Unieke en verfrissende bijeenkomsten!

Ik heb erg genoten van twee afzonderlijke wakkerschud-sessies. Ontzettend leuk om met de bril van improvisatie-acteurs te kijken naar onze manier van samenwerken (in het ziekenhuis als medisch specialist) en om de aan ons geleerde technieken toe te passen op de werkvloer. Leukste bijeenkomst in tijden!

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Wakkerschudworkshop

Een workshop boordevol energie, inspiratie, humor en informatie

De wakkerschud-workshop is echt een succes. Marcoen gaf deze voorafgaand aan een brainstorm-sessie met 45 vrijwilligers (bestuurders) over het toekomstbestendig houden/maken van lokale Zonnebloem-verenigingen. Hij geeft verrassende inzichten aan de hand van de principes van improvisatie-theater, zet mensen op een speelse en natuurlijke manier in beweging. De combinatie van inhoud en plezier was een perfecte voorbereiding op onze brainstormsessie.

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Wakkerschudworkshop

Humor en inzicht....voelen en doen....super leerzaam!

Zie boven...

Positieve uitstraling

Ontspannen en gezellig, zonder het gevoel het te moeten ondergaan.

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Wakkerschudworkshop

Een positieve ervaring met concrete punten.

Marcoen heeft ons goede handvatten gegeven om het team een stap verder te brengen. Geen theoretisch verhaal met allerlei modellen maar een duidelijke, praktische aanpak. Iets waar we echt iets mee kunnen en waarmee we ook direct aan de slag zijn gegaan. Daarnaast was het gewoon een actieve en leuke workshop.

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Wakkerschudworkshop

Verrassend, vernieuwend, verhelderend, uitdagend en activerend

Als online (redactie)team hebben we veel plezier beleefd aan de workshop en met de output zijn we al enthousiast aan de slag gegaan.

Een leuke, praktische workshop

Marcoen gaf een leuke en praktische workshop aan ons team. We deden steeds kleine makkelijke oefeningen met elkaar en reflecteerden vervolgens op de samenwerking. De groep was relatief klein en daardoor kwam de interactie wat lastig op gang. Toch is er een mooie conclusie uitgekomen waarmee we verder kunnen.

Leuke, energieke sessie!

We hebben een leuke en energieke sessie gehad. Marcoen trekt je uit je comfortzone en laat je alles vanuit een andere hoek zien.

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Wakkerschudworkshop

Op een speelse en interactieve manier de samenwerking in het team benaderen

Middels leuke, interactieve opdrachten kwamen zaken aan het licht wat betreft samenwerken. Dit inspireerde, maar bracht ons als team ook weer dichter bij elkaar. Kortom: een leuke, inspirerende workshop!

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Wakkerschudworkshop

Heel leerzaam op een speelmanier

Unieke en leerzame workshop voor een team om samen te kunnen werken op een creatieve en theatrale manier. Was heel erg leuk!

Wakerschudworkshop

Vandaag een super gezellige en leerzame workshop gehad van Marcoen. Je hebt ons echt wakkergeschud! Marcoen je bent een topper. De manier waarop jij het team weet mee te krijgen is geweldig! We zien jou terug in oktober. Groetjes Iris

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Wakkerschudworkshop

Super leuke, inspirerende workshop waar we als organisatie mee verder kunnen !

Het paste nog meer bij onze organisatie en werk in de crisisorganisatie dan dat ik me kon herinneren. Super geslaagd. De reacties van collega’s waren erg positief, een geslaagde actie dus !

Letterlijk in beweging

Voor ons internationale gezelschap van inhoudelijk experts zochten we een workshop die hen zou helpen te netwerken. Het was het prachtig te zien hoe Marcoen met zijn WakkerSchudWorkshop onze gasten in beweging zette!

Inspirerend

Marcoen heeft ons meegenomen in samenwerken-verbeteren door je ervaring en kunde in te zetten en met improvisatie (waar nodig) je beter te maken en het beoogd resultaat te behalen.

Leerzame wakkerschudworkshop!

We hebben met ons team een zeer waardevolle en ook zeker een leuke ochtend gehad. De Wakkerschudworkshop moest helaas digitaal plaatsvinden gezien de coronamaatregelen maar Marcoen heeft hier op een goede manier een draai aangegeven, zodat er ook nog interactie plaats heeft gevonden. De workshop heeft ons zinvolle inzichten gegeven waar we als team zeker wat mee kunnen!

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Wakkerschudworkshop

We zijn op een originele manier wakker geschud!

Marcoen heeft ons team van ruim 30 P&O collega's digitaal wakker geschud met een leuke en inspirerende wakkerschudworkshop. Op een bevlogen manier geeft hij handvatten uit het improvisatietheater die we goed kunnen inzetten in ons dagelijks werk. Ik heb hard gelachen een spelletje gespeeld, maar ben vooral ook aan het denken gezet over hoe de 'Ja, en' methode ook in ons werk goed van pas kan komen.

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Wakkerschudworkshop

Even lekker buiten je comfortzone gaan, erg leuk

Bijzondere middag waarin we met ons team via allerlei improvisatiespelletjes werden geconfronteerd met onze team dynamiek. We hebben elkaar beter leren kennen en hier en hopelijk onthouden we de handvatten die we aangereikt hebben gekregen.

Ogen openend

Een relaxed gesprek gehad over wat wij doen en hoe wij dit vertellen en daarbij wist Marcoen mij met vaak simpele dingen enorm te triggeren door het accent ergens anders op te leggen. Heeft mij enorm geholpen!

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Presentatietraining

Enthousiast, goed voorbereid, positieve opening van ons congres!

Marcoen wist iedereen te boeien en te amuseren. Had ook nog een boodschap mee, zonder dat het te zwaar werd. Wel raak en door de aanwezigen gewaardeerd.

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Wakkerschudworkshop

Inzicht in je eigen kunnen

Marcoen heeft voor ons bedrijf (GenDx) een presentatie training gegeven. Wij zijn gespecializeerd in transplantatie diagnostiek en moeten vaak een presentatie geven met een wetenschappelijke boodschap. In tijden van Covid doen we dit vaak digitaal; presenteren voor de camera zonder je publiek te zien. Iets waar wij weinig ervaring in hebben. Marcoen heeft ons in groepjes een daglang geinspireerd, uitgedaagd en inzicht gegeven in onze sterke punten. Iedereen heeft op zijn of haar manier een heleboel aan de training gehad, en we kunnen Marcoen als trainer dan ook zeker aanraden.

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Presentatietraining

heel fijn om Marcoen er bij te hebben

We hebben Marcoen gevraagd om ons te ondersteunen bij ons congres. Voorafgaand aan dit congres heeft Marcoen de presentatoren een training gegeven over online presenteren. Dat was zeker terug te zien in hun presentaties: zij kwamen online beter over met een helder verhaal. Daarnaast was Marcoen (een van) onze dagvoorzitters. Op een aantal momenten heeft hij ons - zonder daarbij te overdrijven - op een positieve manier net even anders naar dingen laten kijken. Marcoen heeft ervaring, en het was fijn om zo'n iemand erbij te hebben.

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Marcoen als dagvoorzitter

Leuk en leerzaam

Ik heb een leuk uur gehad waarin ik ook nog wat geleerd heb. Duidelijke workshop, enthousiaste spreker en veel interactie.

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Presentatietraining

Een grote dosis humor en vele ideeën om tijdens meetings weer energie in te blazen!

Ik heb de Wakkerschudworkshop gevolgd samen met een aantal collega's. Super leuk om elkaar op een andere manier bezig te zien, even minder serieus leuke dingen doen, maar wel met een doel! Een energieboost op zijn tijd is echt nodig en manieren om je creativiteit naar boven te halen, zodat je met elkaar snel tot hele nieuwe inzichten kan komen om zo tot een oplossing te komen van een probleem waar je als team op je werk mee te maken hebt. Waarom ik niet de volle 5 sterren heb gegeven? Ik ben overtuigd dat er altijd iets te verbeteren is, we blijven altijd leren! Maar ik heb voor nu geen tips over wat beter kan. Ik ben wel nieuwsgierig naar de live versie van deze workshop ipv de online versie. Dank je Marcoen.

Inspirerende enthousiasmerende sessie

Zowel in de aanloop naar de sessie, ik zat in het organiserend comité, als de sessie voor alle collega's binnen ons kantoor, was het enthousiasme van Marcoen aanstekelijk. Hij heeft ons allen met zijn 'improvisatie sessie' aan het denken gezet. En er zal zeker een vervolg op komen.

• Waar heb je Proversie voor ingezet? N.v.t.

Heerlijke ontspannen training met het team!

Online ontspannen is niet zo gemakkelijk maar met de inzichten van Marcoen wordt dat een stuk gemakkelijker. Draagt bij aan veiligheid in een team ook in de online situatie! Does gek!

Kruiskamp 62 3814 PD Amersfoort

06 53370909

Over Proversie

Proversie zet mensen in beweging. Letterlijk en figuurlijk. In de teamtrainingen, workshops en presentatietrainingen gaan de tafels aan de kant voor actieve en verrassende trainingen en workshops waar je met veel plezier iets van leert. De inspiratie voor alles wat we doen, vinden we in geïmproviseerd theater dat een manier van werken kent die open en positief is. Die positiviteit brengen we al vijftien jaar naar mensen en organisaties om ze in beweging te krijgen. Niet naar de wereld van morgen, maar naar die van vandaag.