Niks moet, alles mag!!

Een warm bad, hartelijke gastheren. Ontspannen, kletsen, heerlijk eten, zwemmen, schilderen. Allemaal lieve mensen. Een geweldige ervaring. Ik raad het iedereen aan.

Zomerkamp de luxe

Het verwend worden door gezien te worden. Het team van ouroubouros voelt haarfijn aan waar je als gast aan toe bent. Spelen, ontspannen, creatief bezig zijn, en eten. De keukenbrigade is heerlijk creatief zonder vlees of vis. Top! En het geluk van vallende sterren kijken aan het zwembad was onvergetelijk! Daarom ben ik teruggekomen.

Rust en ruimte

Heel goed verzorgd eten, aardige gastheren, fijne zaal voor de yoga en een weldadige rust op het platteland van de Charente.

Prima.

Prachtige plek, gastvrij, heerlijk eten. Rustige omgeving. Ook prima bereikbaar per trein. Fijne mensen en veel vrijheid.

Ontspannen en thuiskomen in een inspirerende omgeving

Het programma was heerlijk, niet teveel en niet te weinig zodat ik me heerlijk vrij voelde. Het meest bijzondere aan deze plek is dat Ron en Frank een soort magische factor hebben. Ze willen oprecht dat ieder het naar de zin heeft en doen er alles aan om dat te realiseren en ze maken het waar ook nog!

Heerlijk

Ik heb erg genoten van de plek. De lieve gastheren. Het verrukkelijke eten. En de heerlijke ambiance. Het creatieve werken was ook heel prettig. Er was voldoende materiaal. Het zwembad is ook fijn. Een fijne en ongedwongen manier om met mensen samen te zijn. En lekker bezig af te kunnen wisselen met lekker chillen.

MAGNIFIQUE!

Deze vakantieweek had alles voor mij wat vakantie mag zijn: warmte, inspiratie, natuur, creativiteit, gezelligheid, mooie mensen, mooie ontdekkingen bij mijzelf via de yogaworkshop olv Sandra Lensink, FANTASTISCHE veganistische DINERS gemaakt door Marit en Jona, zwembad, goede gesprekken, stilte, concert in Aubeterre, een heerlijke massage, koffie op terras, rustig wakker worden in de natuur met wakker-maak-oefeningen olv Hanneke.... Dank lieve Frank en Ron, en alle mensen die hier bij betrokken zijn , ... MAGNIFIQUE ❤️ Margriet

Heaven on earth!

Als zorgzaam mens is het soms moeilijk alle tijd en aandacht aan jezelf en je behoefte aan creativiteit te geven en gewoon te zijn, gewoon te genieten. Ron en Frank maken dat mogelijk! Alles was geregeld, in alles was voorzien: een plaats om te slapen, zalig verukkuluk! eten, regelmaat, rust, een omgeving -zucht- velden vol zonnebloemen, de stralende zon, glooiende vergezichten, stilte (oh bliss!)en er hing een zalige geur als de smaak van warme croissants. Als een mensenmens te veel heeft gegeven, wordt rust gezocht in alleen zijn. Bij Ouroubouros was dat mogelijk, zonder vragen, zonder vreemde blikken. Maar als mensenmens kan je ook weer niet zonder contact met anderen. En dat is nou zo bijzonder bij die mannen. Het kan allebei! Niet alleen mijn accu, maar ook mijn hart was weer volop geladen na mijn verblijf bij hen. Heaven on earth, toch zo dichtbij. Tamaraxxxx zomer 2019 beeldhouwen én yoga

Zalig

Prachtige omgeving en locatie, hartelijk, rust, haalt het beste uit ons deelnemers

Ik vond het een bijzondere week. De sfeer, het eten, het weer maar vooral de mensen die er waren. Het klikte....

creatieve rustgevende vakantie

Zalige week gehad!!!

Top vakantie

Lieve Ron en Frank, Ik heb een heerlijke vakantie bij jullie gehad. Ik heb lekker kunnen schilderen. Met de andere mensen die er waren leuke gesprekken gevoerd en ook gelachen. Jullie zijn beiden goede gastheren en zeer gastvrij. Heeeerlijk gegeten!! En lekker gedanst op de vrijdagavond. Dank voor alles. Liefs.

Super gastvrij en veel geleerd!

Door de fotocursus veel meer lef gekregen om mensen op straat aan te spreken en portretten van ze te maken. Veel geleerd van de docent en de andere cursisten. Eten was heerlijk!

een warm bad

Het was heerlijk, als een warm bad. Ontspannen, lekker eten, mooie lessen en heerlijk weer. Bedankt.

Heel mooie ervaring, een meerwaarde aan mijn leven

Als single is het niet altijd gemakkelijk om een reis te vinden die bij je past, waar je je niet "het vijfde wiel aan de wagen" voelt. Toen ik voor het eerst aankwam bij Ron en Frank in Juignac had ik onmiddellijk een thuisgevoel en dat gevoel werd alleen maar sterker, ook nadat ik er nu reeds 2 maal ben geweest. Een aanrader voor iedereen die rust verkiest en toch creatief wil bezig zijn. Schitterende omgeving, schitterend eten en schitterende mensen. Wat wil een mens nog meer?

Lieve Frank en Ron, wat hebben jullie een heerlijke plek en zo gastvrij! Dank voor de creatieve inspiratie en de heerlijke vakantie. Ik heb genoten. Liefs Brenda

Genoten!

Lieve mensen, wat een heerlijke week was het! Een hele fijne plek met onmisbaar zwembad en een mooie omgeving. De schommel was een plek waar ik een paar keer helemaal zen werd. De massage was ook heerlijk. Ik heb veel geleerd van fotograaf/docent Edwin Boering. Blij met het eindresultaat van de foto’s. En zalig gegeten. Odrada bedankt voor de verschillende veganistische recepten! Jammer dat het zo snel voorbij was. Ik heb erg genoten! Liefs, Noor

Ontspannen genieten van alles wat Ouroubouros te bieden heeft.

Relaxte sfeer. Improvisatietheater opent nieuwe deuren. Groot vertrouwen onderling en veel vrolijkheid. Smaakt naar meer. En dat geldt ook voor de uitstekend verzorgde vegetarische maaltijden.

Een superweek met fijne mensen!

Tijdens de theaterimprovisatie week heb ik genoten van alles: de enorme gastvrijheid van het team van Ouroubouros, de workshops, de deelnemers, mooie omgeving, leuke plek, het heerlijke eten, de massages en de wakkermaak-oefeningen van Hanneke natuurlijk. De improvisatieochtenden waren geweldig, open, veilig en heel vrolijk. Allemaal dingen waar ik heel veel zin in had, maar het was meer dan ik had durven hopen. Daarom, au revoir!!

Topkeuze!

Wat is het een goede keuze geweest om weer naar Ouroubouros te komen. Ik heb enorm genoten! Van de heerlijke plek, van de inspirerende improvisatielessen met Isaac en de groep. Van de zalige massages, wat een cadeau aan mijzelf. Van het geweldige eten van Odrada en niet in het minste van jullie liefdevolle aanwezigheid. En wat hebben we weer gelachen :-))) Dikke zoen, xxx

Heb opnieuw een heerlijke tijd gehad

Ouroubouros is een heerlijke plek om te zijn. De workshops zijn top, de sfeer is zalig gemoedelijk en het eten is heerlijk. Frank en Ron zijn super als gastheren. Ik kom zeker nog een keer terug!

Na de eerste keer wilde ik absoluut weer terugkomen!

Ik ben zo dol op Ouroubouros dat ik al drie keer geweest ben (zomer 17-18-19)! Fantastische relaxte sfeer, geweldig eten, heel goed verzorgd door Frank en Ron en het enthousiaste team, er is ruimte voor veel contact, maar je kunt je ook gerust even ergens terugtrekken. En ik vond de balans tussen actief bezig zijn (in de ochtend workshop zingen) en vakantie vieren (in de middag en avond lummelen en/of op pad gaan) perfect. Absolute aanrader dus!

Een zeer ontspannende en inspirerende week bij Ouroubouros!

Een gezellige week was dit, zoveel plezier gehad en door het Ouroubourosteam in de watten gelegd… Ik voelde me helemaal opgenomen in een warme familie. Deze ene week voelt als 8 weken, elke dag was weer een eindeloos feest!! Heb alweer voor volgend jaar geboekt;-)

Een heerlijke ontspannen creatieve week

Zo leuk… ik had me twee jaar geleden voorgenomen hier nog eens te gaan zingen, et voila :-) Fantastische week gehad met de groep en wat is Mariecke een geweldige docent!!! Genoten van het eten, de prachtige plek en de heerlijke massages. Tot de volgende keer.

Topweek, super naar mn zin gehad en voor herhaling vatbaar!

Lieve allemaal, wat een geweldige week! Wat heerlijk om op zo'n mooie locatie met je hobby bezig te zijn. Ik heb enorm genoten, veel gelachen en mooie mensen ontmoet. Vol energie stap ik zo weer in de trein. Dank voor alle goede zorgen deze week en wellicht tot ziens. Lieve groet, Laura

Over Ouroubouros

De workshops en vakanties van Ouroubouros (spreek uit Oe-roe-boe-ros) vallen sinds 2010 in de smaak bij veel enthousiaste en levenslustige singles. Inspirerende workshops… ✔ creatieve workshops – beeldhouwen, tekenen, schilderen, pottenbakken en fotografie ✔ uitbundige workshops – zang en improvisatie ✔ verstilde workshops – yoga, wandelweken en verhalen schrijven Totaal verzorgde actieve vakanties... Kom genieten op onze prachtige locatie met zwembad in Zuid West Frankrijk. Met heerlijk eten, inspirerende workshops en ontspannende massages.