Herbronnen binnen een geweldig kader en rustige sfeer

Overtrof mijn verwachtingen. Ik sliep in mijn eigen tent in de boomgaard. Stille nachten werden onderbroken door sjirpende krekels, wakende uilen en soms een vallende pruim :-) 's Ochtends langzaam op tempo komen met Hannekes wakkermaakoefeningen...heerlijk. Van slaapmodus naar energiemodus in een uurtje. De begeleiding van Ron bij het schilderen was à point. Hij luistert, stelt de juiste vragen, geeft tips ....en samen met de vele inspiratieboeken, komen we tot een doel. Experimenteren, plezier beleven, ontdekken, leren van elkaar...een boeiende ballade doorheen de schildersweek, die werd afgesloten met een trotse expositie. Elk moment was een feestje: opstaan in de stille en prachtige omgeving, de workshop, het heerlijke eten, de massages, de sfeer, het zwembad (met de ondeugende stofzuiger :-), de mensen, de vrijheid, de ziel van Ouroubouros! Bedankt allemaal voor deze geweldige week! Ik zal hier nog lang energie uit putten :-) Merci beaucoup et à la prochaine!! Valerie M.

Een Top Vakantie!

Het waren voor mij 2 fantastische yogaweken, o.b.v. Sarah Goudsblom. En alles eromheen was heerlijk. Fijne mensen, de prachtige natuur van de Charente. De maaltijden waren TOP! Overal is ruimte voor, tijd voor jezelf of met anderen, lezen van een boek aan het zwembad, samen genieten van de fantastische maaltijden. Wandelingen maken alleen, met 2 of meer, of een stadje en concert bezoeken, een goed gesprek, muziek, dansen........... Dank Frank en Ron, en aan iedereen, die Ouroubouros , tot Ouroubouros maken! Liefs Margriet

Vakantie!

Als ik aan Ouroubouros denk, denk ik meteen aan die prachtige omgeving, de sfeervolle locatie, het fantastische eten, de relaxte en kundige yoga-begeleiding van Sara en dat alles met het ontspannen gastheerschap van Ron en Frank en dus denk ik aan VAKANTIE! Een aanrader dus :-)

Prachtige plek, fantastisch eten, goed gezelschap = topvakantie

Een heerlijke week, fijn geschilderd, gezwommen, gegeten, gesprekken gevoerd, uitstapjes gemaakt.

Een week verwend worden, jezelf zijn en genieten!

Ouroubouros, waar ik me direct thuis voelde, heerlijk at, vrij kon zijn in mijn schilderen. ‘S ochtends wakker worden met Hanneke, stil zijn bij het uitzicht. Schilderijen op het bord van Marit. Ron die precies genoeg begeleid en dan weer vrij laat. De medecursisten, allemaal anders en toch samen. Het was heerlijk! Heel erg bedankt Ron en Frank, vrijwilligers en cursisten.

Heerlijk ontspannen, liefdevol, creatief

Fijne ontvangst, goede sfeer, lekker (vega) eten, een warm bad.

Heerlijke yogaweek

Ik heb echt een geweldige week gehad bij Ouroubouros. Frank en Ron weten, samen met hun team vrijwilligers, een geweldige sfeer te creëren waarin ik me helemaal welkom en verzorgd voelde. En dat trekt ook weer leuke mensen aan, ik vond het een heel fijne groep. De yoga werd gegeven door een uitstekende docente, Sara, die alle tijd nam om alles heel goed uit te leggen aan de beginners in de groep, maar waar ik, als wat iets meer ervaren yogi, ook terecht kon voor allerlei vragen over yoga en yoga-poses, binnen en buiten de les. En, ook niet onbelangrijk, met wie ik ook heel veel lol heb gehad. Speciale vermelding voor het eten, dat was zo ontzettend goed en verrassend, alsof ik iedere dag in een sterrenrestaurant at. Dus, zeker een aanrader en ook zeker voor herhaling vatbaar.

Een fantastiche week zeker voor herhaling vatbaar

Een heel fijne ervaring. Hard gewerkt maar op een relaxte manier. Een fantastisch team. Een gezellige groep en lekker eten. Met het mooie weer erbij kon het niet stuk.

Alles klopte aan de keramiek week bij Ouroubouros

De keramiek week bij Ouroubouros was een fijne 'bubbel' waarin alles klopte. De ambiance, het team van Ouroubouros, de franse docente Sylvie, de medecursisten .....alles bij elkaar helemaal goed.

Een heerlijke en relaxte vakantie.

Een mooie locatie, lekker eten, leuke docent en workshop, goede sfeer en goed verzorgd! Echt een week in onze eigen vakantiebubbel gezeten. Thanx Ron, Frank, Hanneke en Odrada.

Een heerlijke plek van en met heerlijke mensen met een visie en een missie.

Het voelde als thuiskomen. De zalige combinatie van workshop en vakantie, inspirerend en vrij. Fijn verzorgd op alle gebied! Het zindert na en doet me terug verlangen.

Leven als God in Frankrijk bij Ouroubouros

De sfeer die Frank en Ron samen met Hanneke en Odrada neerzetten is fantastisch. Zorgzaam, gezellig en alle ruimte voor alles wat er is. Héérlijk eten, zalige wakkermaakoefeningen en massages. Het prachtige uitzicht en het zwembad maken het helemaal af om als God(in) in Frankrijk te verblijven. Bettina’s schrijfworkshop is zo leuk! Met haar positiviteit en juiste aanwijzingen en oefeningen heeft zij schrijvers in spé van ons gemaakt.

wat een heeeerlijke, zorgeloze, want heel fijn verzorgde week!

Lieve Frank en Ron, Dank jullie wel voor deze tien dagen (cursus van een week, plus nog enkele dagen eraan vooraf en erna) bij jullie op (?) Ouroubouros. Interessante cursus (Fictie schrijven), euke mensen om samen mee te werken, heerlijk eten van Odrada, een fanastische ambiance & omgeving, en dan ook jullie twee als hartelijke, zorgzame, lieve en betrokken gastheren. Hét recept voor een 'weekje' helemaal 'away from it all' (of hoe dat in het Frans ook heet...). Ik zie mezelf best nog wel eens terugkomen, en zal Ouroubouros bij vrienden aanbevelen. Hopelijk houden we contact - altijd leuk om mensen zoals jullie in mijn vriendenkring te krijgen. Zo dat aan de orde is: altijd welkom in Rotterdam! Guus

Een heerlijke week bij Ouroubouros waarbij je helemaal tot jezelf kunt komen.

Mijn tweede keer bij Ouroubouros... Het was wederom genieten! Het team was net als vorig jaar geweldig en op de onfortuinlijke Covid situatie was goed ingespeeld, zonder dat dit de sfeer of het fijne gevoel in de weg stond. Bij Ouroubouros heb ik mijn passie voor beeldhouwen ontdekt: nooit geweten dat ik dit kon! De magie van Ouroubouros is de combinatie van bezig zijn met wat je leuk vindt, de goede begeleiding, de prachtige omgeving en de sublieme zorg van het hele team. Heerlijk een weekje weg en alles loslaten waar je de rest van het jaar mee bezig bent. Ik kom zeker weer!

Het leven is verrukkelijk, bij Ouroubouros

Weer twee heerlijke weken mogen beleven in Ouroubouros; leuke mensen, fijne sfeer, kleurrijk en heerlijk eten, mooi huis en prachtig uitzicht, relaxed beeldhouwen onder de grote boom, het warme welkom en de goede zorgen van Ron, Frank en de ouroubouros-crew! Ik kom hier heel graag weer terug.

Een heerlijke week in een prachtige omgeving met een topdocenten en fijne deelnemers!

Ouroubouros voelt als 'thuiskomen': je wordt hartelijk ontvangen door Frank en Ron, en de hele week stralen ze gastvrijheid en aandacht uit met hun hele team. Ouroubouros is ook een beetje 'durven': je wordt uitgenodigd buiten je comfortzone te treden, en in groep vorm te geven aan zang (zangweek) of beweging (improvisatietheater), maar het hele gebeuren voelt warm en veilig. Ouroubouros is ook volop 'genieten': een fijne tent, een makkelijk bed, superlekker eten, zonnig weer, heerlijk zwembad, fijne gesprekken.

Heerlijk ontspannen

Mijn week bij Ron en Frank was een last minute ingeving die helemaal top bleek te zijn. Super goed georganiseerd, een heerlijke plek en omgeving (ook de Ouroubouros tent) en een mooie setting om met een groep een creatieve uitlaat ervaren. Bedankt aan het geweldige team dat dit mogelijk maakte!

Totale zinnelijke zijnservaring

Al mijn zintuigen werden heerlijk geprikkeld en het kind in mij kon zich volledig laten gaan door goede zorgen en ontzettend veel speelruimte. De workshop improvisatie theater heeft me veel geleerd, over impro, maar nog meer hoe deze dagelijks toe te passen ;-) Dankjewel! Misschien tot volgend jaar ;-) Nathalie

Een heerlijk verzorgde week met volop inspiratie

De ontspannen sfeer maakt het prettig vertoeven. Deelnemers lieten elkaar in hun waarde, niet teveel in elkaars levenssfeer. Daardoor ruimte om te werken maar ook voor goede gesprekken

Heerlijke ontspannen week in prachtige omgeving en goed gezelschap!

Heerlijk eten voor mij, maar als je geen vegetariër bent, is het wel goed je te realiseren dat het eten vegetarisch en deels veganistisch is.

Ik heb 2 super weken bij Ouroubouros gehad.

De eerste week heb ik de creatieve workshop beeldhouwen gedaan. Dit was een super ervaring. De tweede week schilderen. De locatie is prachtig en genoeg uitdaging. Ron en Frank zijn geweldige gastheren die je direct een goed gevoel geven. De vrijwilligers waren top en het eten was heerlijk. Kort om een super vakantie.

Opnieuw een topweek gehad

Ik ben voor het vierde jaar te gast geweest bij Ron en Frank. De sfeer was net als andere jaren gemoedelijk en ontspannen. Ik heb genoten van de impro workshop, veel leuke nieuwe mensen ontmoet en heerlijk gegeten!

Nog nooit zo’n fijne workshopvakantie gehad

Een aantal keren meer heb ik een vakantie met workshops gedaan maar nog nooit is het me zo goed bevallen als op Ouroubouros. De organisatie was perfect met meerdere vrijwilligers. Best lastig in dit Corona tijdperk. Het eten was zeer goed, het zwembad was heerlijk en bovenal was de sfeer perfect. In de cursus kreeg ieder eerlijke kritiek of coaching. Geen neerbuigendheid danwel ophemeling Kortom, ik heb geen kritiek. Hoewel, één klein puntje: de lichtjes bij het ‘enge trappetje’ deden het na een week niet meer. Verder niets dan lof! Martin

Het was weer geweldig!

Genoten van de ontspanning, het verzorgende eten, de fijne massages en natuurlijk het zingen. Kom graag nog eens terug.

Fijne plek, warme ontvangst en relaxte sfeer.

Dit jaar voor de tweede keer bij Frank en Ron op Ouroubouros een week vakantie geboekt. Het was weer uitstekend verzorgd en enorm gezellig. Dankzij de relaxte sfeer veel gelachen - maar ook hard gewerkt. De lessen van de professionele docenten zijn van hoge kwaliteit... kortom, wederom een topweek gehad!!

Over Ouroubouros

De workshops en vakanties van Ouroubouros (spreek uit Oe-roe-boe-ros) vallen sinds 2010 in de smaak bij veel enthousiaste en levenslustige singles. Inspirerende workshops… ✔ creatieve workshops – beeldhouwen, tekenen, schilderen, pottenbakken en fotografie ✔ uitbundige workshops – zang en improvisatie ✔ verstilde workshops – yoga, wandelweken en verhalen schrijven Totaal verzorgde actieve vakanties... Kom genieten op onze prachtige locatie met zwembad in Zuid West Frankrijk. Met heerlijk eten, inspirerende workshops en ontspannende massages.