak uw eigen energiecentrale. Wij maken samen met u een leefbare wereld voor deze en de volgende generaties. Waar u hulp nodig heeft, helpen wij. Service staat hoog in het vaandel. Een blije klant, daar gaan wij voor!