Betrouwbaar, behulpzaam en vriendelijk

Mijn ervaring met Heijsteeg Auto's was super. Ik rij nu al een tijdje in mijn rode panda en ik ben nog steeds super blij dat hier mijn aankoop heb gedaan. De dealer was erg vriendelijk en behulpzaam, denkt mee en toont interesse. Alles verliep heel soepel en voor mij voelde het al direct betrouwbaar aan. Ook nadat er wat aan de hand was met een lampje in mijn auto kon ik via WhatsApp heel makkelijk even contact leggen. Ik zou zeker Heijsteeg Auto's in mijn achterhoofd houden wanneer het weer tijd is voor wat nieuws en beveel het andere ook zeker aan.

Net bedrijf met redelijke prijzen en afwikkeling van inruil

Het hele verkoop en aankoopproces is soepel en snel verlopen. Goed gevoel en goede auto aan over gehouden.

Zeer positief.

De eigenaar komt heel vriendelijk over en heeft mooie auto's staan. Ik heb een Fiat panda automaat gekocht voor mijn dochter. Auto ziet fantastisch uit en rijdt heerlijk. Nu ruim een maand verder en 1000 km gereden. Gewoon een goede auto en dochter is heel blij mee. Ik zal zeker hier weer kijken voor een auto.

Super netjes en klantvriendelijk.

Vriendelijk ontvangen! Verkoper neemt de tijd voor je. En heb voor mooie prijs! Een auto kunnen kopen. Ben zeer te vreden! Vriendelijk groet martijn

Eerlijk verhaal en nette prijzen

Keurige Volkswagen Polo gekocht. Origineel Nederlandse met NAP en historie inzichtelijk. Ik heb nu 7 maanden plezier van mijn auto en kom hier zeker terug.

Snel tot zaken gekomen tegen een keurige prijs en keurig afspraken nagekomen

We hebben onze auto verkocht aan Heijsteeg Auto's. We kregen een keurige prijs. En de afhandeling is netjes verlopen. De communicatie verliep steeds soepel en alle afspraken zijn nagekomen. Was prettig zaken doen!

Aankoop van een mooie Volkswagen polo

2 december bij dit bedrijf een mooie Volkswagen polo gekocht en nog steeds zeer tevreden met de aanschaf. We werden vriendelijk ontvangen door de verkoper en onze vragen werden eerlijk beantwoord. Het bedrijf ziet er netjes uit en mooie auto’s op voorraad.

Waren er zeer tevreden over.

Snelle afhandeling bij koop

Prima geholpen, denkt mee, staat open voor suggesties, goede service.

In eerste instantie een aanbetaling gedaan voor een Fiat Panda. Na wat uitzoekwerk bleken de kosten voor bepaalde reparaties / vervanging hoger uit te vallen dan was verteld. Het was geen probleem om de koop om te zetten naar een andere Panda die net binnen was gekomen. Auto's zijn in een goed verlichte overdekte ruimte te bekijken. Vrij om ongestoord een proefrit te maken. Na proefrit en aanbetaling later met de trein terug gegaan voor het ophalen van de auto. Ophalen van station Rosmalen was geen probleem Afhandelen van financiën en op naam zetten kan ter plekke. Let zelf goed op eventuele verborgen gebreken en check alle functies / opties van de auto. Deze worden er niet altijd bij vermeld. Of deze niet bekend zijn bij verkoper of dat dit bewust achter wordt gehouden, kan ik niet zeggen.

Uitstekende service tegen betaalbare prijs

Leuke Panda gekocht bij Heijsteeg Auto's. De koop was snel gedaan. Snel na de aankoop wel wat problemen met de electrische stuurbekrachtiging. Ik terug naar verkoper. Hij zei:"Oh, geen probleem, laat ik voor je maken"! Dat is prima service terwijl de auto eigenlijk zonder garantie gekocht was. Corné bedankt voor het zaken doen. Ik ben dik tevreden!! Ron

Zeer positieve ervaring

Vorige maand heb ik bij Heijsteeg Auto's in Rosmalen een Fiat Panda gekocht en dit was een zeer positieve ervaring. Op Marktplaats had ik interesse getoond in een advertentie, waarna de heer Heijsteeg direct contact met mij opnam. Telefonisch werden mijn vragen snel en deskundig beantwoord en hebben we meteen een afspraak kunnen maken voor een proefrit. De heer Heijsteeg kwam zelfs met de auto bij het treinstation voorrijden, zodat ik niet eerst naar het kantoor hoefde te komen en dus tijd kon besparen. Ook het persoonlijke contact verliep zeer soepel en prettig: geen gladde verkooppraatjes maar gewoon een duidelijk en eerlijk verhaal van een gezellige en vrolijke vent. Kortom, ik kan Heijsteeg Auto's van harte aanbevelen wanneer je op zoek bent naar een knappe auto voor een scherpe prijs.

Prima bedrijf. Fijne auto gekocht

Prima bedrijf. Fijn gesprek gehad. Hele fijne auto gekocht.

Mooie mini cooper gekocht en erg blij mee.

Onlangs een mooie mini cooper gekocht en nog steeds erg blij mee.