Zeer klantvriendelijk bedrijf.

Martin en collega’s van Verdituinen luisteren goed naar wat de klant graag wil en ze denken creatief met je mee. Ze zijn heel klantvriendelijk, correct, en heel zorgvuldig. Het is een feest als ze zijn geweest!

• Het gaat hier om:* Tuinonderhoud
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Maakt voor mij geen verschil

Klantgericht en zorgvuldig

Martin vraagt tijdig na en Remco gaat zeer zorgvuldig te werk, lijkt precies te weten wat is wil bereiken. Ik ben steeds ook blij verrast met hun werk en zie weer uit naar een volgende komst.

• Het gaat hier om:* Tuinplannen, Tuinonderhoud
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Heel belangrijk
  • U kent ons van: Advertentie

Wij hebben een prettige ervaring gehad met Verdi Tuinen.

Wij wilden graag onze tuin compleet veranderen. Daarvoor waren we op zoek naar een bedrijf waar we ontwerp, beplantingsplan en uitvoering konden beleggen. We kwamen uit bij Verdi tuinen omdat zij dit pakket kunnen bieden. Daarnaast sprak de presentatie van het team op de website aan. We hebben onze plannen en wensen kunnen bespreken en daarnaast er is goed met ons meegedacht. Er werd rekening gehouden met de omgeving en hoe onze tuin daarin past. Er is een team langs geweest om de oude tuin te ontmantelen, de nieuwe tuin aan te leggen en het beplantingsplan uit te voeren. We hebben met plezier de nieuwe tuin tot stand zien komen. En er is met toewijding aan gewerkt, We hebben de tuin gekregen die we wilden. We genieten nu heerlijk van het groen en alles wat bloeit.

Persoonlijk contact, gedreven hovenier

Martin van Verdi Tuinen heeft enkele jaren geleden groot tuinonderhoud bij ons gedaan. De voortuin op de schop en in de achtertuin met in stand houding van de bestaande structuur de tuin als nieuw laten aanvoelen. Zeer prettig! Zijn er (groot) onderhoudsklussen aan de tuin, dan bellen wij Verdi Tuinen gelijk weer op. Snel, eerlijk en met de professionaliteit die je verwacht wordt het werk gedaan. Geen zorgen om wie het doet, zekerheid van het resultaat. Dat is het gevolg als je klant wordt en blijft bij Verdi Tuinen.

• Het gaat hier om:* Tuinaanleg, Tuinrenovatie
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Belangrijk
  • U kent ons van: Mond tot mond reclame

Wij genieten volop van onze nieuwe tuin, het is een pareltje geworden!

Na 30 jaar hebben we onze achtertuin helemaal opnieuw laten doen door Verdi tuinen. Het eerste contact was gelijk prettig, een snelle reactie, ondanks de vakantie periode. Het ontwerp was zo anders dan de oorspronkelijke tuin, maar heel origineel met verassende elementen. De uitvoering werd heel professioneel, snel en netjes uitgevoerd door een leuk en hardwerkend team. Overleg en bijstellen van het plan was geen probleem. Het resultaat overtreft onze verwachtingen. Bedankt Martin en Team!

• U kent ons van: Advertentie

Professionele en vriendelijke experts; mijn tuin is in jaren niet zo mooi geweest

Ik heb Verdi Tuinen benaderd toen ik door een blessure een poos niet zelf mijn tuin kon bijhouden. Ondertussen ben ik weer helemaal op de been, maar Verdi is gebleven! Fijn om een paar keer per jaar de tuin door een expert te laten onderhouden. Ze hebben veel verstand van zaken, maar vinden het ook leuk om mij te helpen en bij te leren, zodat ik ook zelf beter weet hoe ik eea moet aanpakken om mijn tuin mooi te houden. Van hulp bij aan-/verplanten, snoeien en onkruid verwijderen, tot onderhoud van gras en borders, ik kan voor alles terecht bij Verdi. Fijn dat het ook allemaal zonder gif is en dat er extra aandacht is mijn tuin vogel / egel / vlinder en bij vriendelijk te houden! Tenslotte is de communicatie altijd helder, duidelijk en snel. Kortom, op alle fronten zeer tevreden!

• U kent ons van: Website Appeltern.nl

Mooi ontwerp, prettige communicatie

Na de uitbouw van ons huis hadden we een klein stadstuintje over. Martin heeft daar met een zeer fraai ontwerp ruimte in gecreëerd. Over de precieze invulling hebben we goed met elkaar kunnen communiceren. Zijn team bestaat uit leuke, plezierige mensen. Ze hebben het werk snel en adequaat uitgevoerd. De tuin is nog maar net opgeleverd, alles moet nog gaan groeien en bloeien. Maar we genieten er nu al van.

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Prettige professionals waar je geen omkijken naar hebt.

Er wordt bijzonder efficiënt gewerkt en meegedacht door professionele hoveniers met prettige omgangsvormen. We wilden graag ‘ontzorgd’ worden. Dat is geregeld! De tuin ziet er al geruime tijd echt keurig uit.

• Het gaat hier om:* Tuinonderhoud
  • U kent ons van: Voorbij rijden / -lopen

verwachtingen overtreffen

de aanleg van een nieuwe / bestaande tuin vergt veel kennis, inzicht en geld. Verdi tuinen heeft bij ons een goed ontwerp gemaakt en het resultaat nog beter. Altijd duidelijk, helder en bereikbaar. werkzaamheden worden goed en grondig uitgevoerd. wij zijn zeer blij met onze tuin en de keuze op Verdi tuinen; een aanrader!

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinrenovatie

Geweldige service

Wij hebben de voor- en achtertuin en oprit van onze nieuwbouwwoning door Verdi Tuinen laten ontwerpen en aanleggen. Toen we het ontwerp zagen, met schuin terras, waren we meteen enthousiast, zoiets origineels hadden we zelf niet kunnen bedenken! De mannen zijn een aantal keer langs gekomen om dingen in orde te maken. Sommige planten konden beter op een later moment in het jaar in de grond gezet worden en hier kwamen ze een paar maanden na het aanleggen van de tuin speciaal voor terug. In december zijn ze zelfs de tuin een ochtend winterklaar komen maken. Daarbij hebben ze gesnoeid en kunstmest gestrooid, maar ook alle oude herfstbladeren verwijderd en zelfs het terras schoon gespoten en geschrobd. Dit was echt service die we niet hadden verwacht en vinden we natuurlijk helemaal super! Wij zijn heel erg tevreden met onze heerlijke tuin en over de geweldige service en nazorg van Verdi Tuinen. Ze krijgen van ons een dikke 10!!

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Enthousiaste en kundige hovenier

Voor het opnieuw aanleggen van onze achtertuin, wisten we goed welke sfeer we wilden, maar de 'hoe' niet. Verdi Tuinen heeft onze wensen om weten te zetten naar een gaaf ontwerp. En het eindresultaat is nog mooier dan we ons vooraf konden voorstellen. In het proces van eerste ontwerp tot aanleg was de communicatie goed en werden we goed meegenomen in de keuzes tijdens de aanleg. Tevreden van begin tot eind dus!

Zéér tevreden!

Martin en zijn mannen hebben bij ons een “boerenlandje” omgetoverd naar een mooi grasveld. Bij de kennismaking begreep hij direct de bedoeling. Wij hadden geluk dat er snel gestart kon worden en we zijn nu erg tevreden, het ziet er keurig uit. Een heel sympathiek mens, kundig, leuk team om zich heen en, niet onbelangrijk, betrouwbaar! Wij bevelen Verdi Tuinen zeker aan. Jan en Ria van den Brink

• Het gaat hier om:* Tuinrenovatie

Goede klantenservice

Nadat in december 2019 mijn sedum dak is gelegd, was dit in april een woestijn geworden. Na contact met Martin van Hell, werd duidelijk dat dit veroorzaakt wordt door geen water geven na leggen en in de periode van grote droogte in de eerste helft van 2020. Dit was ook niet geadviseerd. Integendeel alles wat wij gehoord hadden was dat je geen omkijken hebt naar sedum dak. In goed overleg heeft Martin op een groot aantal plekken nieuw sedum aangelegd en verder extra voedingsgrond over slechte plekken gestrooid. Tevens gekozen om door hem tegen de randen van het sedum, kiezelstenen te laten leggen omdat dit verder uitdrogen door de wind voorkomt. Alleen de extra order voor kiezelstenen wordt berekend.

Vakkundig en vriendelijk

Wij zijn blij met de manier waarop er met ons mee werd gedacht. Dit gecombineerd met een vakkundige uitvoering en een flinke dosis vriendelijkheid!

• Het gaat hier om:* Tuinplannen, Tuinaanleg
  • U kent ons van: Mond tot mond reclame

Betrouwbare vriendelijke hovenier die tuin helemaal naar je zin ontwerpt en aanlegt.

Hele goede ervaring gehad met Martin. Tuin van ons nieuwbouwhuis werd helemaal naar onze smaak ontworpen en professioneel aangelegd. Altijd prettig contact gehad.

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Vakwerk geleverd door Verdi tuinen

Binnen 1 dag stond onze nieuwe heg en lag er een mooi nieuw gazon. Door storm Dennis waren deze flink beschadigd, maar deze zijn nu vervangen door nieuwe schermen met hedera en een prachtig gazon. Onze tuin is weer zomerklaar!

• Het gaat hier om:* Tuinrenovatie

Dirk

In de voorbereiding op een nieuwe tuin een heel fijn advies gekregen. Een tikkeltje gedurfd, gespeeld met kleuren maar vooral liefde voor de plant. Inmiddels is de tuin klaar en ben ik erg tevreden.

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinaanleg

Deskundig, flexibel en behulpzaam

Martin van Verdi Tuinen is een zeer deskundig hovenier. Veel ervaring, erg flexibel en zeer behulpzaam.

• U kent ons van: Internet / Google

Zeer tevreden en bij iedereen aan te raden!

Bij het zien van de tuinen van onze buren wisten we dat we zowel de voor- en achtertuin door Verdi Tuinen wilde laten doen. Zo zijn we in contact gekomen met Martin. En vanaf toen was de keuze heel makkelijk. Martin is zo prettig en fijn in de communicatie. Open en transparant. Denkt met je mee in de wensen die je hebt, durft te staan voor kwaliteit maar houdt ook rekening met je portemonnee, geeft uitleg over wat wel en niet kan en komt een keertje extra als dat nodig is houdt zich aan alle gemaakte afspraken. Echt heel fijn zaken doen. Waar wij heel erg gecharmeerd van zijn is de dienstverlening zoals deze is uitgevoerd. Naast Martin ook heel fijn contact met zijn collega's. Nette, kundige jongens die met zorg en beleid hun werk doen. Netjes, vrolijk en beleefd in de communicatie. Het was soms barkoud en slecht weer en daar stonden ze onze tuin te transformeren naar een nu prachtig plekje voor- en ons paradijsje achter. Mooie tegels, mooie beplanting met een mooie mix van snijbloemen, bloemplanten, en andere beplanting voor- en achter zodat alles mooi in balans is en een overkapping met elektra et cetera op basis van een ontwerp en advies van Martin van Verdi Tuinen. Al met al, zeer fijne partij. Als je je geld uitgeeft aan zoiets voor je huis en leefgenot dan wil je dat uitgeven aan de juiste mensen, dienstverlening en resultaat. En dat is waar we zo blij mee zijn bij Verdi Tuinen. Wij zouden hen overal bij iedereen aanraden die iets met hun tuin wil doen! Tim & Naomi uit Houten

Uitstekend advies

Klusjes om en in het huis pak ik graag zelf op. Helaas mis ik soms wat kennis op het gebied van tuinaanleg en planten. Gelukkig kan hiervoor terecht bij Verdi Tuinen. Martin heeft mij uitstekend geadviseerd welke planten ik het best kon gebruiken in mijn voortuin. Uiteindelijk heb ik de planten met wat tips van Martin zelf kunnen plaatsen. Binnenkort is de achtertuin aan de beurt. Ook dan zal ik voor advies weer aankloppen bij Verdi Tuinen.

• Website* N.v.t.
  • Kwaliteit geleverde werk* N.v.t.
  • Het gaat hier om:* Tuinadvies
  • U kent ons van: Mond tot mond reclame

Zeer tevreden over zowel advies als uitvoering

Wij hebben in de zomer van 2019 aan Martin van Verdi Tuinen gevraagd om mee te denken over de inrichting van onze stadstuin. Hij gaf hierbij veel ruimte voor onze ideeën, maar had ook een duidelijke professionele inbreng. Samen zijn we tot een origineel en praktisch ontwerp gekomen. De aanleg door Martin en zijn medewerkers was efficiënt en goed. Het contact was altijd prettig en snel. We zijn erg tevreden met het eindresultaat.

• U kent ons van: Internet / Google

In prettig overleg een mooie tuin aan laten leggen door Verdi Tuinen

Vorig jaar onze tuin aan laten leggen door Verdi Tuinen uit Zeist. Het contact vooraf met Martin van Hell was zeer plezierig. Na veelvoudig overleg en goed advies is het resultaat van onze tuin naar ons zin geworden. Verdi Tuinen is een flexibel bedrijf waar de wensen van de klant voorop staan. Het personeel is zeer kundig en uiterst beleefd. Ook op onderhoudsvragen goed advies gekregen. Al met al zou ik Verdi tuinen zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.

• Het gaat hier om:* Tuinplannen, Tuinaanleg
  • U kent ons van: Mond tot mond reclame

Deskundig netjes en goede service

Mensen met kennis die weten wat ze doen, goede tips en adviezen prettige en goede communicatie er wordt netjes gewerkt!

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinonderhoud
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* N.v.t.

Professioneel en klantvriendelijk

Wij hebben de afgelopen periode met behulp van Verdi Tuinen onze voor- en achter tuin opnieuw vorm gegeven, Daarnaast wordt het groot onderhoud 2 keer per jaar door Verdi Tuinen uitgevoerd. Dit naar alle tevredenheid. Prettige mensen en goede prijs/kwaliteit verhouding.

• U bent voor ons:* De eerste keer klant
  • Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Tuinrenovatie
  • U kent ons van: Advertentie

Hele goede ervaringen met Verdi Tuinen!

Ik vind het heel fijn dat Martin meedenkt en zelf met voorstellen komt om de tuin nog mooier te maken, zelfs al is het maar een kleine tuin zoals in ons geval. Er wordt goed geluisterd naar wat wij willen en mooi vinden. Ik vind het ook heel plezierig dat de communicatie snel en vriendelijk verloopt, alle afspraken worden nagekomen en er heel netjes gewerkt wordt. Ook bij bijzondere dingen (kan er een kunstwerk van onze geknotte boom worden gemaakt bijvoorbeeld), denkt Martin mee. Ik krijg altijd het gevoel dat Martin en zijn mensen hart voor elke tuin hebben en er echt iets moois van willen maken. Zelfs bij klanten als wij die zelf niet zo van de groene vingers zijn. De herinneringen dat het weer tijd wordt voor een onderhoudsbeurt zijn heel welkom. Van harte aanbevolen dus wat mij betreft!