Een positieve energie boost!

Weer eens even helemaal wat anders. Niet inhoudelijk met de collega's in videoconferencing, maar lachen, knutselen, bewegen en gekkigheid. Heeft me positieve energie gegeven!

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Wakkerschudworkshop

Super leuke middag, een keertje wat anders!

Vooral de minigames heb ik erg van genoten. Het was ontspannen en gewoon fijn weer eens te lachen met collega's.

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Wakkerschudworkshop

Verfrissend en nieuwe tools bij Zoom geleerd

Leuke handigheidjes om een Zoommeeting wat op te leuken en wat dynamischer te maken.

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Wakkerschudworkshop

Wat een verrassend en energiek begin van de week

De online wakkerschudworkshop schudt je echt goed wakker. Wat kunnen er veel spelletjes en verrassende activiteiten in een uur. Je bent echt even uit de online sleur en het is superleuk om met je collega's weer eens op een andere manier bezig te zijn. Zeer tevreden en echt een aanrader.

leuke, gevarieerde workshop

Ik vond de online wakkerschudworkshop erg leuk om te volgen. Er was een grote variatie aan korte leuke laagdrempelige activiteiten, begeleid door een goede en fijne workshopleider. Het enige minpuntje is dat ik had verwacht dat er meer activiteiten zouden zijn waarbij je uit je bureaustoel zou moeten komen.

ter leering ende vermeak

Zonder te weten waar ik instapte kreeg ik in een kort tijdsbestek handige tools aangereikt om in deze tijden van online vergaderen luchtigheid aan te brengen en afwisseling in het vergaderen op afstand. De nadruk lag veel op de vorm door te doen, maar verveelde geen moment

Energiek

Mooie afwisseling van opzet. Gaf energie en verrast.

Een aanrader!

Een leuk, gezellig en luchtig intermezzo voor een digitale teamdag!

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Wakkerschudworkshop

Leuke workshop waarin je leert een verhaal op te bouwen

Praktische workshop waar je aan het werk gezet wordt en inzicht krijgt in hoe je een verhaal opbouwt volgens de Storyspine methode. Kleine groepen waardoor je gerichte feedback krijgt van de trainer. Deskundige en enthousiaste trainer

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Werken met de StorySpine

leuke interessante online workshop!

In anderhalf uur met een klein groepje leren en ervaren hoe je verhaal beter wordt door gebruik te maken van de story spine. Leuke workshop, je leert door te doen en krijgt veel bruikbare tips.

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Werken met de StorySpine

Op een prettige manier kennis gemaakt met de StorySpine

Fijne manier van theorie en oefenen in anderhalf uur gecombineerd.

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Werken met de StorySpine

Leuke workshop waarin je volgens strak en simpel plan een goed verhaal kan vertellen.

Marcoen neemt je stap voor stap mee in de story spine methodiek. Acht simpele stappen die je kunt gebruiken om je verhaal goed te vertellen, te presenteren of te gebruiken in je werk als coach. Je leert de stof direct toepassen en krijgt daarop gelijk feedback. Breder toepasbaar dan je in eerste instantie denkt. Deze workshop is zeker een aanrader voor iedereen die aan de slag wil om het juiste verhaal te vertellen.

Super interessant, storyspine in 1 1/2 uur

Mijn verhalen en presentaties structureren was een uitdaging. Toen ik hoorde van de workshop storyspine van Marcoen heb ik mij meteen ingeschreven. Tijdens de workshop leerden we in stapjes de stof toe te passen. Marcoen was heel geduldig. En via zoom werkte het prima. Ook het in tweetallen oefenen was fijn. Door de kleine groep was er veel persoonlijke aandacht. Ik voel mij zekerder nu en kan met veel minder tijd en moeite mijn verhaal in elkaar zetten met behulp van de storyspine. Ik kijk uit om dit in mijn volgende presentatie toe te passen.

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Werken met de StorySpine

Online wakkergeschud en echt weer even lol hebben met collega's, heerlijk!

Online vergaderen werd even echt leuk, spelen en lol hebben vanachter je scherm maar wel echt met elkaar. Ons team werd even in een andere energie gezet en dat had een positief effect op het vervolg van de vergadering. Een verademing om online wakkergeschud te worden! Dankjewel Marcoen!

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Wakkerschudworkshop

verrassend om samen met anderen op basisvan de opdrachten tot verhalen te komen

leuke ervaring om middels opdrachten tot nieuwe kennismakingen te komen en creatieve verhalen

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Werken met de StorySpine

Een zeer inspirerende en motiverende workhop, met een inhoudelijk gedegen basis!

Tijdens de workshop, die ik volgde, weet Marcoen van Proversie op luchtige en creatieve wijze de mensen in beweging te brengen. Er werd flink gelachen, er was energie en verbinding tussen de deelnemers. Daarbij kende de workshop een interessante inhoudelijke onderlegger, die een basis biedt voor toepassing in de eigen praktijk.

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Werken met de StorySpine

Zeer interessante en leuke workshop!

Een workshop door een vakman. Duidelijk uitgelegd aan de hand van bondige voorbeelden en meteen in de praktijk gebracht door een aantal leuke en leerrijke oefeningen. Daarbij wordt zeer goed gebruik gemaakt van de mogelijkheden van een online training waardoor het online karakter alleen als een plus kan ervaren worden. Ik kan deze workshop in het bijzonder en Proversie in het algemeen van harte aanbevelen!

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Werken met de StorySpine

Een echte opkikker deze workshop.

Een prettige laagdrempelige workshop waarbij er ruimte was voor iedereen en elk geluid. Door kleine geluidsproblemen miste ik hier en daar wel wat maar dat mocht de pret niet drukken. Jammer dat het zo snel was afgelopen.

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Presentatietraining

Op een ontspannende manier in beweging komen

Marcoen is in staat om je op een ontspannen manier in beweging te komen en de geest de vrije loop te laten. Waardoor creativiteit ontstaat. Het is een feestje om met hem te werken. Zelfs on-line is hij in staat om met de groep interactie te hebben. Hij maakt op een goede manier gebruik van de mogelijkheden en zijn energie spat van het scherm.

• Waar heb je Proversie voor ingezet? N.v.t.

Het was super leuk en leerzaam

Was erg leuk en leerzaam

Helder verhaal

The Storyspine helpt mij mijn verhaal op te bouwen, franjes weg te laten of bijzondere onderdelen een 'eigen' verhaal te bieden. Een praktische, luchtige, energieke workshop van 1,5 uur door Marcoen maakte dat ik er ook daadwerkelijk iets mee ging doen - door de 'zelfcensuur' heen. Online werk hier prima voor, denk niet dat ik de moeite had genomen om naar een live bijeenkomst te komen voor dit onderwerp.

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Werken met de StorySpine

Op een constructieve manier is uitgelegd hoe een presentatie opgebouwd dient te zijn. Dit doormiddel van theorie en praktijk. De praktijk bestond uit oefeningen wat zeer leerzaam was.

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Werken met de StorySpine

Een fijne workshop: praktisch, to the point en in een goed tempo.

De geleerde stappen om tot een verhaal te komen zijn verhelderend en bruikbaar. Je wordt doorlopend uitgenodigd de stappen ook in te vullen en zo tot een verhaal te komen. Juist door het meteen toepassen van de kennis, is de workshop heel bruikbaar en inspirerend. Met dank Marcoen!

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Werken met de StorySpine

Een leuke vrolijke workshop!

Ondanks de beperkingen van een digitale workshop heb ik bijna hetzelfde ervaren als bij een live workshop... Vooral het opdelen in groepjes werkte goed..

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Presentatietraining

afwisseling in leren, interactiviteit en humor

Een hele leuke, leerzame, interactieve training waarin ik op een prettige manier werd uitgedaagd om out of the box te denken om een verhaal te leren maken

Kruiskamp 62

3814 PD Amersfoort

06 53370909

Over Proversie

Proversie zet mensen in beweging. Letterlijk en figuurlijk. In de teamtrainingen, workshops en presentatietrainingen gaan de tafels aan de kant voor actieve en verrassende trainingen en workshops waar je met veel plezier iets van leert. De inspiratie voor alles wat we doen, vinden we in geïmproviseerd theater dat een manier van werken kent die open en positief is. Die positiviteit brengen we al vijftien jaar naar mensen en organisaties om ze in beweging te krijgen. Niet naar de wereld van morgen, maar naar die van vandaag.