fantastisch

Was super en kijken nu al uit naar volgend jaar!

Perfecte atmosfeer voor educatie

Dit jaar voor de 2e keer bij summercamp. Elke keer vraag ik me af wat hun geheim is, aangezien mijn dochter er altijd naar uitkijkt! Ik denk 1) kleine groepen, 2) combinatie van beweging en denkopdrachten en 3) icecream day! Top!!!

Top International Teen Camp

Wir wussten bei der Buchung nicht genau was uns erwartet. Unsere Tochter, Tessa, damals 13 Jahre alt war das erste Mal alleine 1000 km weit entfernt. Fazit: Unser Kind war begeistert! Dieses internationale Englischcamp war eine unglaubliche Bereicherung im Leben unserer Tochter! Liebevoll betreut von engagierten Lehrkräften, umgeben von Kindern aus 17 Nationen! Dieses Camp war nicht nur eine Bereicherung im perfektionieren der englischen Sprache, sondern auch im Hinblick der sozialen Komponente. Unserer Tochter haben diese 2 Wochen auch in ihrer Persönlichkeitsentwicklung sehr gut getan. Lernen, Spiel, Spaß und Gemeinschaft in einer schönen Umgebung rund um Schloss Assumburg. Und weil wir unser Kind gerne glücklich sehen und sie bereits bei der Abreise von einer Wiederholung sprach, ist sie bereits wieder für das zweiwöchige Teencamp im August angemeldet!

Te kinderachtig voor 11-jarige

Dochter had na 2 dagen al geen zin meer. Te kinderachtig, gelukkig 2 leuke meiden in haar klas. In info stond high tea en graduation ceremony. Er was geen high tea, wel ceremonie en voorstelling. Die vond ze verschrikkelijk om te doen, zo kinderachtig. Begeleiding vond ze erg aardig! Bij aanbevelen twijfel. Tot 10 jaar camp.

It was good, it was great, it was wonderful !

Voor het tweede jaar heeft onze zoon (6) deelgenomen aan het Engels voor Bengels Summer Camp. Drie dagen spelen, knutselen, zingen, dansen, sporten en een beetje les, alles in het Engels maar spelenderwijs. Waar het de eerste keer nog echt wel heel spannend was, waren er nu de eerste ochtend nog wat gezonde lichte zenuwen, maar die lach op zijn gezicht bij het ophalen aan het einde van de dag zei weer genoeg! De teachers zijn zeer kundig, lief, begaan en grappig wat voor onze zoon ook niet geheel onbelangrijk was. De ‘graduation’ die heel leuk gedaan wordt (en een bijzondere herinnering voor de kinderen is) en de performance ter afsluiting maken je trotse ouders!

Excellent and Exceptional!

Caitlin loves the English summer camp in Vught (29 Sep-31 Sep) and looking foward to the summer camp everyday. When she came to home, she starts to singing some English songs but also became more brave to speak some simple english words and sentences. We are pound of that. My wife and I super recommend this English camp, especially after seen all kids' English performamce in the graduation ceremony. We are so touched! Thanks the two teachers' efforts, great job.

Ik vond het super!

Mijn zoon heeft met erg veel plezier deelgenomen aan summercamp. Hij vond de activiteiten erg leuk en de juffen lief. Het was fijn dat het een kleine groep was.

Erg leuk en afwisselend programma.

Het was grootschaliger met meer kinderen dan verwacht.

Very good

It is nice group, not too big.

Zeer zeker niet het leukste zomerkamp van NL

Simulatie van het Engelse kostschool-idee met een puntensysteem voor netheid (o.a. voor hoe netjes het bed werd opgemaakt) en beleefdheid. En dat zonder humor en elke vorm van fantasie. Nadruk ligt op individuele prestatie d.mv. schools leren (de stamboom van het Engelse koningshuis - waarom?!) Drie zeer jonge kampleiders met weinig pedagogische skills op 41 kinderen....een slap aftreksel qua bonte avond en zo kan ik nog wel even doorgaan... Als doelgroep (en marketing) voor dit kamp lijkt te zijn gekozen voor de ouders. Laat je niet in de luren leggen, dit is geen aanrader en je kind verdient een beter, maar vooral vele malen leuker kamp.

Beste mevrouw Meerbach, Junior Camp is een summer camp met als doel de Engelse taalontwikkeling bij jonge kinderen te ondersteunen. Omdat we daar 5 dagen de tijd voor hebben, is enige mate van orde, met name in de ochtenden tijdens de lesuren, noodzakelijk om het gewenste resultaat te kunnen bereiken. Daar tegenover staat de ontspannen, sportieve en grappige invulling van de middagen. Onze enthousiaste staff is er alle weken in geslaagd om kinderen plezier te laten beleven in het Engels. Dit geldt ook voor uw dochter. Ze deed enthousiast mee aan de lessen en heeft daarbij zeker het nodige geleerd. Echter even belangrijk is dat zij vooral ook plezier heeft gehad met haar kamergenoten en de andere kinderen. We zijn daarom ook verbaasd door deze negatieve comment. Junior Camp Management.

Erg leuk! Leuke activiteiten en heel gezellig

Ik (10 jaar) ben alleen naar het kamp gegaan en heb gelijk veel vriendinnen gemaakt. Hele aardige begeleiding waar ook lol mee gemaakt kon worden. Eten was lekker en locatie mooi.

Het Junior Camp is heel gezellig en leuk!

Echt heel leuk. We hebben de hele tijd Engels gesproken. En je wordt heel fijn geholpen als je het even niet weet en iedereen is heel aardig. Ik heb super fijne vrienden gemaakt. En we hebben hele leuke activiteiten gedaan!

Leuke vriendinnen gemaakt!

Streng maar een leuke ervaring en veel geleerd.

Leuk en leerzaam

De kinderen hebben het erg naar hun zin gehad en ook wat Engels geleerd.

Fantastisch!

Wat is dit ontzettend leuk! Mijn zoon van 7 heeft veel geleerd, maar alles met plezier. De leerkrachten zijn vakkundig en hebben alles goed onder controle. Ze hebben mijn verwachtingen erg overtroffen. Volgend jaar gaan wij ons weer aanmelden.

Was TOP!

Het is toch spannend voor de 1e keer, maar ben blij dat ik het toch gedaan heb. Mijn dochtertje van 6 vond het geweldig. Ze wilt volgend jaar weer! :)

Hele tevreden kinderen

Super leuk programma waarbij de kinderen spelenderwijs Engels leren.

Mijn zoontje heeft het heel erg naar zijn zin gehad.

Mijn zoontje heeft het heel erg naar zijn zin gehad. Verbeterpunten volgens mij: op de eerste dag twee personen de registratie laten doen, en één persoon de lunchboxes laten uitdelen, zodat dit sneller gaat. Op de laatste dag bij de graduation water voorzien voor de leerlingen en voor de kinderen. Met name op een warme dag.

loved it

it was so much fun and i made lots of friends

Very nice experience for kids.

Goed georganiseerd en helemaal 'British' :D

Onze zoon heeft een heel erg leuke week gehad. Veel leuke dingen gedaan en een prachtige graduation ceremony!

Altijd gezellig

Ik ben zojuist voor mijn 4 keer naar teen camp gegaan. Ik ga niet snel vaker naar het zelfde kamp. Je bent hier vooral bezig met spelend leren. En veel kinderen vinden dit leuker dan in een klas zitten uit een boekje werken

Een geweldig kamp en een aanrader voor iedereen

Na 6 keer gaan naar het kamp wil ik nogsteeds nog meerdere keren komen het heeft een leuke zweer en is leuk om met zo veel mensen van verschillende plekken en afkomsten te communiceren in het Engels. De activiteiten en manier van lesgeven zijn ook heel erg leuk gedaan en je wordt altijd wel weer gemotiveerd om iets te doen.

Great

Geweldige week gehad, goed georganiseerd.

amazing

ferrie fun