Zeer vriendelijk en deskundig.

Ik kom er al jaren en steeds de juiste deskundigheid en service die je mag verwachten van een garage. Bovendien denkt Henri en collega's mee met jou als autobezitter.

Ik word altijd goed geholpen

Prima garage.

Prima garage duidelijk met overleg.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Al jaren een vertrouwd adres

Duidelijker je verwachting uitspreken helpt om financieel niet voor verassingen te komen staan. Communicatie hieromtrent zou wat mij betreft iets beter kunnen.

Zeer deskundig, meedenkend en uiterst klantvriendelijk

Meer dan tevreden: de beschrijving zoals hiernaast vermeld is geheel van toepassing. Op het bedrijf, en op alle medewerkers.

Prima service, gewoon,netjes en vertrouwd !!

Bij deze garage kom ik al tientallen jaren. Gewoon zonder poespas! De auto wordt APK gekeurd en gebreken worden hersteld. Met daarbij nog even rustige uitleg over hetgeen gebeurd is.

Vriendelijk personeel en goede service

Hebben onze auto’s hier al jaren in onderhoud en zijn altijd tevreden met de service. Ze denken goed mee met de klant.

Prima service.

Als vaste klant zeer tevreden.

Vriendelijke en behulpzame

Zeer tevreden jaren klant ,erg blij met servies,..

Deskundig, vriendelijk behulpzaam

Behulpzaam deskundig vriendelijk