Alles klopte aan de keramiek week bij Ouroubouros

De keramiek week bij Ouroubouros was een fijne 'bubbel' waarin alles klopte. De ambiance, het team van Ouroubouros, de franse docente Sylvie, de medecursisten .....alles bij elkaar helemaal goed.

Een heerlijke en relaxte vakantie.

Een mooie locatie, lekker eten, leuke docent en workshop, goede sfeer en goed verzorgd! Echt een week in onze eigen vakantiebubbel gezeten. Thanx Ron, Frank, Hanneke en Odrada.

Een heerlijke plek van en met heerlijke mensen met een visie en een missie.

Het voelde als thuiskomen. De zalige combinatie van workshop en vakantie, inspirerend en vrij. Fijn verzorgd op alle gebied! Het zindert na en doet me terug verlangen.

Leven als God in Frankrijk bij Ouroubouros

De sfeer die Frank en Ron samen met Hanneke en Odrada neerzetten is fantastisch. Zorgzaam, gezellig en alle ruimte voor alles wat er is. Héérlijk eten, zalige wakkermaakoefeningen en massages. Het prachtige uitzicht en het zwembad maken het helemaal af om als God(in) in Frankrijk te verblijven. Bettina’s schrijfworkshop is zo leuk! Met haar positiviteit en juiste aanwijzingen en oefeningen heeft zij schrijvers in spé van ons gemaakt.

wat een heeeerlijke, zorgeloze, want heel fijn verzorgde week!

Lieve Frank en Ron, Dank jullie wel voor deze tien dagen (cursus van een week, plus nog enkele dagen eraan vooraf en erna) bij jullie op (?) Ouroubouros. Interessante cursus (Fictie schrijven), euke mensen om samen mee te werken, heerlijk eten van Odrada, een fanastische ambiance & omgeving, en dan ook jullie twee als hartelijke, zorgzame, lieve en betrokken gastheren. Hét recept voor een 'weekje' helemaal 'away from it all' (of hoe dat in het Frans ook heet...). Ik zie mezelf best nog wel eens terugkomen, en zal Ouroubouros bij vrienden aanbevelen. Hopelijk houden we contact - altijd leuk om mensen zoals jullie in mijn vriendenkring te krijgen. Zo dat aan de orde is: altijd welkom in Rotterdam! Guus

Een heerlijke week bij Ouroubouros waarbij je helemaal tot jezelf kunt komen.

Mijn tweede keer bij Ouroubouros... Het was wederom genieten! Het team was net als vorig jaar geweldig en op de onfortuinlijke Covid situatie was goed ingespeeld, zonder dat dit de sfeer of het fijne gevoel in de weg stond. Bij Ouroubouros heb ik mijn passie voor beeldhouwen ontdekt: nooit geweten dat ik dit kon! De magie van Ouroubouros is de combinatie van bezig zijn met wat je leuk vindt, de goede begeleiding, de prachtige omgeving en de sublieme zorg van het hele team. Heerlijk een weekje weg en alles loslaten waar je de rest van het jaar mee bezig bent. Ik kom zeker weer!

Het leven is verrukkelijk, bij Ouroubouros

Weer twee heerlijke weken mogen beleven in Ouroubouros; leuke mensen, fijne sfeer, kleurrijk en heerlijk eten, mooi huis en prachtig uitzicht, relaxed beeldhouwen onder de grote boom, het warme welkom en de goede zorgen van Ron, Frank en de ouroubouros-crew! Ik kom hier heel graag weer terug.

Een heerlijke week in een prachtige omgeving met een topdocenten en fijne deelnemers!

Ouroubouros voelt als 'thuiskomen': je wordt hartelijk ontvangen door Frank en Ron, en de hele week stralen ze gastvrijheid en aandacht uit met hun hele team. Ouroubouros is ook een beetje 'durven': je wordt uitgenodigd buiten je comfortzone te treden, en in groep vorm te geven aan zang (zangweek) of beweging (improvisatietheater), maar het hele gebeuren voelt warm en veilig. Ouroubouros is ook volop 'genieten': een fijne tent, een makkelijk bed, superlekker eten, zonnig weer, heerlijk zwembad, fijne gesprekken.

Heerlijk ontspannen

Mijn week bij Ron en Frank was een last minute ingeving die helemaal top bleek te zijn. Super goed georganiseerd, een heerlijke plek en omgeving (ook de Ouroubouros tent) en een mooie setting om met een groep een creatieve uitlaat ervaren. Bedankt aan het geweldige team dat dit mogelijk maakte!

Totale zinnelijke zijnservaring

Al mijn zintuigen werden heerlijk geprikkeld en het kind in mij kon zich volledig laten gaan door goede zorgen en ontzettend veel speelruimte. De workshop improvisatie theater heeft me veel geleerd, over impro, maar nog meer hoe deze dagelijks toe te passen ;-) Dankjewel! Misschien tot volgend jaar ;-) Nathalie

Een heerlijk verzorgde week met volop inspiratie

De ontspannen sfeer maakt het prettig vertoeven. Deelnemers lieten elkaar in hun waarde, niet teveel in elkaars levenssfeer. Daardoor ruimte om te werken maar ook voor goede gesprekken

Heerlijke ontspannen week in prachtige omgeving en goed gezelschap!

Heerlijk eten voor mij, maar als je geen vegetariër bent, is het wel goed je te realiseren dat het eten vegetarisch en deels veganistisch is.

Ik heb 2 super weken bij Ouroubouros gehad.

De eerste week heb ik de creatieve workshop beeldhouwen gedaan. Dit was een super ervaring. De tweede week schilderen. De locatie is prachtig en genoeg uitdaging. Ron en Frank zijn geweldige gastheren die je direct een goed gevoel geven. De vrijwilligers waren top en het eten was heerlijk. Kort om een super vakantie.

Opnieuw een topweek gehad

Ik ben voor het vierde jaar te gast geweest bij Ron en Frank. De sfeer was net als andere jaren gemoedelijk en ontspannen. Ik heb genoten van de impro workshop, veel leuke nieuwe mensen ontmoet en heerlijk gegeten!

Nog nooit zo’n fijne workshopvakantie gehad

Een aantal keren meer heb ik een vakantie met workshops gedaan maar nog nooit is het me zo goed bevallen als op Ouroubouros. De organisatie was perfect met meerdere vrijwilligers. Best lastig in dit Corona tijdperk. Het eten was zeer goed, het zwembad was heerlijk en bovenal was de sfeer perfect. In de cursus kreeg ieder eerlijke kritiek of coaching. Geen neerbuigendheid danwel ophemeling Kortom, ik heb geen kritiek. Hoewel, één klein puntje: de lichtjes bij het ‘enge trappetje’ deden het na een week niet meer. Verder niets dan lof! Martin

Het was weer geweldig!

Genoten van de ontspanning, het verzorgende eten, de fijne massages en natuurlijk het zingen. Kom graag nog eens terug.

Fijne plek, warme ontvangst en relaxte sfeer.

Dit jaar voor de tweede keer bij Frank en Ron op Ouroubouros een week vakantie geboekt. Het was weer uitstekend verzorgd en enorm gezellig. Dankzij de relaxte sfeer veel gelachen - maar ook hard gewerkt. De lessen van de professionele docenten zijn van hoge kwaliteit... kortom, wederom een topweek gehad!!

Wondermooie week in augustus

Wat een perfecte week! Veel werken aan samenspelen maar ook alle tijd om elkaar te leren kennen. Open sfeer en een heerlijk zwembad (het was deze week bijna elke dag boven de 30 graden . . .). De fantastische, vegetarische maaltijden en de betrokken docenten en staf maken het feest compleet.

Ik heb genoten van de stilte & de herrie, de rust & de hectiek, het samen- en alleenzijn!

Soms ontdek je zo'n plek op aarde waar alles voor een moment klopt: voor mij is de zangweek bij Ouroubouros zo'n moment, zo'n plek. Geweldig hoe Ron & Frank de diversiteit aan gasten een heerlijke vakantie-/workshop bezorgen. En de heerlijke koks en aardige vrijwilligers. Een uiterst verslavend concept, programma en geheel! Wel heel jammer dat mijn stekkie van de verveine-plant het niet gered heeft ... volgend jaar weer proberen! ;-)

De ultieme vakantie!

Ik was voor de derde keer vakantie aan het vieren bij Ouroubouros. Na een yogaweek en een week improvisatietheater koos ik dit jaar voor een zangweek. En wederom ben ik supertevreden! Alles klopt bij Ouroubouros: fijne mensen, een prachtige plek, verrukkelijk eten, een lekker zwembad en dan die verzorging.. je wordt in de watten gelegd en hoeft zelf nergens aan te denken. Behalve natuurlijk actief aan de slag zijn tijdens de workshops. De zangjuf heeft ons veel geleerd en ik heb genoten van het heerlijke samenzingen met de andere deelnemers. Volgend jaar weer!

Heel ontspannen sfeer, gezellig, warm welkom.

Ron en Frank zijn zo hartelijk, voorkomend en gastvrij. Jullie creëren een ontspannen en gezellige sfeer, niets moet, alles mag. Dat heeft, zeker in deze ingewikkelde tijd met corona, een heerlijke vakantie opgeleverd. Daarnaast deskundig advies en begeleiding van Ron bij het beeldhouwen. Doordat er minder vrijwilligers waren, moest Ron meer bijspringen in het reilen en zeilen van de dagelijkse aanpak, dat ging een tikkeltje ten koste van de cursusbegeleiding. Gelukkig konden we wel voort.

Heerlijk ontspannen en goed verzorgd

De verzorging klopt tot in alle details, De lessen worden door professionals verzorgd met echt aandacht voor eenieder en er is voldoende ruimte voor jezelf en lekkere ontspanning waaronder het zwembad.

Heb er een geweldige week gehad en ga zeker terug!

Wat ik heb ervaren is; gastvrijheid, vriendelijkheid, zeer betrokken gastheren en vrijwilligers die er echt alles aan doen je een 100 % verzorgde week te bezorgen, een familie- en thuis gevoel en tegelijkertijd ben je volledig vrij in je keuzes, heerlijk eten, creativiteit en spiritualiteit, gezelligheid, bonding met de andere gasten, een prachtige plek om te zijn in dit landschap en faciliteiten zoals het zwembad en overal mooie en fijne (schaduwrijke) plekjes om te zijn, goede workshops met goede begeleiding waarbij je zelf (en je eigen idee) centraal staat. Ik dank Ron en Frank en ja, ik ga zeker terug. ;-)

Steengoed

Er werd in een vertrouwde en ontspannen sfeer een prachtige workshop beeldhouwen neergezet. Ik kon mezelf zijn en daarnaast mijn onontdekte artistieke vaardigheden ontplooien, het maakte niet uit welke workshop je deed; iedereen ging gezellig met elkaar om, dit leidde tot een bijzonder gevarieerd publiek en gaf me meer waardering voor dingen waar ik nog nooit aan gedacht had.

Het ideale opladen

Een week Ouroubouros voelt voor mij als een week aan de oplader: niet alleen de hele dag lekker hakken in mijn beeld, verrukkelijk eten, een heerlijk zwembad en een mooie omgeving, maar ook een superfijne relaxte sfeer. Niks moet, niemand die op je let, je doet waar je op dat moment zin in hebt. Gewoonweg heerlijk. Ideaal om bij te komen van mijn drukke leven en ik kijk er ieder jaar weer reikhalzend naar uit!

Over Ouroubouros

De workshops en vakanties van Ouroubouros (spreek uit Oe-roe-boe-ros) vallen sinds 2010 in de smaak bij veel enthousiaste en levenslustige singles. Inspirerende workshops… ✔ creatieve workshops – beeldhouwen, tekenen, schilderen, pottenbakken en fotografie ✔ uitbundige workshops – zang en improvisatie ✔ verstilde workshops – yoga, wandelweken en verhalen schrijven Totaal verzorgde actieve vakanties... Kom genieten op onze prachtige locatie met zwembad in Zuid West Frankrijk. Met heerlijk eten, inspirerende workshops en ontspannende massages.