Top vakantie

Lieve Ron en Frank, Ik heb een heerlijke vakantie bij jullie gehad. Ik heb lekker kunnen schilderen. Met de andere mensen die er waren leuke gesprekken gevoerd en ook gelachen. Jullie zijn beiden goede gastheren en zeer gastvrij. Heeeerlijk gegeten!! En lekker gedanst op de vrijdagavond. Dank voor alles. Liefs.

• Welke workshop heb je in Frankrijk gevolgd? Schilderworkshop

Super gastvrij en veel geleerd!

Door de fotocursus veel meer lef gekregen om mensen op straat aan te spreken en portretten van ze te maken. Veel geleerd van de docent en de andere cursisten. Eten was heerlijk!

• Welke workshop heb je in Frankrijk gevolgd? Fotografie

een warm bad

Het was heerlijk, als een warm bad. Ontspannen, lekker eten, mooie lessen en heerlijk weer. Bedankt.

• Welke workshop heb je in Frankrijk gevolgd? Improvisatie

Heel mooie ervaring, een meerwaarde aan mijn leven

Als single is het niet altijd gemakkelijk om een reis te vinden die bij je past, waar je je niet "het vijfde wiel aan de wagen" voelt. Toen ik voor het eerst aankwam bij Ron en Frank in Juignac had ik onmiddellijk een thuisgevoel en dat gevoel werd alleen maar sterker, ook nadat ik er nu reeds 2 maal ben geweest. Een aanrader voor iedereen die rust verkiest en toch creatief wil bezig zijn. Schitterende omgeving, schitterend eten en schitterende mensen. Wat wil een mens nog meer?

• Welke workshop heb je in Frankrijk gevolgd? Schilderworkshop

Lieve Frank en Ron, wat hebben jullie een heerlijke plek en zo gastvrij! Dank voor de creatieve inspiratie en de heerlijke vakantie. Ik heb genoten. Liefs Brenda

Genoten!

Lieve mensen, wat een heerlijke week was het! Een hele fijne plek met onmisbaar zwembad en een mooie omgeving. De schommel was een plek waar ik een paar keer helemaal zen werd. De massage was ook heerlijk. Ik heb veel geleerd van fotograaf/docent Edwin Boering. Blij met het eindresultaat van de foto’s. En zalig gegeten. Odrada bedankt voor de verschillende veganistische recepten! Jammer dat het zo snel voorbij was. Ik heb erg genoten! Liefs, Noor

• Welke workshop heb je in Frankrijk gevolgd? Fotografie

Ontspannen genieten van alles wat Ouroubouros te bieden heeft.

Relaxte sfeer. Improvisatietheater opent nieuwe deuren. Groot vertrouwen onderling en veel vrolijkheid. Smaakt naar meer. En dat geldt ook voor de uitstekend verzorgde vegetarische maaltijden.

• Welke workshop heb je in Frankrijk gevolgd? Improvisatie

Een superweek met fijne mensen!

Tijdens de theaterimprovisatie week heb ik genoten van alles: de enorme gastvrijheid van het team van Ouroubouros, de workshops, de deelnemers, mooie omgeving, leuke plek, het heerlijke eten, de massages en de wakkermaak-oefeningen van Hanneke natuurlijk. De improvisatieochtenden waren geweldig, open, veilig en heel vrolijk. Allemaal dingen waar ik heel veel zin in had, maar het was meer dan ik had durven hopen. Daarom, au revoir!!

Topkeuze!

Wat is het een goede keuze geweest om weer naar Ouroubouros te komen. Ik heb enorm genoten! Van de heerlijke plek, van de inspirerende improvisatielessen met Isaac en de groep. Van de zalige massages, wat een cadeau aan mijzelf. Van het geweldige eten van Odrada en niet in het minste van jullie liefdevolle aanwezigheid. En wat hebben we weer gelachen :-))) Dikke zoen, xxx

• Welke workshop heb je in Frankrijk gevolgd? Improvisatie

Heb opnieuw een heerlijke tijd gehad

Ouroubouros is een heerlijke plek om te zijn. De workshops zijn top, de sfeer is zalig gemoedelijk en het eten is heerlijk. Frank en Ron zijn super als gastheren. Ik kom zeker nog een keer terug!

• Welke workshop heb je in Frankrijk gevolgd? Improvisatie

Na de eerste keer wilde ik absoluut weer terugkomen!

Ik ben zo dol op Ouroubouros dat ik al drie keer geweest ben (zomer 17-18-19)! Fantastische relaxte sfeer, geweldig eten, heel goed verzorgd door Frank en Ron en het enthousiaste team, er is ruimte voor veel contact, maar je kunt je ook gerust even ergens terugtrekken. En ik vond de balans tussen actief bezig zijn (in de ochtend workshop zingen) en vakantie vieren (in de middag en avond lummelen en/of op pad gaan) perfect. Absolute aanrader dus!

• Welke workshop heb je in Frankrijk gevolgd? Zingen

Een zeer ontspannende en inspirerende week bij Ouroubouros!

Een gezellige week was dit, zoveel plezier gehad en door het Ouroubourosteam in de watten gelegd… Ik voelde me helemaal opgenomen in een warme familie. Deze ene week voelt als 8 weken, elke dag was weer een eindeloos feest!! Heb alweer voor volgend jaar geboekt;-)

• Welke workshop heb je in Frankrijk gevolgd? Zingen

Een heerlijke ontspannen creatieve week

Zo leuk… ik had me twee jaar geleden voorgenomen hier nog eens te gaan zingen, et voila :-) Fantastische week gehad met de groep en wat is Mariecke een geweldige docent!!! Genoten van het eten, de prachtige plek en de heerlijke massages. Tot de volgende keer.

• Welke workshop heb je in Frankrijk gevolgd? Zingen

Topweek, super naar mn zin gehad en voor herhaling vatbaar!

Lieve allemaal, wat een geweldige week! Wat heerlijk om op zo'n mooie locatie met je hobby bezig te zijn. Ik heb enorm genoten, veel gelachen en mooie mensen ontmoet. Vol energie stap ik zo weer in de trein. Dank voor alle goede zorgen deze week en wellicht tot ziens. Lieve groet, Laura

Verslavend!

Lieve Ouroubourosschatten, Het is in inmiddels uitgeroeid tot een chronische aandoening, mijn Ouroubourosverslaving. En hij wordt elk jaar heftiger. Maar ik kan mij geen betere verslaving wensen. Wat maakt het toch zo geweldig hier? Dat zijn vooral jullie zelf. De locatie en de verzorging is al geweldig, maar júllie maken het verschil. Het is het enorme gevoel van welkom zijn, helemaal jezelf kunnen zijn en 'het kind' alle ruimte kunnen geven, dat gaat hier vanzelf. Ongelofelijk veel dank daarvoor! <3 Nu weer een jaartje in het gareel, maar….. I’ll be back :-) Liefs.

Een topweek gehad!!!

Ik sluit mij aan bij Christa, enorm genoten van deze week. Ik kom graag terug!

• Welke workshop heb je in Frankrijk gevolgd? Zingen

Ik begrijp waarom mensen terugkomen!

Nu begrijp ik waarom mensen terugkomen. Wat een heerlijke plek. Heerlijk rustige omgeving met mooie uitzichten, tent onder de pruimenbomen, het grasveld voor het huis waarop we steeds onze stoelen neerplanten waar net de zon schijnt. Heerlijke mensen – what’s not to love? En de hele week verwend worden met lekker eten is ook zalig. Impro was nieuw en geweldig leuk om te doen. Het was een week vol spelen en ik heb genoten. Dank jullie wel en tot ziens.

Over Ouroubouros

Bij Ouroubouros (spreek uit Oeroeboeros) brengen we creativiteit, bewust-zijn en genieten samen. Met mooie, creatieve en inspirerende workshops. Dit allemaal in een open, persoonlijke en gemoedelijke sfeer op het glooiende platteland van Frankrijk.