Top locatie, aardige gastheren en prettige begeleiding bij het beeldhouwen

Heerlijke ontspannen week met gezellige andere gasten. Ruimte voor eigen rijd en je kan zo inschuiven in een groepje. Eten goed verzorgd.

Heerlijke week

Ik heb een heerlijke week gehad. Beeldhouwen, leuke mensen en veel gezelligheid in een prachtige omgeving!

Ontzettend goede sfeer, warme mensen, creatieve kleinschalige plattelands all-inclusive

Wat een heerlijke week was dat. Heb zeer genoten van de ontzettend fijne en relaxte, behulpzame, houding van Ron en Frank, dat vervolgens lijkt 'uit te stralen' op iedereen van het team inclusief de gasten. Wat ik ook heel prettig vond was dat ik mn eigen vakantie inclusief de schilder workshops helemaal zelf -met hier en daar een beetje subtiele sturing van Ron- kon invullen. Alles kan eigenlijk. Precies wat ik nodig had en wilde. Eten was lekker, zwembad verkoelend, wifi weet ik niet, want niet gebruikt, douche en WC OK en de boomgaard prima in orde als plek om te kamperen. Super plek om de geest te resetten. Misschien nog een weekje wandelen later in het jaar.

sentiment de vacances!

Wat waren er prachtige zonnebloemvelden om bij weg te dromen. Hier was ik 2 weken te gast bij OUROUBOUROS! Ik heb alleen maar genoten, genoten van de yoga-weken, genoten van het fantastische eten, genoten van de verkoeling in het zwembad, genoten van alle vrijheid, genoten van gesprekken en plezier met mensen, genoten van ER ZIJN !! DANK FRANK EN RON , dat jullie met deze prachtige plek heel veel mensen blij maken!

Ontspannen en toch creatief bezig zijn...

Een super leuke week gehad met heel sympathieke eigenaars, top verzorgde gerechten met de luxe dat je zelf niet hoeft te koken, een prachtig, authentiek domein en een erg fijne groep die je de vrijheid heeft om je even te laten terugtrekken als je er nood aan hebt. Zelf heb ik yoga en schilderen gevolgd en beiden zijn een aanrader. Twee workshops is misschien wat veel maar h was wel de moeite! Zoek je een ontspannen vakantie met toch een creatieve bezigheid dan is dit ideaal!

Het was HEERLIJK!

Mooie locatie, mooie mensen, heerlijk eten, bijzonder gastvrij en ook nog de basis van beeldhouwen geleerd! Wij, mijn man en ik, hebben een supervakantie gehad!

Super plek, inspirerende mensen

Ik heb, samen met mijn zoon Mark, genoten van een heerlijke beeldhouwweek. Het samenzijn in de groep voelde warm, ondanks de corona-afstand. Fijne dagstart met Hanneke, beeldhouwen in de schaduw van de boom, zonnebloemen en helder blauwe luchten.

Word weer blij als ik terugdenk aan Ouroubouros.

Prachtig terrein tussen de zonnebloemvelden en oude gerenoveerde gebouwen. Genoeg ruimte om je plek te vinden, letterlijk en figuurlijk, en te doen waar je voor kwam. Er is een hele fijne sfeer neergezet door Frank en Ron en crew. Luchtig, humor, serieus en inspirerend. Fijn dat ik er mocht zijn!

Ongelooflijk genieten!

Ik heb genoten van het begin tot het eind. Heerlijk eten, prachtige omgeving, creatief bezig zijn, een fijn zwembad en vooral hele fijne hartelijke mensen. Alles was keurig geregeld. Echt tot rust gekomen hier!

Een absolute aanrader!

Ouroubouros! Een waar avontuur😊. In mijn eentje naar Frankrijk voor mijn 1e kennismaking met yoga. En dat midden in de natuur, in een mooi landhuis met een heerlijke tuin, prachtig uitzicht, leuke mensen en een zwembad om even af te koelen tussendoor. Het was heerlijk, het was gezellig, het was inspirerend, het eten was verrukkelijk én het was zeker voor herhaling vatbaar. Ron & Frank: ontzettend bedankt voor jullie gastvrijheid en we zien elkaar weer!

Ouroubouros staat wat mij betreft voor; ontspannen en creatief bezig zijn

De moed bij elkaar geraapt om een workshop Improvisatie te gaan volgen. Ik scheet in mijn broek, want op podium staan staat niet bovenaan mijn lijstje van 'FUN', in tegenstelling tot het kijken naar anderen;-). Maar wat een feestje was dit, grenzen overgegaan. Dit alles in een prachtige omgeving met superlekker eten, ik ga zeker nog een keer.

! ‘n Klasse apart: creatief, enorm gastvrij, culinair en super gezellig!

In een ongedwongen sfeer ontdekken hoe je creativiteit het beste tot haar recht komt, in een omgeving waar niets hoeft en de natuur aan je voeten ligt en waar de gastvrijheid van het team je vanaf dag 1 je doet thuisvoelen, dat is Ouroubouros! Gewoon TOP op een TOP-locatie!

Niks moet, alles mag!!

Een warm bad, hartelijke gastheren. Ontspannen, kletsen, heerlijk eten, zwemmen, schilderen. Allemaal lieve mensen. Een geweldige ervaring. Ik raad het iedereen aan.

Zomerkamp de luxe

Het verwend worden door gezien te worden. Het team van ouroubouros voelt haarfijn aan waar je als gast aan toe bent. Spelen, ontspannen, creatief bezig zijn, en eten. De keukenbrigade is heerlijk creatief zonder vlees of vis. Top! En het geluk van vallende sterren kijken aan het zwembad was onvergetelijk! Daarom ben ik teruggekomen.

Rust en ruimte

Heel goed verzorgd eten, aardige gastheren, fijne zaal voor de yoga en een weldadige rust op het platteland van de Charente.

Prima.

Prachtige plek, gastvrij, heerlijk eten. Rustige omgeving. Ook prima bereikbaar per trein. Fijne mensen en veel vrijheid.

Ontspannen en thuiskomen in een inspirerende omgeving

Het programma was heerlijk, niet teveel en niet te weinig zodat ik me heerlijk vrij voelde. Het meest bijzondere aan deze plek is dat Ron en Frank een soort magische factor hebben. Ze willen oprecht dat ieder het naar de zin heeft en doen er alles aan om dat te realiseren en ze maken het waar ook nog!

Heerlijk

Ik heb erg genoten van de plek. De lieve gastheren. Het verrukkelijke eten. En de heerlijke ambiance. Het creatieve werken was ook heel prettig. Er was voldoende materiaal. Het zwembad is ook fijn. Een fijne en ongedwongen manier om met mensen samen te zijn. En lekker bezig af te kunnen wisselen met lekker chillen.

MAGNIFIQUE!

Deze vakantieweek had alles voor mij wat vakantie mag zijn: warmte, inspiratie, natuur, creativiteit, gezelligheid, mooie mensen, mooie ontdekkingen bij mijzelf via de yogaworkshop olv Sandra Lensink, FANTASTISCHE veganistische DINERS gemaakt door Marit en Jona, zwembad, goede gesprekken, stilte, concert in Aubeterre, een heerlijke massage, koffie op terras, rustig wakker worden in de natuur met wakker-maak-oefeningen olv Hanneke.... Dank lieve Frank en Ron, en alle mensen die hier bij betrokken zijn , ... MAGNIFIQUE ❤️ Margriet

Heaven on earth!

Als zorgzaam mens is het soms moeilijk alle tijd en aandacht aan jezelf en je behoefte aan creativiteit te geven en gewoon te zijn, gewoon te genieten. Ron en Frank maken dat mogelijk! Alles was geregeld, in alles was voorzien: een plaats om te slapen, zalig verukkuluk! eten, regelmaat, rust, een omgeving -zucht- velden vol zonnebloemen, de stralende zon, glooiende vergezichten, stilte (oh bliss!)en er hing een zalige geur als de smaak van warme croissants. Als een mensenmens te veel heeft gegeven, wordt rust gezocht in alleen zijn. Bij Ouroubouros was dat mogelijk, zonder vragen, zonder vreemde blikken. Maar als mensenmens kan je ook weer niet zonder contact met anderen. En dat is nou zo bijzonder bij die mannen. Het kan allebei! Niet alleen mijn accu, maar ook mijn hart was weer volop geladen na mijn verblijf bij hen. Heaven on earth, toch zo dichtbij. Tamaraxxxx zomer 2019 beeldhouwen én yoga

Zalig

Prachtige omgeving en locatie, hartelijk, rust, haalt het beste uit ons deelnemers

Ik vond het een bijzondere week. De sfeer, het eten, het weer maar vooral de mensen die er waren. Het klikte....

creatieve rustgevende vakantie

Zalige week gehad!!!

Top vakantie

Lieve Ron en Frank, Ik heb een heerlijke vakantie bij jullie gehad. Ik heb lekker kunnen schilderen. Met de andere mensen die er waren leuke gesprekken gevoerd en ook gelachen. Jullie zijn beiden goede gastheren en zeer gastvrij. Heeeerlijk gegeten!! En lekker gedanst op de vrijdagavond. Dank voor alles. Liefs.

Super gastvrij en veel geleerd!

Door de fotocursus veel meer lef gekregen om mensen op straat aan te spreken en portretten van ze te maken. Veel geleerd van de docent en de andere cursisten. Eten was heerlijk!

Over Ouroubouros

De workshops en vakanties van Ouroubouros (spreek uit Oe-roe-boe-ros) vallen sinds 2010 in de smaak bij veel enthousiaste en levenslustige singles. Inspirerende workshops… ✔ creatieve workshops – beeldhouwen, tekenen, schilderen, pottenbakken en fotografie ✔ uitbundige workshops – zang en improvisatie ✔ verstilde workshops – yoga, wandelweken en verhalen schrijven Totaal verzorgde actieve vakanties... Kom genieten op onze prachtige locatie met zwembad in Zuid West Frankrijk. Met heerlijk eten, inspirerende workshops en ontspannende massages.