Ideaal

Het eten was heel goed en lekker. De accommodatie was uitstekend. Alles was schoon. Ik heb genoten de schilders workshop en ik heb nieuwe technieken geleerd. De omgeving was erg mooi. Het was heerlijk om te wandelen. Ik heb interessante mensen ontmoet.

Onvergetelijk gezellig

Het was weer een warm, ongedwongen en gezellig samenzijn tijdens de zangweek! Ron en Frank zijn als gastheer ongeevenaard - iedereen voelt zich direct bijzonder welkom.

Een weekje van ontspannend bezig zijn met je hobby, ontzorging en fijne contacten gemaakt.

In een prachtige natuur met fijne mensen heerlijke ontzorging een week met je hobby bezig zijn en daarbij verrast worden door je kennen en kunnen is uniek. Het fantastische concert en de verrassende schilderijententoonstelling was het resultaat van een super coaching door Ien. Wat zij heeft bewerkstelligd vonden wij uniek. Singing in the brain zou Erik Scherder zeggen. Geweldig. De Masterklas was verrassend leuk. En dan het team in de keuken en fantastische kok. We hebben genoten van haar culinaire vegarische gerechten. Hanneke dank voor de ochtenden om lekker wakker te worden met yoga of wandeling. Ron en Frank jullie gastvrijheid is geweldig. Fijn gekampeerd in jullie tuin met uitzicht. Tip, misschien wat extra douche en toilet ruimte creëren.

Vrijwilligerswerk op toplocatie

Wat een cadeautje! Twee weken als vrijwilliger gewerkt op een beeldige plek in Frankrijk met vriendelijke en inspirerende mensen om me heen. Erg gezellig gehad met de gasten, de eigenaars en de andere vrijwilligers.

Een plek waar iedereen op zijn gemak is.

Deze zomer ben ik voor de tweede keer naar Ouroubouros gekomen. Vorig jaar was al erg goed bevallen ondanks de Coronamaatregelen. Dit jaar vond ik het weer leuker. Deze keer heb ik de zangworkshop gedaan, die beviel me bijzonder goed. Ien is een geweldig mens en verstaat de kunst om aanwijzingen en kritiek met veel humor te brengen zonder mensen uit te lachen. De sfeer in het hele centrum is ook zo. Er wordt veel gelachen en het lijkt of iedereen zich zeer op z’n gemak voelt. Vrijwel zeker kom ik volgend jaar weer!

Heerlijk ontspannen, heerlijk gelachen

Wat was dit weer een grootse week!! Zó relaxt!! Het weer was redelijk, maar zelfs als het weer niet fantastisch is is het super om een tijdje bij Ouroubouros te zijn!!

Uiterst aangenaam gebeuren

Ik heb enorm genoten van de plek, de gastvrijheid, de sfeer, de service (alles is zó goed geregeld, alle maaltijden en meer dan dat), de groep en de cursus! Zeer getroffen met enthousiasmerende zang"juf" Ien! Je hoeft weinig mee te nemen. Je tent om te slapen en je persoonlijke verzorging. Misschien wat insectenspray, hoewel het qua muggen meeviel! Kortom: ik kan het aanbevelen!

Fantastisch mooie locatie, gastvrij lieve crew,

Ik heb genoten van deze fijne week. Het vegetarisch/ veganistische eten was echt voortreffelijk. De hele dag door koffie, thee en lekker water zo heerlijk. Kortom dat was prima verzorgd. Een minpuntje vind ik de toilet beneden. Deze heb ik steeds met nog 5 andere personen gebruikt. Ik vond de plek van deze toilet erg ongelukkig. Heel krap en geen ventilatie. Het zou prettig zijn als er een douche- en toiletunit aanwezig zou zijn op de locatie. Er is ruimte genoeg om deze ergens op het terrein te plaatsen. Ik heb me regelmatig teruggetrokken van de gezamenlijke maaltijden ontbijt en/ of lunch. Ik heb niet altijd zin om te socialisen. Maar ...... jullie zeiden ook dat er voldoende ruimte was om je af te zonderen!

Voor de vierde keer een creatieve week bij Ouroubouros gedaan en het was weer geweldig. Niet voor niets ben ik een "recidivist" : -) ik blijf terugkomen voor de sfeer, de ontspanning, het samen zingen. Je bent er echt even helemaal uit, maar toch voelt het ook een beetje als thuiskomen, daar op die plek in Frankrijk. Alles is perfect verzorgd, het eten is heerlijk, je hoeft alleen maar te genieten. Een aanrader.

Goede sfeer, leuke groep en mooi beeld leren maken

Fijn dat we geholpen werden met het opzetten van de tent toen we laat aankwamen. Leuk dat ik ook een ochtend mee mocht zingen (de andere workshop). Heerlijk eten. Het weer viel helaas een beetje tegen (regen, niet heel warm). Leuke slotavond, heerlijk gedanst.

Rust, zon, zen, fijn gezelschap, prachtige omgeving en lekker eten...

Yogalessen waren subliem, is een unieke ervaring!!!

Heerlijke ontspannende week gehad.

Fijne week met veel zangplezier, gezelligheid, lekker eten in een hele ongedwongen sfeer. Topvakantie!

heerlijk gezellig tot stilstand komen

De relaxtheid van Ouroubouros, hoe het programma in elkaar zit, de begeleiding vanuit Ron en het gehele team, niet te vergeten de buurman, het uitzicht, Heerlijk. En ook lekker niks. Dan is er ook nog het echt heerlijke eten. Wel vaker veganistisch/ vegetarisch gegeten, maar dit was haute cuisine. Fantastische opmaak en smaak.

Zorgzaam, leuke mensen, inspirerend.

Goede tijd gehad met lieve leuke mensen. Het eten was heerlijk en Ron en Frank zijn zorgzame mannen en weten een mooie sfeer neer te zetten. In een week een mooi beeld gemaakt onder leiding van Ron. Veel dank, kom graag terug. Greetje

Een heerlijke ontspannen vakantie op een prachtige plek met superlekker eten en fijne mensen

Ik heb genoten van de plek, het eten, de mensen, de rust, de workshps, kortom TOP!

Een heerlijke plek met superfijne begeleiding en een warme, liefdevolle sfeer. Ook nog eens met fantastisch eten.

Een geweldige, inspannende, ontpannende week!

Zoals altijd weer een heerlijke week bij Ouroubouros! Het is een feest bekenden van vorige jaren terug te zien en kennis te maken met nieuwe gezichten. Zoals altijd zorgde het Ouroubouros-team ervoor dat ik me helemaal thuis voelde. Tot de volgende!

Geweldig concept !

Wat een prachtige week! Even helemaal in een andere wereld. De verzorging was van het begin tot het eind op een heel hoog niveau. Je krijgt snel en deskundig antwoord op je vragen. Het personeel staat altijd voor je klaar. Wat betreft de workshop accommodatie is er wel een verbeterpunt ! Er was geen verlichting toen dat wel nodig bleek. Wat betreft de geluidsapparatuur. Een vaste opstelling met geluidsboxen en versterker zou geen kwaad kunnen. Misschien is een lange smalle vaste tafel aan de wand een idee! Met hieraan gekoppeld de nodige ingangen voor wifi en stekkerdozen voor het opladen en aansluiten. Daarop zou elke docent zijn Labtop of IPad met de nodige snoeren kunnen aansluiten. Ik vond het gedoe van Mariecke met haar mobiel wel wat storend. Er was sprake dat haar telefoon geen power had en dat er nogal veel tijd koste om de geluidsinstallatie op het juiste volume te krijgen. Het aansluiten van een microfoon werd hierdoor een tijdrovend karwei. Tot zover de techniek. Verder was de begeleiding en coaching door Mariecke uitstekend. De aanwezigheid van Frank bij de masterclasses vond ik heel verfrissend.

Een heerlijke week!

Een week die in het teken stond van ontspanning, ‘niets hoeven maar van alles kunnen’ en een geweldige verzorging: de ingrediënten dus voor een heerlijke vakantie!

Ik heb weer een geweldige week gehad!

Voor de tweede maal een workshop beeldhouwen gedaan op deze prachtige plek! Het (vegetarisch) eten is volledig verzorgd en heerlijk, het diner 3 gangen in een super gezellige setting met de hele groep. Bij ontbijt en lunch de volle vrijheid je eigen plekje en gezelschap naar eigen behoefte te zoeken. Super lieve gastheren met een geweldig team om hen heen die er alles aan doen om je een heerlijke tijd te bezorgen. Beeldhouwles naar behoefte waarbij je vooral wordt gestimuleerd je eigen ding te doen. De tent waar ik in sliep had een heerlijk hoog bed en dekens naar behoefte en douches en toiletten zijn schoon. Aan het eind van de week een rondje langs alle resultaten van de workshops en een feestje met dansen na. Op dat moment ben je al één grote familie ;-). Een echte aanrader!

Inspirend, ontdekkend

Prettige mensen, ontspannen vrije sfeer, fantastische Veganistische kok Marit. Workshop begeleiding schilderen had intensiever gemogen, voor mij als geheel onervaren schilder. Huis is helaas nogal gehorig met de houten vloeren....maar wel droog!

Wat een liefdevolle gastvrijheid

Voor de tweede keer heb ik een heerlijke week meegemaakt olv Frank en Ron, die een geweldige sfeer neerzetten. Even niets en toch van alles tussen het zingen, hakken en zonnebloemvelden. Word weer blij als ik de beelden en liefdevolle contacten naar boven haal. Hanneke en Annelien voor de massages en Odrada en crew voor het heerlijk eten. Ga nog een keer…

Heerlijke tijd , met aandacht verwend

Ik heb een heerlijke tijd gehad. Warm welkom, zorgvuldig verzorgde maaltijden en alle ruimte om te ontspannen naast de gekozen workshops.

Een heerlijke creatieve week, met alles erop en eraan!

Een feestje om bij Ouroubouros te zijn. Fijn met anderen lekker zingen en creatief zijn. Genieten van de prachtige plek en het gezelschap. En zo fijn om in de watten gelegd te worden met lekker eten!

Als je op zoek bent naar een vakantie,je bent alleen én je bent graag bezig met wat je boeit,dan denk je: waar kan ik heen? Ik ontdekte Ouroubouros ...en ik beleefde een fantastische week! De lokatie is prachtig,de kamer met een ongelooflijk uitzicht( ik zag de zon ondergaan vanuit mijn venster),heerlijk zwembad,super begeleiding van de crea,geweldig lekker eten,lieve en vriendelijke mensen,kortom...ik wou eigenlijk nog niet naar huis na die week en dat zegt al veel! Dank je wel,Frank en Ron dat we in jullie mooie huis mochten verblijven en dat ik jullie leerde kennen.

Over Ouroubouros

De workshops en vakanties van Ouroubouros (spreek uit Oe-roe-boe-ros) vallen sinds 2010 in de smaak bij veel enthousiaste en levenslustige singles. Inspirerende workshops… ✔ creatieve workshops – beeldhouwen, tekenen, schilderen, pottenbakken en fotografie ✔ uitbundige workshops – zang en improvisatie ✔ verstilde workshops – yoga, wandelweken en verhalen schrijven Totaal verzorgde actieve vakanties... Kom genieten op onze prachtige locatie met zwembad in Zuid West Frankrijk. Met heerlijk eten, inspirerende workshops en ontspannende massages.